Hop til indhold

Recommended Posts

Gabel skrev, for 59 minutter siden:

Er der nogen steder man kan besøge thai i eller nær Brønderslev? 

Gerne link eller tlf nr. 

:)

Du kunne jo selv lige ulejlige dig ind på AL og søge på thai under nordjylland/jylland og så kvinder! Der er en del i Ålborg og et par stykker i Frederikshavn samt længere vestpå i Løgstør og Thisted, som jeg lige kunne se!

Del dette indlæg

Link til indlæg
doctor who skrev, for 2 timer siden:

Du kunne jo selv lige ulejlige dig ind på AL og søge på thai under nordjylland/jylland og så kvinder! Der er en del i Ålborg og et par stykker i Frederikshavn samt længere vestpå i Løgstør og Thisted, som jeg lige kunne se!

Den ulejlighed har jeg skam gjort mig, og kommet til samme resultat som dig. Men kan ikke finde nogen omkring Brønderslev, og derfor denne efterlysning, hvor nogen måske ved lidt mere lokalt. 

Men ellers tak for svar. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabel skrev, for 3 minutter siden:

Den ulejlighed har jeg skam gjort mig, og kommet til samme resultat som dig. Men kan ikke finde nogen omkring Brønderslev, og derfor denne efterlysning, hvor nogen måske ved lidt mere lokalt. 

Men ellers tak for svar. :D

Javel okay. Men det ser ikke ud til der er nogen i nabolaget, Kan heller ikke huske nogensinde at have set nogen. Du må et smut til Ålby, Der er et pænt udvalg. ;-)

.

Del dette indlæg

Link til indlæg
doctor who skrev, for 3 timer siden:

ja der er ihvertfald 3 klinikker i Hjørring tror ikke der er nogen i selve Brønderslev men tjek lige side thaimassage

Del dette indlæg

Link til indlæg
grå skrev, for 11 timer siden:

ja der er ihvertfald 3 klinikker i Hjørring tror ikke der er nogen i selve Brønderslev men tjek lige side thaimassage

Der er 4 klinikker i Hjørring, Pong Lange i Hjallerup og Suthida og Patsa i Aabybro. Så 7 klinikker i området- men så kan man også tage til Aalborg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 11 timer siden:

Der er 4 klinikker i Hjørring, Pong Lange i Hjallerup og Suthida og Patsa i Aabybro. Så 7 klinikker i området- men så kan man også tage til Aalborg :)

je der har været klinikker eller butik som de selv kalder det  men de er der ikke mere i Brønderslev men i oplandet ude på landet eller i Hjørring Vrå og selfølgelig Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Troede ikke dem i Aabybro tilbyder sexsuelle ydelser !!! Hvor mange af klinikkerne tilbyder det og hvem af dem? 

doctor who skrev, for 23 timer siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselarseb skrev, den 30.4.2020 at 09:32:

der er endan en thai butik som de selv kalder det i Hjørring der tilbyder Nuro Gel massage der er anderledes mere følsomt  wau  prøv det

Del dette indlæg

Link til indlæg

helt konkret kunne du ikke bare sige hvad det er du forventer  .  Ellers brug lidt tid paa denne side,  uden at lade andre raadgive dig , det giver tit bonus !

Kan du have det godt i DK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...