Guest Misjo1 Skrevet 5. Maj, 2020 JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden: Du ve' jo nok det sværere for en rig mand at komme ind i himmeriget end det er at få en kamel igennem et nåleøje.. Jeg melder mig gerne frivilligt til at hjælpe med at løfte den byrde så indgangen kommer at forekomme dem mere behagelig.. Tilbuddet er ikke personsbestemt påpeger jeg lige så i andre ikke føler jer udenfor.. Åhhh, jeg synes nu ikke kameler et så store, sådan når jeg tænker på antallet af kameler jeg har måtte sluge gennem livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 5. Maj, 2020 Misjo1 skrev, for 58 minutter siden: Åhhh, jeg synes nu ikke kameler et så store, sådan når jeg tænker på antallet af kameler jeg har måtte sluge gennem livet Måske kameler bare virker ekstra store for kvinder så.. Jeg tror aldrig jeg har slugt sådan en sjover.. Det må være generelt for kvinder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 5. Maj, 2020 JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden: Det da lige før jeg udlover en gratis tur bare for at se "enhjørningen" der få piger til at smide svesken på disken gratis.. Hvordan får man "lige før" ud af dén sætning - så stiller jeg gerne enhjørningen til tjeneste. Jeg har oplevet at få svesken på disken gratis - den var godt nok med sten, men den spyttede jeg ud bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 5. Maj, 2020 Asmodeus skrev, for 5 minutter siden: Hvordan får man "lige før" ud af dén sætning - så stiller jeg gerne enhjørningen til tjeneste. Jeg har oplevet at få svesken på disken gratis - den var godt nok med sten, men den spyttede jeg ud bagefter. Så skal man snotforvirrer min forretningssans og den er sku ikke nem at danse med.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 6. Maj, 2020 JenniferRomantica skrev, den 5/5/2020 at 11:14: Så skal man snotforvirrer min forretningssans og den er sku ikke nem at danse med.. Jeg gør tit folk snotforvirrede, og dét der er værre. Så jeg tror jeg tager chancen en dag når jeg kommer forbi et sted, hvor du er. Man ved jo aldrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 6. Maj, 2020 JenniferRomantica skrev, den 5.5.2020 at 11:14: Så skal man snotforvirrer min forretningssans og den er sku ikke nem at danse med.. Tænker mange enhjørninger vil ligge forbi og teste din forretningssans griner..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 6. Maj, 2020 Kigge pokkers ordbog... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 6. Maj, 2020 Asmodeus skrev, 1 time siden: Jeg gør tit folk snotforvirrede, og dét der er værre. Så jeg tror jeg tager chancen en dag når jeg kommer forbi et sted, hvor du er. Man ved jo aldrig Du skal være velkommen til at gøre et forsøg.. Så må vi se hvem der gå mest forfjamsket fra stedet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 6. Maj, 2020 bull1977 skrev, 1 time siden: Tænker mange enhjørninger vil ligge forbi og teste din forretningssans griner..... Og de vil finde den lige tung at danse med hver gang.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 6. Maj, 2020 Men nok ikke en tosset tung dans ;-p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 144 Skrevet 20. Juli, 2020 JenniferRomantica skrev, den 6.5.2020 at 13:41: Og de vil finde den lige tung at danse med hver gang.. Hmmm så skete det igen op af bakke lol måske det snart tid til en tur til Sjælland.... Hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg