AK69 76 Skrevet 30. April, 2020 https://annoncelight.dk/showad/239658 Denne skønne kvinde har fået gode anmeldelser. Men her en kort update: Det er aldrig lykkes mig at få det til at passe i min kalender når hun har været i DK, men i dag lykkedes det. Den indledende kommunikation gik fint på flydende engelsk, og fik lavet en morgenaftale. Jeg mødte op på en privatadresse (tror jeg) i Århus, og blev modtaget med et stort smil og et kys. Hendes billeder er 100% hendes, og er som hun ser ud i dag. Hun er virkelig en flot pige og bærer sin alder fuldstændig fantastisk. Samtalen gik rigtig godt, og efter en kort shower, var det tid til det sjove. Vi kom godt omkring hele hendes repetoire, og især fransk til hende var et hit. Ved godt det kan fakes - men så skal hun sat’me have en Oscar for skuespillet. Der blev ikke kigget på uret, så tiden fløj afsted. Alt i alt en super oplevelse, med en pige der holder det hun lover. Desværre er hun her kun en uge i denne omgang, men kommer igen senere på året - hvis det er muligt..... Hilsen AK69 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 30. April, 2020 AK69 skrev, 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/239658 Denne skønne kvinde har fået gode anmeldelser. Men her en kort update: Det er aldrig lykkes mig at få det til at passe i min kalender når hun har været i DK, men i dag lykkedes det. Den indledende kommunikation gik fint på flydende engelsk, og fik lavet en morgenaftale. Jeg mødte op på en privatadresse (tror jeg) i Århus, og blev modtaget med et stort smil og et kys. Hendes billeder er 100% hendes, og er som hun ser ud i dag. Hun er virkelig en flot pige og bærer sin alder fuldstændig fantastisk. Samtalen gik rigtig godt, og efter en kort shower, var det tid til det sjove. Vi kom godt omkring hele hendes repetoire, og især fransk til hende var et hit. Ved godt det kan fakes - men så skal hun sat’me have en Oscar for skuespillet. Der blev ikke kigget på uret, så tiden fløj afsted. Alt i alt en super oplevelse, med en pige der holder det hun lover. Desværre er hun her kun en uge i denne omgang, men kommer igen senere på året - hvis det er muligt..... Hilsen AK69 hvor moden er moden. ? hun skriver selv 50 - men man kan ofte lægge mindst ti år til den alder og nogle gange også moms oveni så snakker vi 50 + eller tættere 60+ ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK69 76 Skrevet 30. April, 2020 Jeg har ikke spurgt specifikt til hendes alder. For mig er det irrelevant, når billederne der fik mig tændt, også er det jeg møder. Og det kan jeg stå inde for at det er..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 1. Maj, 2020 peter.c skrev, for 14 timer siden: hvor moden er moden. ? hun skriver selv 50 - men man kan ofte lægge mindst ti år til den alder og nogle gange også moms oveni så snakker vi 50 + eller tættere 60+ ? Et sted mellem 50 og 60 - men hun er som på billederne og meget velholdt - og yder en fantastisk service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sporty 20 Skrevet 1. Maj, 2020 Var sammen med hende for et par år siden... Pæn, velholdt, ægte billeder og faktisk rigtig sød MILF type. Husker det som en rigtig god oplevelse og kunne godt gøre det igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 1. Maj, 2020 Hvordan ligger hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 1. Maj, 2020 Liderbukken skrev, for 8 minutter siden: Hvordan ligger hendes priser? 1000 for en halv time gav jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJ25JJ 0 Skrevet 3. Maj, 2020 Hvordan får man kontakt med hende? Synes hun er helt umulig at samarbejde med. Jeg har prøvet normal opkald og whatsapp, og man kan se at hun har set beskederne... Hun er ellers smadderlækker, og vil meget gerne opleve hende :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 155 Skrevet 3. Maj, 2020 JJ25JJ skrev, for 1 time siden: Hvordan får man kontakt med hende? Synes hun er helt umulig at samarbejde med. Jeg har prøvet normal opkald og whatsapp, og man kan se at hun har set beskederne... Det er et par år siden jeg besøgte hende, men da var hun meget nem at kommunikere med via sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 3. Maj, 2020 JJ25JJ skrev, for 2 timer siden: Hvordan får man kontakt med hende? Synes hun er helt umulig at samarbejde med. Jeg har prøvet normal opkald og whatsapp, og man kan se at hun har set beskederne... Hun er ellers smadderlækker, og vil meget gerne opleve hende Er det her i weekenden du ikke har kunnet træffe hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 208 Skrevet 3. Maj, 2020 Hun er på den anden side af 60, nok nærmere 65, men der er ikke mange, som holder sig så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 208 Skrevet 3. Maj, 2020 Hun holder til i Kbh, hvor jeg har besøgt hende et par gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 6. Maj, 2020 Jeg har også besøgt hende for 4-5 år siden på Amager dengang. Hun ER virkelig en flot pige, og jeg har ligeledes skrevet om mit besøg, for noget tid siden, hos hende Det var for en rigtigt fin oplevelse, som flere i denne tråd også skriver om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg