Hop til indhold

Recommended Posts

Man they called Horse skrev, den 3.5.2020 at 15:16:

Hun er virkelig en flot pige. Men er det mon fup?

Hvis det ikke er billeder stjålet fra en Instagramkonto, må du kalde mig Mare..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænkte (næsten) som Bebop og besøgte hende aldrig. Min tanke var nok mest “Mads” :biggrin:

Jeg savner de flittige sheriffer der rapporterer om falske billeder. Respekt for deres kæmpe arbejde. Selv er jeg på en tablet og kan simpelthen ikke finde ud af at kontrollere billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Man they called Horse skrev, for 14 timer siden:

Jeg tænkte (næsten) som Bebop og besøgte hende aldrig. Min tanke var nok mest “Mads” :biggrin:

Jeg savner de flittige sheriffer der rapporterer om falske billeder. Respekt for deres kæmpe arbejde. Selv er jeg på en tablet og kan simpelthen ikke finde ud af at kontrollere billeder. 

Hvis det ser/lyder for godt til at være sandt, f.eks en time med pigen i din annonce for 1200 bobs, ja så er det 99 ud af 100 gange også for godt til at være sandt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Man they called Horse skrev, for 19 timer siden:

Min tanke var nok mest “Mads” :biggrin:

Mare="hoppe" på engelsk, jf dit brugernavn.

Jeg søgte på et enkelt billede kun (er på mobil selv) og fandt ikke noget. Billedernes format og motiver (fx ingen utildækkede brystvorter) skriger bare "Instagram".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...