reply 23 Skrevet 2. Maj, 2020 Kære piger. Jeg er utrolig nysgerrig af natur. Jeg er derfor utrolig nysgerrig på at høre, hvorfor mange GP´er gerne vil give bj uden kondom, men ikke vil kysse... Jeg har været ved flere piger, som sutter uden kondom, men ikke kysser. Nu det ikke fordi jeg har lyst til at kysse på en kvinde, som lige har suttet en anden mand, but why??? Personligt har jeg da ikke lyst til at slikke fisse på en kvinde jeg ikke har lyst til at kysse .... men det nok bare mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BennyBom 186 Skrevet 2. Maj, 2020 Mon ikke det bare handler om at holde et eller andet privat. Man kysser med kæresten, men ikke med gæsterne - for at distancere? Det er jo en branche, hvor man giver forholdsvis meget ud. Jeg ved det ikke, men det er mit gæt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 2. Maj, 2020 Der er bestemt ikke noget galt i at være nysgerrig. Jeg har bestemt også en stor interesse i branchen Ikke for at være lyseslukker, men hvis man søger indsigt skal man nok ikke forvente at alle ens spørgsmål serveres på en sølvfad. Nå men til emnet. Som jeg læser trådens emne handler det nok ikke så meget om, hvor mange der tilbyder oral uden, og hvor mange der ikke vil tungekysse. Reelt handler tråden vel mere om en undring over "Du vil gerne slikke på min pik uden kondom, men hvorfor vil du så ikke tungekysse" ? "Eller jeg vil kunne tungekysse med dig, hvis du ikke har slikket på en anden mands pik uden kondom" Vi er alle forskellige, og det er nok ikke alle der ser en sammenhæng imellem ubeskyttet oral og tungekys. For nogen mennesker er tungekys bare mere intimt end eksempelvis at knalde. Det kan man så undre sig over, eller bare tage det for gode vare, at sådan er det for nogen. Resten af oplægget handler vel mere om psykiske barriere for at gøre dit og dat, end om sundhedsmæssige fakta, eksempelvis har du ikke lyst til at tungekysse en kvinde der har slikket på en anden mand pik. Fakta er nok, at du ikke på nogen måder vil kunne smage det, og næppe løber en sundhedsrisiko der er nævneværdig større end hvad du/I ellers laver under et besøg. Men tanken kan forstyrre lysten. Så mon ikke mange at den slags svar skal søges i almindelige psykiske barrierer, der gør at man ikke kan nyde det, end noget logisk og faktuelt t 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NA/NA Skrevet 2. Maj, 2020 Ahh, mon ikke de er bange for at blive for ophidset og nyde akten og derved ikke vil være bekendt at tage penge for det, ergo hurtig rabundus. Må være eneste plausible forklaring! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Maj, 2020 For mit vedkommende hører kys og tungekys naturlig sammen med at sexe. Jeg respektere dog de få mænd som ikke er til kys. De mænd jeg er sammen med, hvis jeg skal sutte deres pik, skal de også være så indbydende at jeg har lyst til både kys og tungekys med manden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 2. Maj, 2020 Uha... nu får jeg måske på puklen for at være for ærlig... 30 års dårlig intimhygiejne kan vaskes af på 5 min og manden kan møde pæn, ren, velduftende og lækker, helt uden afslørende spor... 30 års dårlig mundhygiejne kan ikke vaskes af og er ikke særligt rart at kysse for dybt med.. Heller ikke selvom jeg vitterligt ELSKER at kysse... Rygning eller en nyligt indtaget frisk hvidløgssandwich kan også godt være med til at sætte mig lidt i skak, hvis det er “for voldsomt” kan absolut sagtens nyde en dejlig mand på trods af nutidens og fortidens synder.. Men Derfor kan der være tilfælde, hvor jeg langt hellere sutter end kysser... og og og og.... Så er der altså også bare dage hvor humøret er mer til sut... ville lyve groft hvis ikke jeg lige har den pointe med.. Der behøver ikke være en grund... 13 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 3. Maj, 2020 (edited) Som jeg ser denne tråd omhandler den egentlig en undren over at man som pige gerne tilbyder super-/megafransk, men ikke ønsker at kysse med gæster. Min Personlige holdning til dette emne er at kys/tungekys er en del af god sex. Med det sagt respekterer jeg både gæster, samt piger der af den ene eller anden grund ikke ønsker at kysse. Der kan være uanede mængder af grunde til dette, men uanset hvad, må min klare holdning være, at vi som mennesker i denne branche, uanset om man er gæst eller pigen, ikke kan gøre andet end at acceptere at uanset hvad grunden må være hos den enkelte, at tingene er som de er, med eller uden grund/forklaring. Vi er alle forskellige og derved med forskellige lyster og grænser i denne verden, og om man er enig eller ej, så skal det respekteres. Som pige er det yderst vigtigt at mærke efter ens grænser og sørge for ikke at overskride disse, for at yde den bedste service og give den bedste oplevelse til gæsterne. Og omvendt for mændene er det rigtig vigtigt at der mærkes efter hvad man har brug for/ønsker ved et besøg hos en pige. Matcher ydelserne hos den enkelte pige ikke sammen, med gæstens ønsker, så er der ikke så meget andet at stille op, end at finde en anden skøn pige, som tilbyder det ønskede. Man har dog som gæst altid lov at efterspørge de ønsker man nu har, ligeså vel som en pige har lige så meget lov til ikke at tilbyde dem Hvad præcist ønsker du med dette indlæg? Er det primært en nysgerrighed omkring at høre, hvorfor pigerne fravælger kys, hvis de tilbyder SF/MF? Redigeret 3. Maj, 2020 af Frække Tanja 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. Maj, 2020 Hvis det er pga sikkerhed kan jeg godt forstå din undren, men jeg tænker at det mere er noget med private præferencer og på det plan har kys og bj's meget lidt med hinanden at gøre. Jeg har været sammen med mænd som gerne ville stikke deres pik i min røv men protesterede voldsomt hvis jeg prøvede at stikke en finger i deres. Begge dele involverer en eller andens røv, men lysten til det ene har meget lidt at gøre med lysten til det andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg