Hop til indhold
knallert

danske cherie horsens

Recommended Posts

Har været hos damen for et par år siden, ok oplevelse men så hellere ikke mere og hun esse noget ældre ud ind på billederne, hun er go’ til Græsk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Smuk og smuk. Hun laver jo selv annonce . Har vist den alder hun har udtjent sin tid på et lagen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ksm skrev, for 2 timer siden:

Har været hos damen for et par år siden, ok oplevelse men så hellere ikke mere og hun esse noget ældre ud ind på billederne, hun er go’ til Græsk 

Dette er vist det positive, der nogensinde er skrevet om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke om denne tråd er uddebateret. Men, jeg faldt lidt naivt for billederne på hendes annonce, samt at hun var dansk, og sidst, at hun virkede erfaren udi i de "græske" lege. (Naiv - jeg er ret ny i dette "game")

Da Jeg kom til stedet, var det en noget ældre dame der åbnede op for mig, end jeg havde forventet udfra billederne. Væsentlig ældre, og med store botoxlæber, og silliconebryster. 

Jeg lod mig dog invitere ind i hendes private lejlighed, da jeg havde en mission.. ;) Hun viste mig ind i et dertilindrettet rum, hvor der var de obligatoriske buddastatuer og lidt bling bling. Hun viste mig hen i en stol, hvor hun spurgte ind til det jeg havde ønsket skulle ske. Derefter viste hun mig hen til sengen. Hun grinede lidt af mig, for jeg var tydelig nervøs. Derefter blindfoldede hun mig.. 

Jeg fik det jeg kom efter - da jeg var i "mål" spurgte hun om måtte massere mig - hvilket ingen kvinde nogensinde har fået nej til.. ;)
Det blev lidt ubehjælpsom nulren, derefter bad hun mig vende mig, og jeg var faktisk klar til at et HJ, men hun begyndte istedet at sludre om løst og fast. Hun undskyldte at hun var kommet til at klaske mig bagi - men hun sagde at hun syntes min røv var lækker, så hun kunne ikke lige lade være.. ha ha.. Point for det. 

Vi sagde farvel, og Jeg fik en besked bafter på telefonen, hvor hun skrev at hun var glad for mit besøg, og at hun håbede jeg ville komme igen. 

Det er jeg dog ikke sikker på. Hun var virkelig et rigtig sødt menneske, og hun gjorde sig virkelig umage, og der var indlevelse i det hun lavede, og hun var også rimelig god til det, og Jeg følte mig virkelig afslappet i hendes selskab. 
MEN, for der er et men.. Og jeg kan virkelig ikke lide at skrive noget skidt om andre, men hendes alder var simpelthen for gammel for mig. Jeg kunne distancere mig fra det - da jeg havde blindfold på - og hun vandt rigtig meget på hendes søde væsen - men når alt kommer til alt, så betyder det æstetiske bare rigtig meget for mig, og der har hun desværre haft hendes storhedstid.. For længe siden... 
(billederne er dog hende - kunne kende tatoveringen..) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Helot
Hubbleman skrev, for 18 timer siden:

MEN, for der er et men.. Og jeg kan virkelig ikke lide at skrive noget skidt om andre, men hendes alder var simpelthen for gammel for mig. Jeg kunne distancere mig fra det - da jeg havde blindfold på - og hun vandt rigtig meget på hendes søde væsen - men når alt kommer til alt, så betyder det æstetiske bare rigtig meget for mig, og der har hun desværre haft hendes storhedstid.. For længe siden... 
(billederne er dog hende - kunne kende tatoveringen..) 

Hubblman tak for dit indlæg.

Ærlighed og troværdighed er en dyd, og du får et 13 tal af mig. Mange kunne lære af dette indlæg, og jeg ønsker mange indlæg fra din pen fremover. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mand31 skrev, den 24.11.2020 at 19:38:

Er der nogen der ved hvor gammel hun er...? Eller hvilken alder så hun ud til at have...? 

hvis i trykker på brugernavnet kan i se hun selv skriver hun er 42 år. jeg har selv besøgt hende og jeg viste godt hun var 42, synes hun bære det fint. (men ja botox læber og meget solarieburn) 
jeg fik en rigtig god service hos hende da jeg købte mere end en udløsning og jeg så ikke kunne mere end én gang fik jeg lov at komme igen gratis og få den ekstra udløsning med samme høje serviceniveau.
Har kun gode ting at sige om hende :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...