Hop til indhold
Guest Randersand

Coronamave?

Recommended Posts

Guest Randersand

Den seneste tid har ikke gjort noget godt for mit udseende. Jeg kender mænd der bygger om for tiden, andre der arbejder ekstra meget på jobbet - og min mave bliver bare større. Sidste år fik jeg gennem store strabadser kæmpet mit til noget der tangerede en flad mave - den er nu byttet ud med god dunk.

Det bliver et hårdt 2020 at håndtere, for jeg har besluttet at leve uden unødvendige ting at putte i hovedet - altså lige bortset fra fredag aften med bøffer og rødvin.

Andre end jeg der har følt sig lidt udfordret, rent kropsligt, de sidste måneder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Find ud af hvad dit ligevægt indtag er i kcal.. Træk så 500 kcal det.

Nu har du så dit daglige antal kcal du skal indtage, som du fordeler på 6 måltder om dagen. Husk masser af vand hjælper til at sætte gang i forbrændingen.

2-3 mdr og din dunk er væk igen:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersand skrev, for 34 minutter siden:

Den seneste tid har ikke gjort noget godt for mit udseende. Jeg kender mænd der bygger om for tiden, andre der arbejder ekstra meget på jobbet - og min mave bliver bare større. Sidste år fik jeg gennem store strabadser kæmpet mit til noget der tangerede en flad mave - den er nu byttet ud med god dunk.

Det bliver et hårdt 2020 at håndtere, for jeg har besluttet at leve uden unødvendige ting at putte i hovedet - altså lige bortset fra fredag aften med bøffer og rødvin.

Andre end jeg der har følt sig lidt udfordret, rent kropsligt, de sidste måneder?

JA, jeg er også gået lidt i stå og blevet stor nu - tænker nogle gange at i morgen starter jeg på ny og slipper af med min one pack.

overvejer protein kur og gåture, som jeg tidligere har haft succes med.

Jeg starter i morgen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stor fordel ved at spise og drikke nogenlunde hvad der passer mig, og aldrig have sat mine ben i et fitness-center: Maven uændret. Eller vist lidt mindre, grundet ugers fravær af den fortræffelige firmafrokost.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en super flot figur inden dette Corona-pis, jeg havde endelig taget mig sammen og var blevet totalt trimmet og fået markerede muskler. Hvor er de nu? Tja de er i hvert fald pakket blødt ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chefen skrev, for 2 timer siden:

Find ud af hvad dit ligevægt indtag er i kcal.. Træk så 500 kcal det.

Nu har du så dit daglige antal kcal du skal indtage, som du fordeler på 6 måltder om dagen. Husk masser af vand hjælper til at sætte gang i forbrændingen.

2-3 mdr og din dunk er væk igen:P

Vand sætter ikke gang i forbrændingen. 
og om han spiser 3 eller 6 gange betyder intet. 
Ellers fine råd :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med mindre at hjemmearbejde, børn og familie går op i et, og tager alt ens tid.

Hvorfor så ikke bare løbe eller cykle en tur fast hver dag, og så ellers lægge en forebyggende kostplan, der forhindrer at I tager på i vægt.

Prøv også:

Hjemmetræning

Kniber det med tiden, så prøv et af vores mange programmer til hjemmetræning, så kan du klare træningen hjemme på stuegulvet. Find dem her.

https://iform.dk/tags/hjemmetraening

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi det ikke er manglende viden eller muligheder for motion der gør forskellen, men det faktum at køleskabet altid er inden for rækkevidde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand
Rejsenetværk skrev, for 33 minutter siden:

Med mindre at hjemmearbejde, børn og familie går op i et, og tager alt ens tid.

Hvorfor så ikke bare løbe eller cykle en tur fast hver dag, og så ellers lægge en forebyggende kostplan, der forhindrer at I tager på i vægt.

Prøv også:

Hjemmetræning

Kniber det med tiden, så prøv et af vores mange programmer til hjemmetræning, så kan du klare træningen hjemme på stuegulvet. Find dem her.

https://iform.dk/tags/hjemmetraening

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg løber 2-3 gange om ugen, spiller fodbold på FC Prostata 2 gange om ugen (selvom det pt er sat på pause) og går 5km et par gange om ugen - og når jeg gider, så går jeg også på arbejde.

Problemet er nok bare midlertidig trøstespisning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 3 timer siden:

Fordi det ikke er manglende viden eller muligheder for motion der gør forskellen, men det faktum at køleskabet altid er inden for rækkevidde...

Spis al slik du har liggende, så du har nul tilbage i hjemmet. Hav et billede af din ynglings-GP'er sammen med dankortet, så du i butikken husker at gribe den lille Snickers i stedet for 400g After Eight.

Det er i hver fald min plan, lige så snart jeg får rygrad nok til at holde det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, den 26.4.2020 at 14:55:

Vand sætter ikke gang i forbrændingen. 
og om han spiser 3 eller 6 gange betyder intet. 
Ellers fine råd :-)

Det kan jeg love dig for at det gør..

Du kommer ingen steder med dit vægttab, hvis du kun drikker 1 liter om dagen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chefen skrev, for 3 timer siden:

Det kan jeg love dig for at det gør..

Du kommer ingen steder med dit vægttab, hvis du kun drikker 1 liter om dagen

Så siger vi det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...