latinerkvarteret 93 Skrevet 4. Maj, 2020 Var lige ude at gå en morgentur med hunden inden arbejde, da jeg passerede Karma thai-massage prøvede jeg lykken og ringede på døren Mutter åbnede og blev vildt glad da hun så en hund, da hun selv havde 2 derhjemme. Så kom der en lille lækker sød ung thaipige med store silicone bryster og førte mig til et massage rum hvor jeg fik et standart suck&fuck for 500,- Dejlig start på dagen nyd vejret -Latinerkvarteret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 4. Maj, 2020 Var/er pigen en lille frækkert? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 4. Maj, 2020 Høvdingen skrev, for 48 minutter siden: Var/er pigen en lille frækkert? Helt vildt lækker, overvejer allerede en tur mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Maj, 2020 latinerkvarteret skrev, for 3 timer siden: Var lige ude at gå en morgentur med hunden inden arbejde, da jeg passerede Karma thai-massage prøvede jeg lykken og ringede på døren Mutter åbnede og blev vildt glad da hun så en hund, da hun selv havde 2 derhjemme. Så kom der en lille lækker sød ung thaipige med store silicone bryster og førte mig til et massage rum hvor jeg fik et standart suck&fuck for 500,- Dejlig start på dagen nyd vejret -Latinerkvarteret Så 15 minutter med det hele ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 4. Maj, 2020 Aarhuselsker skrev, for 50 minutter siden: Så 15 minutter med det hele ? Nok nærmere 10 min. skulle jo nå på arbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 4. Maj, 2020 latinerkvarteret skrev, for 19 minutter siden: Nok nærmere 10 min. skulle jo nå på arbejde hvilken alder snakker vi ? Karma er bare så offentlig beskuelse, nok også fordi der har ligget i bordel der i al den tid jeg kan huske tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. Maj, 2020 peter.c skrev, for 59 minutter siden: hvilken alder snakker vi ? Karma er bare så offentlig beskuelse, nok også fordi der har ligget i bordel der i al den tid jeg kan huske tilbage Åh jo ikk særlig diskret, til gengæld kan man tøjre hunden ved Gadedøren og andre kan så se der er optaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 4. Maj, 2020 Thaimig skrev, for 2 timer siden: Åh jo ikk særlig diskret, til gengæld kan man tøjre hunden ved Gadedøren og andre kan så se der er optaget Hunden legede med bordel-mutter i mens hun Havde og selv 2 hunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 4. Maj, 2020 peter.c skrev, for 3 timer siden: hvilken alder snakker vi ? Karma er bare så offentlig beskuelse, nok også fordi der har ligget i bordel der i al den tid jeg kan huske tilbage Det er jo bare massage ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 4. Maj, 2020 latinerkvarteret skrev, for 2 timer siden: Det er jo bare massage så hvad Alder snakker vi ? "ung" er jo sådan lidt en elastik betegnelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 4. Maj, 2020 Var det ikke på tide at komme med et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 5. Maj, 2020 latinerkvarteret skrev, for 8 timer siden: Hunden legede med bordel-mutter i mens hun Havde og selv 2 hunde Er det hunhunde hun har? Jeg spørger fordi jeg har en hanhund. Hvis vi begge kan få noget på den dumme vil det være ren win-win. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 5. Maj, 2020 Onslow skrev, for 6 timer siden: Var det ikke på tide at komme med et link? Hejsa , hvis du går på google crome ,og skriver, Karma thai massage århus , så Bingo har du alle oplysninger . Samme navn samme Logo , findes i Tønder , og efter sigende, er det datteren ,der har klinikken i Tønder . Til INfo , i Tønder, kun god massage på programmet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 5. Maj, 2020 tronheim skrev, for 9 timer siden: Hejsa , hvis du går på google crome ,og skriver, Karma thai massage århus , så Bingo har du alle oplysninger . Samme navn samme Logo , findes i Tønder , og efter sigende, er det datteren ,der har klinikken i Tønder . Til INfo , i Tønder, kun god massage på programmet. Jamen, det gjorde jeg så, og her er linket.: https://karma-thaimassage.business.site/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 6. Maj, 2020 Kiggede din hund på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 7. Maj, 2020 Nej legede med bordel mutter :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 7. Maj, 2020 latinerkvarteret skrev, for 37 minutter siden: Nej legede med bordel mutter hvad med den alder på damerne. ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basba 107 Skrevet 7. Maj, 2020 latinerkvarteret skrev, den 4.5.2020 at 16:43: Nok nærmere 10 min. skulle jo nå på arbejde Der sgu da nogle af os som har råd til de dyre. 10 minuter til 500 dvs 3000 for en hel time ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg