Hop til indhold
bull1977

Kontakt med en gp

Recommended Posts

Hej

Sad lige og undrede mig lidt. Har besøgt en del gp'er igennem tiden og haft mange glade timer.

Nu sidder jeg så og kigger lidt i min historik og så slår det mig at jeg faktisk har en del kontakt ud over at booke tid.

I fredags besøgte jeg en spanioler i Randers for første gang og efter en aftalt time spurgte hun om jeg ville ryge en cigaret med hende. Selvfølgelig. Havde snakket i 5 min og så spørg hun om jeg ikke vil have hendes private nr og så skrive over WhatsApp fremover. Hvilket jeg så får.

Tænker nu er det egentligt meget normalt det sker? Da jeg har en del go som hvis ikke dagligt skriver selvom de er hjemme i eget land

Redigeret af bull1977

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
bull1977 skrev, for 3 timer siden:

Hej

Sad lige og undrede mig lidt. Har besøgt en del gp'er igennem tiden og haft mange glade timer.

Nu sidder jeg så og kigger lidt i min historik og så slår det mig at jeg faktisk har en del kontakt ud over at booke tid.

I fredags besøgte jeg en spanioler i Randers for første gang og efter en aftalt time spurgte hun om jeg ville ryge en cigaret med hende. Selvfølgelig. Havde snakket i 5 min og så spørg hun om jeg ikke vil have hendes private nr og så skrive over WhatsApp fremover. Hvilket jeg så får.

Tænker nu er det egentligt meget normalt det sker? Da jeg har en del go som hvis ikke dagligt skriver selvom de er hjemme i eget land

Hmm jeg tror det er mere et kemi spørgsmål. 

Det er ikke alle der gøre det, nogen gør det måske hvis de kan lide personen de får besøg af. Lidt ligesom en favorit  liste:-)

Godt for dig:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

for 20 år siden fik jeg en gp private oplysninger, og vi ses stadig en gang imellem til lidt hygge på lagnerne og hyggesnak 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lidt anderledes på den gode måde når der også hyggesnakkes.  

Den ene, kom i den uheldig situation at blive lukket inde her i landet pga af virus og havde ikke et sted at være , så havde fornøjelsen af 3 ugers selskab

Redigeret af bull1977
Stave fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
bull1977 skrev, for 1 time siden:

Men helt sikkert det søde piger og ja måske nok et spørgsmål om kemi :-) besøgene blive da kun bedre 

Nemlig:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
bull1977 skrev, for 5 timer siden:

Hej

Det er helt normalt.  Jeg er begyndt at tilkøbe ekstra ydelsen "Betal 200 mere, og jeg skal nok lade være med at plage dig for ekstra selskab snak, chat osv"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en som skriver til mig ugentlig. Fra sit private nr ikke mindre. Begyndte med at jeg lånte hende 100.000 kr. Det blev hun glad for. Når hun så skulle betale tilbage, havde vi fået det her corona-halløjsa, så det endte med at hun fik låne 20.000 mere.  Jeg har hendes private kontonr. Det føles lidt intimt, synes jeg. Selv om jeg kun har mødt hende IRL en gang. Fik massage og handjob og der var meget kemi over det kunne jeg mærke.

Og sådan bliver det ved. Nu er det nok 200.000 eller mere.  Desværre kan jeg jo ikke træffe hende nu når grænserne er lukkede, men penge kender ingen grænser. Bare der er kemi.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Jeg har en som skriver til mig ugentlig. Fra sit private nr ikke mindre. Begyndte med at jeg lånte hende 100.000 kr. Det blev hun glad for. Når hun så skulle betale tilbage, havde vi fået det her corona-halløjsa, så det endte med at hun fik låne 20.000 mere.  Jeg har hendes private kontonr. Det føles lidt intimt, synes jeg. Selv om jeg kun har mødt hende IRL en gang. Fik massage og handjob og der var meget kemi over det kunne jeg mærke.

Og sådan bliver det ved. Nu er det nok 200.000 eller mere.  Desværre kan jeg jo ikke træffe hende nu når grænserne er lukkede, men penge kender ingen grænser. Bare der er kemi.

