joenne01 10 Skrevet 2. Maj, 2020 (edited) https://annoncelight.dk/showad/295941 Nyoprettet profil/annonce. Nogen af brødrene der har været forbi ? Redigeret 2. Maj, 2020 af joenne01 tastefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gylon81 301 Skrevet 2. Maj, 2020 Har prøvet at skrive til hende men ikke fået noget svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 2. Maj, 2020 joenne01 skrev, for 5 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/295941 Nyoprettet profil/annonce. Nogen af brødrene der har været forbi ? Hmm, helt ny i Danmark og taler godt dansk Her er noget, der ikke rimer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 31 Skrevet 3. Maj, 2020 joenne01 skrev, den 2.5.2020 at 07:27: https://annoncelight.dk/showad/295941 Nyoprettet profil/annonce. Nogen af brødrene der har været forbi ? Hej hvor i tinglev jeg har ringet til min fætter i tinglev og spurt om han ved noget. Fortæl om hvis nogen har været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 124 Skrevet 5. Maj, 2020 Hvis man søger telefonnummeret på krak.dk, finder man en ikke særlig diskret adresse i Bylderup-Bov, vest for Tinglev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 6. Maj, 2020 Har nu også prøvet at ringe men ingen svar, nogen som har været der?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 6. Maj, 2020 Talte med hende igår. Sprang fra igen da jeg hørte hendes priser. Tager en tur i Vejle i dag i stedet for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 14 Skrevet 8. Maj, 2020 weber skrev, den 6.5.2020 at 09:55: Talte med hende igår. Sprang fra igen da jeg hørte hendes priser. Tager en tur i Vejle i dag i stedet for. hvad er priserne da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 8. Maj, 2020 orne32 skrev, 1 time siden: hvad er priserne da? Jeg ringede og fik en pris på 1 time fp. Den var noget højere end hvad jeg betaler andre steder. Men prøv at ringe til hende. Så får du vel priserne oplyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 8. Maj, 2020 (edited) orne32 skrev, for 4 timer siden: hvad er priserne da? Jeg fik hele den tyrkiske musik for én af de lange, og jeg havde skrevet til hende, hvad jeg ønskede, og hvad jeg ville betale. Det var en rigtig god oplevelse, der varede noget ud over det, jeg havde betalt for, og hun er smilende, grinende og sød. Hun er i den grad indlevende og velsmagende, og hendes pussyslide til UG. Jeg forstår ikke, hvorfor hun bruger falske billeder, fordi hun ser bedre ud selv. Naturligvis er hun blevet ældre siden de private billeder, jeg har af hende, og børnefødsler har sat sine spor på maven, men det kan du let abstrahere fra, når du har hende i armene. Én ting var negativt, selv om jeg spiser hvidløg stort set hver dag og derfor normalt ikke kan lugte, når andre har spist det, så var det her undtagelsen, der bekræfter reglen. Håber, at du kan bruge min anmeldelse og fremgangsmåde til noget, men husk, det er ikke uden betydning, hvordan du fører dig frem, jeg er næsten dobbelt så gammel som hende, men det var ikke noget problem for nogen af os. Hov, ser lige din lokation, det betyder vel, at du ved, hvem hun er, så diskretion buddy, diskretion! Redigeret 8. Maj, 2020 af Onslow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg