Hop til indhold
Gæst

Linda i Århus C

Recommended Posts

Gæst

Og lige en efterlysning til. Jeg har hørt noget om en pige med navnet Linda, hun er en slank kvinde omkring 40 med små bryster og en god numse eftersigende. Ham jeg snakkede med kunne ikke huske hvilket sted hun holder til. Men sidst har han set hende var omkring marts i sidste år hvor hun var som værtinde. Det vil være alletiders hvis nogen ligger inde med informationer. Slanke piger med små babser og en god bagdel er lige mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

Er du helt sikker på at hendes navn er Linda..?

Jeg spørger fordi jeg selv ledte efter en pige der svare til din beskrivelse, 40 år, meget slank, små dejlige b bryster, lyshåret, hun kunne besøgs i Århus C i forår-sommer sidste år, men pigens navn er Linea..

Har set på en anden tråd her inde , at man skulle kunne besøge hende i Ikast, muligvis i weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo altid noget med navne i denne branche ;)

Lyshåret ved jeg ikke helt, men han sagde hun havde de flotteste grønne øjne han har set...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, hende jeg lede efter er pæredansk ;)

Det glemte jeg at skrive. Men tak alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg besøgte for et par år siden ofte en pige på samme alder med navnet Linda.

Hun holdt til i Trepkasgade 29 i kælderen.

Jeg ret sikker på hun er stoppet, hun fortalte mig, at når hun fik en kæreste, så ville hun stoppe og det må man tage hatten af for.

Hun var meget nem at gøre varm, det jeg opdagede var, at hvis jeg puttede en finger ind i hendes bagerste hul, samtidgi med at jeg slikkede hende, som røg hun helt op og ringe - jeg har aldrig prøvet, men hun virkede som en der kunne få orgasme ved analsex.

Hun var meget spinkel og havde små fine bryster, med nogle lange vorter - så vidt jeg husker.

Min fornemmelse er, at de piger der er i kælderbutikken, de er modne og specielt udvalgt, jeg er ihvertfald aldrig stødt på en der, der ikke nød deres bijob.

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for oplysningen. Synd hvis hun er stoppet (for mig) fordi lige sådan noget leder jeg efter.

Jeg prøver at lede videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmm... Gumler lidt om der kun er denne ene pige, eller om der måske er flere. Hvis der nu måske er nogen med flere informationer må i gerne skrive løs. Ved godt jeg er nysgerrig, men kan man nogensinde have for mange informationer?? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...