Det kalder jeg god værksteds humor. For du er vel ikke gået bananas:-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Bananas skrev, for 9 timer siden:

:D

Du lyder som en gavmild mand @Bananas jeg tænkte og jeg ikke lige kunne låne 100K også:rolleyes: jeg er sikker på vi har kemi h2o og sådan noget, og du får mit konto nr. lige så snart jeg får oprettet en himmelsk konto oppe ved Sct. Peter i banken der ligger lige til højre for Perleporten:):):ph34r:

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 15 timer siden:

Altså for 200.000 må du også gerne få mit konto og reg nummer:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror tit det handler om at skabe sig et netværk i det land man er i.. Det klart nemmere hvis man har et "sikkerhedsnet".. Og så ved vi piger jo også godt at jo mere vi giver af os selv jo hårdere falder i og jo større er sandsynligheden for gentagende besøg.. Vi er jo ikke dumme og ligesom forretningsmænd ved at forretningsmiddage osv gør en del for samarbejdet så ved vi også det samme.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 7 timer siden:

Du lyder som en gavmild mand @Bananas jeg tænkte og jeg ikke lige kunne låne 100K også:rolleyes: jeg er sikker på vi har kemi h2o og sådan noget, og du får mit konto nr. lige så snart jeg får oprettet en himmelsk konto oppe ved Sct. Peter i banken der ligger lige til højre for Perleporten:):):ph34r:

Er det den dersens "Afladsbanken" du snakker om? Jeg har altså rigtigt mange synder at betale for på den bank, men hvis du har brug for hjælp skal jeg gøre mit bedste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Altså for 200.000 må du også gerne få mit konto og reg nummer:lol:.. 

Mange tak Jennifer, bare send dem over. Vi skal nok få rigtigt god kemi vil jeg tro.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker du har lidt ret Jennifer selvfølgelig er det godt for forretningen og gentagne besøg.

Modsat bananas så har jeg ikke sendt penge afsted efter dem tværtimod så har de sænket prisen griner.... Hende jeg havde boende i 3 uger ville slet ikke modtage penge selv inden Corona besøgte jeg hende 3 gange hvor hun ikke vil tage imod

Del dette indlæg

Link til indlæg
bull1977 skrev, for 13 minutter siden:

Tænker du har lidt ret Jennifer selvfølgelig er det godt for forretningen og gentagne besøg.

Modsat bananas så har jeg ikke sendt penge afsted efter dem tværtimod så har de sænket prisen griner.... Hende jeg havde boende i 3 uger ville slet ikke modtage penge selv inden Corona besøgte jeg hende 3 gange hvor hun ikke vil tage imod

Den der ulandsøkonomi må være dårligere end jeg har haft fornemmelsen af, eller os er pigerne utrolig dårlig forretningskvinder:ph34r:.. Jeg kan forstår en noget for noget, med hensyn til logi i de 3 uger, men at tage imod gæster uden at få noget for det lyder alligevel som en "dårlig investering" da pigen mister tid, hvor hun faktisk kunne lave penge, på at underholde gratis.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Er det den dersens "Afladsbanken" du snakker om? Jeg har altså rigtigt mange synder at betale for på den bank, men hvis du har brug for hjælp skal jeg gøre mit bedste.

Afladsbanken? Så må jeg nok lige konverterer til Katolik, du ved mafiabanken:P der er måske derfor pengene sidder så løst på dig ;):-o:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Afladsbanken? Så må jeg nok lige konverterer til Katolik, du ved mafiabanken:P der er måske derfor pengene sidder så løst på dig ;):-o:ph34r:

Du ve' jo nok det sværere for en rig mand at komme ind i himmeriget end det er at få en kamel igennem et nåleøje:lol:.. Jeg melder mig gerne frivilligt til at hjælpe med at løfte den byrde så indgangen kommer at forekomme dem mere behagelig.. 

Tilbuddet er ikke personsbestemt påpeger jeg lige så i andre ikke føler jer udenfor:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...