Hop til indhold
Pogo

Storbarmet moden sekretær, Rewentlovsvej, Viby, Århus

Recommended Posts

Det lyder som Pia.

Jeg besøgte hende ret ofte for 20-25 år siden, da hun var i Trepkasgade, ung, fræk og lækker ...

Jeg blev faktisk lidt forelsket i hende dengang, og besøgte hende så igen for et par år eller tre siden. Hun var stadig fræk og var blevet mere kinky, men hun var påvirket af stoffer af en eller anden art, og kunne hverken snakke rent eller gå lige. Det var sgu et trist gensyn.

Hun annoncerer stadig i EB, men lidt i perioder, og der kan godt gå et stykke tid imellem.

Men lad os da høre, om det er hende, jeg tænker på, og gerne lidt om dine gode oplevelser med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er da nok Pia. Jeg har haft et par virkelig hyggelige oplevelser, hvor jeg har fået en udsøgt behandling af hende. Det har været inden for de seneste par år, så jeg har ikke oplevet den side af hende, som du beskriver.

Hun nævnte på et tidspunkt, at hun indimellem er på antidepressiver, så det tyder på, at hun selv er klar over problemet, og gør noget ved det - godt for hende!!

Jeg må jo nok bare bevæbne mig med tålmodighed!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har åbenbart været uheldig lige den dag ...

Med tankerne tilbage i tiden, og med din positive omtale af hende, kan jeg sagtens få lyst til endnu et besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...