bull1977 144 Skrevet 3. Maj, 2020 (edited) Hej Sad lige og undrede mig lidt. Har besøgt en del gp'er igennem tiden og haft mange glade timer. Nu sidder jeg så og kigger lidt i min historik og så slår det mig at jeg faktisk har en del kontakt ud over at booke tid. I fredags besøgte jeg en spanioler i Randers for første gang og efter en aftalt time spurgte hun om jeg ville ryge en cigaret med hende. Selvfølgelig. Havde snakket i 5 min og så spørg hun om jeg ikke vil have hendes private nr og så skrive over WhatsApp fremover. Hvilket jeg så får. Tænker nu er det egentligt meget normalt det sker? Da jeg har en del go som hvis ikke dagligt skriver selvom de er hjemme i eget land Redigeret 3. Maj, 2020 af bull1977 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Maj, 2020 bull1977 skrev, for 3 timer siden: Hej Sad lige og undrede mig lidt. Har besøgt en del gp'er igennem tiden og haft mange glade timer. Nu sidder jeg så og kigger lidt i min historik og så slår det mig at jeg faktisk har en del kontakt ud over at booke tid. I fredags besøgte jeg en spanioler i Randers for første gang og efter en aftalt time spurgte hun om jeg ville ryge en cigaret med hende. Selvfølgelig. Havde snakket i 5 min og så spørg hun om jeg ikke vil have hendes private nr og så skrive over WhatsApp fremover. Hvilket jeg så får. Tænker nu er det egentligt meget normalt det sker? Da jeg har en del go som hvis ikke dagligt skriver selvom de er hjemme i eget land Hmm jeg tror det er mere et kemi spørgsmål. Det er ikke alle der gøre det, nogen gør det måske hvis de kan lide personen de får besøg af. Lidt ligesom en favorit liste:-) Godt for dig:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 3. Maj, 2020 uhhh skræmmende ved første besøg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 3. Maj, 2020 Men helt sikkert det søde piger og ja måske nok et spørgsmål om kemi besøgene blive da kun bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 3. Maj, 2020 for 20 år siden fik jeg en gp private oplysninger, og vi ses stadig en gang imellem til lidt hygge på lagnerne og hyggesnak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 3. Maj, 2020 (edited) Det er lidt anderledes på den gode måde når der også hyggesnakkes. Den ene, kom i den uheldig situation at blive lukket inde her i landet pga af virus og havde ikke et sted at være , så havde fornøjelsen af 3 ugers selskab Redigeret 3. Maj, 2020 af bull1977 Stave fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Maj, 2020 bull1977 skrev, for 1 time siden: Men helt sikkert det søde piger og ja måske nok et spørgsmål om kemi besøgene blive da kun bedre Nemlig:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 3. Maj, 2020 bull1977 skrev, for 5 timer siden: Hej Sad lige og undrede mig lidt. Har besøgt en del gp'er igennem tiden og haft mange glade timer. Nu sidder jeg så og kigger lidt i min historik og så slår det mig at jeg faktisk har en del kontakt ud over at booke tid. I fredags besøgte jeg en spanioler i Randers for første gang og efter en aftalt time spurgte hun om jeg ville ryge en cigaret med hende. Selvfølgelig. Havde snakket i 5 min og så spørg hun om jeg ikke vil have hendes private nr og så skrive over WhatsApp fremover. Hvilket jeg så får. Tænker nu er det egentligt meget normalt det sker? Da jeg har en del go som hvis ikke dagligt skriver selvom de er hjemme i eget land Det er helt normalt. Jeg er begyndt at tilkøbe ekstra ydelsen "Betal 200 mere, og jeg skal nok lade være med at plage dig for ekstra selskab snak, chat osv" 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 3. Maj, 2020 (edited) Jeg har en som skriver til mig ugentlig. Fra sit private nr ikke mindre. Begyndte med at jeg lånte hende 100.000 kr. Det blev hun glad for. Når hun så skulle betale tilbage, havde vi fået det her corona-halløjsa, så det endte med