peter.c 417 Skrevet 15. Maj, 2020 (edited) dickens skrev, for 9 timer siden: Hun viste mig opkald/sms liste på hendes mobiler og de var voldsom lange kan godt forstå hun ikke kan svare til alle. Det hjælper dog ikke på at det er ret iriiterende og ikke kan få en aftale når nu man syntes hun er et godt besøg:) "Hun viste mig opkald/sms liste på hendes mobiler " ja, det tror jeg hun gør til alle, praler med hvor mange opkald og sms hun får, viser og lader en se hendes telefon opkald og læse sms'er fra kunder, se deres telefonnumre, jeg tænker hvem har hun så vist mine sms'er til der er ikke meget diskretion fra hendes side, det høre med under anmeldelse af besøget hos hende. Redigeret 15. Maj, 2020 af peter.c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 15. Maj, 2020 peter.c skrev, Lige nu: "Hun viste mig opkald/sms liste på hendes mobiler " ja, det tror hun gør til alle, praler med hvor mange opkald og sms hun får, viser og lader en se telefon opkald og sms'er fra kunder der er ikke meget diskretion fra hendes side, det høre med under anmeldelse af besøget hos hende. Det var ikke på en pralende måde . Mht diskretion så er det min opfattelse hun gør en del ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 15. Maj, 2020 dickens skrev, for 1 minut siden: Det var ikke på en pralende måde . Mht diskretion så er det min opfattelse hun gør en del ud af det. så du syntes det er diskretion når hun viser dig, mig og sikkert mange andre telefonnumre og sms'er ? uhmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basba 107 Skrevet 15. Maj, 2020 Rooster skrev, for 12 timer siden: @basba du skal IKKE afspore flere anmeldelser om hvem pigerne vil have besøg af. Du kan oprette en tråd om emnet i Generel debat..... eller nok snare Politik. Kære Rooster. Jeg har havde oprettet en tråd vedrørende emnet. Takker for Deres fornuftig sind og dejlig anbefaling. Og rigtig god weekend, Pilgrim. VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 15. Maj, 2020 Nogen der kan hjælpe med adresse hendes telefon er gået i stykker skrev hun igår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 15. Maj, 2020 Mikkel34 skrev, for 1 minut siden: Nogen der kan hjælpe med adresse hendes telefon er gået i stykker skrev hun igår Desværre - dårlig stil at videregive eksakte adresser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 15. Maj, 2020 peter.c skrev, for 1 time siden: så du syntes det er diskretion når hun viser dig, mig og sikkert mange andre telefonnumre og sms'er ? uhmmm Ja det var på en diskret måde hun viste mig det . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 15. Maj, 2020 Kan i ikke sende pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 15. Maj, 2020 Mikkel34 skrev, for 22 minutter siden: Kan i ikke sende pb Hvis du har en aftale med hende, har du vel også adressen - mener ikke hun har Walk-in. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 15. Maj, 2020 peter.c skrev, for 6 timer siden: "Hun viste mig opkald/sms liste på hendes mobiler " ja, det tror jeg hun gør til alle, praler med hvor mange opkald og sms hun får, viser og lader en se hendes telefon opkald og læse sms'er fra kunder, se deres telefonnumre, jeg tænker hvem har hun så vist mine sms'er til der er ikke meget diskretion fra hendes side, det høre med under anmeldelse af besøget hos hende. Både SMSer og opkaldsliste har hun også vist mig. Især synes hun der var mange mærkelige Sms blandt, hvilket jeg kun kunne bekræfte. Hold da op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 15. Maj, 2020 Mikkel34 skrev, for 4 timer siden: Nogen der kan hjælpe med adresse hendes telefon er gået i stykker skrev hun igår Lyder lidt mystisk. Igår fik jeg uopfordret 3 fotos af hende på min telefon, så den virkede perfekt sent igår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Maj, 2020 Mikkel34 skrev, for 4 timer siden: Nogen der kan hjælpe med adresse hendes telefon er gået i stykker skrev hun igår Æh hvis hun kan skrive at den er gået i stykker, kan hun vel også skrive adressen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 15. Maj, 2020 Er det ikke på tide, at I lader den pige passe sin forretning i fred? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Maj, 2020 Onslow skrev, for 9 minutter siden: Er det ikke på tide, at I lader den pige passe sin forretning i fred? Amen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 15. Maj, 2020 Onslow skrev, for 11 minutter siden: Er det ikke på tide, at I lader den pige passe sin forretning i fred? jo , men det høre vel med til anmeldelsen af hende, at det er en god idé, ikke at bruge sit private telefon nummer, fordi hun gerne deler ud af den. men helt fint, tror jeg vil åbne ny tråd på "hyggesnak" omkring det emne, da der er flere andre steder hvor de gør det samme eller viser breve skrevet af ældre og "forelskede" fra samsø foreksempel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 15. Maj, 2020 peter.c skrev, for 19 minutter siden: jo , men det høre vel med til anmeldelsen af hende, at det er en god idé, ikke at bruge sit private telefon nummer, fordi hun gerne deler ud af den. men helt fint, tror jeg vil åbne ny tråd på "hyggesnak" omkring det emne, da der er flere andre steder hvor de gør det samme eller viser breve skrevet af ældre og "forelskede" fra samsø foreksempel God ide! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 106 Skrevet 16. Maj, 2020 Hvem bruger dog sit "private" telefon nummer til sådan en kontakt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 16. Maj, 2020 PeterG skrev, for 18 minutter siden: Hvem bruger dog sit "private" telefon nummer til sådan en kontakt ? Mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. August, 2020 PeterG skrev, den 16-05-2020 at 10:07: Hvem bruger dog sit "private" telefon nummer til sådan en kontakt ? Mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massoeren 6 Skrevet 24. August, 2020 Er der nogen som har dyrket ANAL sex med hende ? Kan hun klare den oversized ? (Ved godt jeg bare skal spørge hende men hun er svær at få kontakt med ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg