Bebop 9508 Skrevet 30. April, 2020 TheVoice skrev, den 29.4.2020 at 12:00: For at det skal have en effekt skal det bæres af alle. Det batter ikke noget at en mindre del af befolkningen bruger det. Jo det gør selvfølgelig. Hvad har dog givet dig den ide? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 30. April, 2020 doctor who skrev, den 28.4.2020 at 21:56: Mundbind?? Aldrig i livet!! Rende rundt og ligne et fjols, der er bange for skygger? Det virker som holdningen til at køre med cykelhjelm, da det blev introduceret (eller sikkerhedsseler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 30. April, 2020 Bebop skrev, for 18 minutter siden: Jo det gør selvfølgelig. Hvad har dog givet dig den ide? Det er vel almen logisk at jo flere jo bedre. Dertil kommer at her hjemme har holdningen indtil videre været, når vi taler brug udenfor og steder hvor man kan holde afstand, at effekten vurderes begrænset. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 30. April, 2020 Bebop skrev, 1 time siden: Du fatter vist ikke en bjælde. Som du kan se i Sverige ville der dø langt flere, hvis det ikke var for tiltagene - selv i Sverige har de anbefalinger om afstand, men alligevel har de flere døde ift. befolkningsstørrelsen end vi nogensinde har haft af influenza. Og det er kun lige begyndt. Derudover er dødsfald kun en enkelt af de negative følger. Andre har langvarige men, hvis ikke livsvarige og selve sygeforløbene er længerevarende og mere behandlingskrævende. Din sammenligning er derfor forkert. Sjovt nok så har netop Sverige fået ros af WHO for deres håndtering af krisen. Det kan godt ske de har flere døde pr. million end vi har, men der er også mange steder der har været lukket helt ned der har betydeligt flere døde pr. million end Sverige har … så måske du selv skulle kigge lidt på dine bjælder ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 971 Skrevet 1. Maj, 2020 Jeg er ligeglad hvad folk synes og jeg tog maske på da jeg skulle med en tætpakket bus på en længere køretur. Desværre oplevede jeg efter ganske kort tid at jeg begyndte at få vand i lungerne og følte mig derfor nødsaget til at tage den af. Det var lige i starten da Danmark lukkede ned, og jeg indrømmer jeg har skiftet holdning siden, dengang var jeg i panik og ville for alt i verden undgå at blive smittet, i dag tager jeg mere afslappet på om jeg selv bliver smittet, men tænker selvfølgelig stadig på mine omgivelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg