Hop til indhold
MartinMartini

Hvad er Tantra massage?

Recommended Posts

Guest lurik

Hej 

der findes forskellige former for tantra - og en rigtig tantra session, i min optik, må ikke forveksles med det thai klinikker tilbyder. 

En tantra massage har heller ikke det formål at det absolut skal føre til en orgasme, selv om det naturligvis kan forekomme, det har heller ikke som mål at det skal føre til samleje. 

For mig betyder tantra en mulighed for en indre rejse, en rejse man ikke ved hvor skal hen, hvor den ender og en rejse som lærer mig om mine sexuelle drifter og får mig til at slappe af og kun være i nuet. Det er meget stimulerende. 

Det kan blive en lang snak så jeg vil råde dig til at læse her https://peterhjeds.dk/hvad-er-tantra-massage/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med tantra kommer du i bedre kontakt med din krop. Både du og tantramassør vil være helt nøgne, eller kun undertøj på. Tantra er berøring og for det meste kun envejs. Dvs. man ikke må røre massøren undervejs. Man starter med bagsiden af kroppen, og ikke et punkt på kroppen springes over. Både ben, baller ryg mv. berøres. Når forsiden behandles berøres og stimuleres lingam (din diller) som det mest naturlige. Du vil opdage, at du får bedre og kraftige orgasmer uden det fører til udløsning. Du vil gå derfra med fornyet energi og et smil på læben. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MartinMartini skrev, for 8 timer siden:

Jeg har i længere tid lidt overvejet at prøve tantra massage, men jeg er lidt usikker på hvad det faktisk indebærer? 

Så tænke om nogle måske kunne dele nogle oplevelser :)

Tantra er mange ting, Men det Tantramassage som du formentligt efterspørger = føl, mærk, vær til stede i nuet..

i praksis betyder det: ikke tænke, ikke snakke og ikke i kontrol....

Det er = nyde, mærke, føle enhver berøring og følg de hænder som berøre dig cm for cm..  hvor rør de... hvordan rør de... Dit fokus skal bringes der hen hvor din bevidsthed stopper med at tænke og du kun føler og følger..... 

Det er et 100% samarbejde hvor din eneste opgave er at “følge med” derhen og nyde /mærke og ikke forsøge at kontrollerer hvad næste skridt skal/kan være eller tænke på hvad klokken er... om du evt. må komme/ikke komme, om din pik er stiv/ikke stiv osv osv...  

Det handler om at give slip og være i nu’et.. 

tantramassage er i princippet ikke seksuelt, men det KAN være helt enormt sensuelt og seksuelt forløsende..  HVIS man gir det og sig selv lov...

Det kan være helt ekstremt intimt og nærværende også selvom der ikke nødvendigvis indgår kys og tæt øjenkontakt... (også for giveren) 

Det eneste det kræver af dig, for en god oplevelse, er at du er villig til at gå med derhen og ikke har lagt en masse planer for hvad du også vil eller/og har besluttet dig så fast på hvad du vil have ud af det, at du ikke er i stand til at rykke ved den beslutning når du er der... .. ❤️ 

Det som det kræver af giveren og det sted du vælger, er at det er en som er villig til at give noget af sig selv og som også “går med i nuet”

Derfor kan det godt betale sig at læse evt. anmeldelser for det sted du vælger... ❤️ Tantramassage kan ikke gives KUN som en tom fysisk handling... ❤️

held og lykke med din første gang... :)

Redigeret af Frodige Jeanette

Del dette indlæg

Link til indlæg
MartinMartini skrev, for 13 timer siden:

Jeg har i længere tid lidt overvejet at prøve tantra massage, men jeg er lidt usikker på hvad det faktisk indebærer? 

Så tænke om nogle måske kunne dele nogle oplevelser :)

Det er meget individuelt, hvad en tantra massør tilbyder. Fælles er at du er modtager og massøren er giveren. De fleste tantramassører, arbejder tilsyneladende ud fra princip om at udløsning IKKE er en del af massagen, men skulle du alligevel komme, så er det ok. Jeg har fået flere tantra massager uden udløsning og det er mega sensuelt og lækkert og ...pisse frustrerende at gå uforløst derfra. Ja, jeg har nok ikke helt accepteret konceptet, men jeg syntes det er træls at gå uden.. 
Thai tantra har ikke ret meget til fælles med tantra. Det er bare lidt tilfældigt blid massage og et håndjob. Det er for mig tydeligt at thaierne IKKE har prøvet en tantra session selv og ladet sig inspirere herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...