at hun fik låne 20.000 mere. Jeg har hendes private kontonr. Det føles lidt intimt, synes jeg. Selv om jeg kun har mødt hende IRL en gang. Fik massage og handjob og der var meget kemi over det kunne jeg mærke. Og sådan bliver det ved. Nu er det nok 200.000 eller mere. Desværre kan jeg jo ikke træffe hende nu når grænserne er lukkede, men penge kender ingen grænser. Bare der er kemi. Redigeret 3. Maj, 2020 af Bananas 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelfar 19 Skrevet 4. Maj, 2020 Bananas skrev, for 9 timer siden: Jeg har en som skriver til mig ugentlig. Fra sit private nr ikke mindre. Begyndte med at jeg lånte hende 100.000 kr. Det blev hun glad for. Når hun så skulle betale tilbage, havde vi fået det her corona-halløjsa, så det endte med at hun fik låne 20.000 mere. Jeg har hendes private kontonr. Det føles lidt intimt, synes jeg. Selv om jeg kun har mødt hende IRL en gang. Fik massage og handjob og der var meget kemi over det kunne jeg mærke. Og sådan bliver det ved. Nu er det nok 200.000 eller mere. Desværre kan jeg jo ikke træffe hende nu når grænserne er lukkede, men penge kender ingen grænser. Bare der er kemi. Det kalder jeg god værksteds humor. For du er vel ikke gået bananas:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Maj, 2020 (edited) Bananas skrev, for 9 timer siden: Jeg har en som skriver til mig ugentlig. Fra sit private nr ikke mindre. Begyndte med at jeg lånte hende 100.000 kr. Det blev hun glad for. Når hun så skulle betale tilbage, havde vi fået det her corona-halløjsa, så det endte med at hun fik låne 20.000 mere. Jeg har hendes private kontonr. Det føles lidt intimt, synes jeg. Selv om jeg kun har mødt hende IRL en gang. Fik massage og handjob og der var meget kemi over det kunne jeg mærke. Og sådan bliver det ved. Nu er det nok 200.000 eller mere. Desværre kan jeg jo ikke træffe hende nu når grænserne er lukkede, men penge kender ingen grænser. Bare der er kemi. Du lyder som en gavmild mand @Bananas jeg tænkte og jeg ikke lige kunne låne 100K også jeg er sikker på vi har kemi h2o og sådan noget, og du får mit konto nr. lige så snart jeg får oprettet en himmelsk konto oppe ved Sct. Peter i banken der ligger lige til højre for Perleporten Redigeret 4. Maj, 2020 af Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Maj, 2020 Bananas skrev, for 15 timer siden: Jeg har en som skriver til mig ugentlig. Fra sit private nr ikke mindre. Begyndte med at jeg lånte hende 100.000 kr. Det blev hun glad for. Når hun så skulle betale tilbage, havde vi fået det her corona-halløjsa, så det endte med at hun fik låne 20.000 mere. Jeg har hendes private kontonr. Det føles lidt intimt, synes jeg. Selv om jeg kun har mødt hende IRL en gang. Fik massage og handjob og der var meget kemi over det kunne jeg mærke. Og sådan bliver det ved. Nu er det nok 200.000 eller mere. Desværre kan jeg jo ikke træffe hende nu når grænserne er lukkede, men penge kender ingen grænser. Bare der er kemi. Altså for 200.000 må du også gerne få mit konto og reg nummer.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Maj, 2020 Jeg tror tit det handler om at skabe sig et netværk i det land man er i.. Det klart nemmere hvis man har et "sikkerhedsnet".. Og så ved vi piger jo også godt at jo mere vi giver af os selv jo hårdere falder i og jo større er sandsynligheden for gentagende besøg.. Vi er jo ikke dumme og ligesom forretningsmænd ved at forretningsmiddage osv gør en del for samarbejdet så ved vi også det samme.