Hop til indhold
bull1977

Kontakt med en gp

Recommended Posts

Guest Misjo1
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Du ve' jo nok det sværere for en rig mand at komme ind i himmeriget end det er at få en kamel igennem et nåleøje:lol:.. Jeg melder mig gerne frivilligt til at hjælpe med at løfte den byrde så indgangen kommer at forekomme dem mere behagelig.. 

Tilbuddet er ikke personsbestemt påpeger jeg lige så i andre ikke føler jer udenfor:lol:.. 

Åhhh, jeg synes nu ikke kameler et så store, sådan når jeg tænker på antallet af kameler jeg har måtte sluge gennem livet :-o:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 58 minutter siden:

Åhhh, jeg synes nu ikke kameler et så store, sådan når jeg tænker på antallet af kameler jeg har måtte sluge gennem livet :-o:ph34r:

Måske kameler bare virker ekstra store for kvinder så:ph34r::lol:.. Jeg tror aldrig jeg har slugt sådan en sjover:P:lol:.. Det må være generelt for kvinder.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

Det da lige før jeg udlover en gratis tur bare for at se "enhjørningen" der få piger til at smide svesken på disken gratis:P:lol:.. 

Hvordan får man "lige før" ud af dén sætning - så stiller jeg gerne enhjørningen til tjeneste. Jeg har oplevet  at få svesken på disken gratis :) - den var godt nok med sten, men den spyttede jeg ud bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 5 minutter siden:

Hvordan får man "lige før" ud af dén sætning - så stiller jeg gerne enhjørningen til tjeneste. Jeg har oplevet  at få svesken på disken gratis :) - den var godt nok med sten, men den spyttede jeg ud bagefter.

Så skal man snotforvirrer min forretningssans og den er sku ikke nem at danse med:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 5/5/2020 at 11:14:

Så skal man snotforvirrer min forretningssans og den er sku ikke nem at danse med:lol:.. 

Jeg gør tit folk snotforvirrede, og dét der er værre. Så jeg tror jeg tager chancen en dag når jeg kommer forbi et sted, hvor du er. Man ved jo aldrig :) :) :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Asmodeus skrev, 1 time siden:

Jeg gør tit folk snotforvirrede, og dét der er værre. Så jeg tror jeg tager chancen en dag når jeg kommer forbi et sted, hvor du er. Man ved jo aldrig :) :) :) 

Du skal være velkommen til at gøre et forsøg:P.. Så må vi se hvem der gå mest forfjamsket fra stedet:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...