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 4. Maj, 2020 Misjo1 skrev, for 7 timer siden: Du lyder som en gavmild mand @Bananas jeg tænkte og jeg ikke lige kunne låne 100K også jeg er sikker på vi har kemi h2o og sådan noget, og du får mit konto nr. lige så snart jeg får oprettet en himmelsk konto oppe ved Sct. Peter i banken der ligger lige til højre for Perleporten Er det den dersens "Afladsbanken" du snakker om? Jeg har altså rigtigt mange synder at betale for på den bank, men hvis du har brug for hjælp skal jeg gøre mit bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 4. Maj, 2020 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Altså for 200.000 må du også gerne få mit konto og reg nummer.. Mange tak Jennifer, bare send dem over. Vi skal nok få rigtigt god kemi vil jeg tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 4. Maj, 2020 Tænker du har lidt ret Jennifer selvfølgelig er det godt for forretningen og gentagne besøg. Modsat bananas så har jeg ikke sendt penge afsted efter dem tværtimod så har de sænket prisen griner.... Hende jeg havde boende i 3 uger ville slet ikke modtage penge selv inden Corona besøgte jeg hende 3 gange hvor hun ikke vil tage imod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Maj, 2020 Bananas skrev, for 39 minutter siden: Mange tak Jennifer, bare send dem over. Vi skal nok få rigtigt god kemi vil jeg tro. For 200.000 kan man købe meget kemi.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Maj, 2020 bull1977 skrev, for 13 minutter siden: Tænker du har lidt ret Jennifer selvfølgelig er det godt for forretningen og gentagne besøg. Modsat bananas så har jeg ikke sendt penge afsted efter dem tværtimod så har de sænket prisen griner.... Hende jeg havde boende i 3 uger ville slet ikke modtage penge selv inden Corona besøgte jeg hende 3 gange hvor hun ikke vil tage imod Den der ulandsøkonomi må være dårligere end jeg har haft fornemmelsen af, eller os er pigerne utrolig dårlig forretningskvinder.. Jeg kan forstår en noget for noget, med hensyn til logi i de 3 uger, men at tage imod gæster uden at få noget for det lyder alligevel som en "dårlig investering" da pigen mister tid, hvor hun faktisk kunne lave penge, på at underholde gratis.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Maj, 2020 Det da lige før jeg udlover en gratis tur bare for at se "enhjørningen" der få piger til at smide svesken på disken gratis.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 4. Maj, 2020 Ja tænker jeg også... Men hun blev tosset når jeg spurgte til pris.... Så hvad skal man så gøre.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 4. Maj, 2020 Sgu noget af et tilbud griner..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 4. Maj, 2020 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Det da lige før jeg udlover en gratis tur bare for at se "enhjørningen" der få piger til at smide svesken på disken gratis.. Men dårlig forretning hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Maj, 2020 Bananas skrev, for 3 timer siden: Er det den dersens "Afladsbanken" du snakker om? Jeg har altså rigtigt mange synder at betale for på den bank, men hvis du har brug for hjælp skal jeg gøre mit bedste. Afladsbanken? Så må jeg nok lige konverterer til Katolik, du ved mafiabanken der er måske derfor pengene sidder så løst på dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Maj, 2020 Misjo1 skrev, for 2 timer siden: Afladsbanken? Så må jeg nok lige konverterer til Katolik, du ved mafiabanken der er måske derfor pengene sidder så løst på dig Du ve' jo nok det sværere for en rig mand at komme ind i himmeriget end det er at få en kamel igennem et nåleøje.. Jeg melder mig gerne frivilligt til at hjælpe med at løfte den byrde så indgangen kommer at forekomme dem mere behagelig.. Tilbuddet er ikke personsbestemt påpeger jeg lige så i andre ikke føler jer udenfor.. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 4. Maj, 2020 Det da også sjovere at få brugt pengene inden turen går til himmeriget hvis det den vej man skal... Håber man får et valg om man vil høre englene synge eller de frække djævler skrige...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg