Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Den forbudte relation

Recommended Posts

Min forbudte relation var med mine forældres nabokone. Hun var genstand for mange onani stunder da jeg var teenager. Da jeg var midt i tyverne flyttede jeg kortvarigt hjem til mine forældre, mellem 2 uddannelser, i sommerferien. I løbet af sommeren hjalp jeg til med diverse opgaver. Nabokonen og hende mand arbejdede skiftehold og en dag hvor manden var på job, tog hun teten og forførte mig. Vi havde en hel del sex den sommer og min mor opdagede os en gang. Hun blev sur og talte med mig om det, men har aldrig nævnt det til andre eller siden. Jeg fik min egen lejlighed et par måneder senere, hvor romancen med nabokonen forsatte et år eller 2. Hun er næsten 20 år ældre end mig idag og er stadig mine forældres nabo  + gift.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var engang

Sådan begynder mange historier, men derfor kan den jo godt være sand.

Jeg arbejdede i slut 70,erne i Canada,  bl.a. sammen med en indianer ( ja den er go nok) han var far til 2 piger i 17/18 års alderen.

Den ene havde jeg fornøjelse af at have en kort sommer romance med. 
Det sluttede brat da den fyr som bagte på søsteren (en svensker) kom alvorlig til skade ved et kniv overfald,som pigernes  bror stod bag, med den klare udmelding at hvis det gentog sig ville han få pikken skåret af. Så var den ged ligesom barberet.

Men det var en go tid,som kommer mig ihu  når sommeren nu er på vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft den fornøjelse at lege med 2 postbude, den ene var konens veninde.

hun skulle køre vores rute som huset lå på som afløser for den der plejede at køre den, hun ringede på en dag jeg var lige stået op da jeg arbejder sent og først kommer hjem kl 01 om natten så stod bare i underbukser og t-shirt, hun spurte om hun måtte låne toilettet da hun kende os så var det nærliggende at ved os, jeg inviterede hende på kaffe hun afslog først men takkede så ja, mit held nå men snakken gik gmf fik snakket trusserne af hende og fik en dejlig fræk tur på gæste værelset , har efterfølgende mødtes med hende flere gange i skoven når hun var ved at være færdig med hendes tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg sexede engang med min - efterfølgende X kones lillesøster rigtig godt knald (bedre end hendes storesøster) men kostede så en dyr skilsmisse, det var dyr fisse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit mødom som uge mand blev taget af en kvindelig familie medlem da jeg var 16 år til en julefrokost på toilet. Hun havde en dejlige ligefrem tone og bestemt en af de livlige kvinder i selskabet. Hun så er godt ud af 40+ årige kvinde i start 1980erne. Lidt buttet store bryster og et dejlig mund/læber og smuk mellemblond kort hår med krøller flot makeup. Da min puptid var i fuld flour og min øjne var lidt tændt på kvinder med store bryster og fik nappet et par snapse uden nogen lod mærke til det flirtede jeg vild med hende. Hun var klar med på legen og skulle derefter op WC. Hun gjorde tegn til at jeg skulle komme med og befandt mig sammen med hende på WCet. Hun overfaldt mig nærmest og voldkyssede mig med tungen og overgramset min pik med sin hånd. Da jeg var solgt bad jeg hende droppe kjolen og hendes flotte bryster væltede direkte i hovede på mig. Hendes øjne gnistede af lyst og smillede fræk.Har du et kondom ellers har jeg spugte hun mig. Hun trak et op og gjore det klar til sex. Der blev suttet pik og fisse på skift og fik puttet hendes kondom på pikken og bollede hendes ret stramme fissehul så jeg fik lov til at tømme min sæd oppe i hendes mega drivvåde fisse der var fuld behåret men bollede videre oppe i hende da jeg var ret viril. Aldrig før var den følelse af nydelse at bolle en moden kvinde blevet oplevet da jeg havde prøve flere ungtøser der ikke ville eller ture gå hele vejen. Hvorfor havde jeg aldrig tændt sådan før.  Hun var stangliderlig og ville mere og mere. Jeg var helt væk og fortrød ikke 1 sec at have min pik oppe i en 24 års forskel kvinde trods alt.Da hun var kommet 3 gang måtte vi stoppe da hun var bange for at blive opdaget. Hendes brystvorter var helt ildrøde af min mundlege og knaldhårde som sten. Hun tog mit kondom som visitkort og minde og puttede det i hendes taske.

Fik hendes adresse og havde et forhold i over 2 år uden nogen viste nået. Hun lærte mig alle de dejlige forbudte ting og var den meste kærlige milf jeg nogensinde har haft sex med med kondom. Oralsex med fuld tømning var hendes klar favorit og nød også flere slugninger da hun nyde mig fuldt ud og viste jeg var vild med det.

Da jeg blev 18 år invittede hun mig ud til hende og ville bede mig om en tjerneste.

Hun havde købt en guldring og et ur til mig af de dyre og ville indgå en aftale om jeg ville gøre hende gravid og jeg ville være hendes sæddonor. 

Hun ville holde det hemmeligt.  Da jeg gik med på det da jeg var faktisk forelsket i hende og havde håber på vi kunne være sammen for evigt(naiv ungdom drøm). Beslutte vi at mødes i en hel uge og bolle 3 gange dagligt så hun kunne blive gravid.

Det lykkes....og pludselig efter jeg var ude i kulden fra hendes side og fik ikke lov til at bolle hende mere. Afviste mig hver gang jeg ringde og enda troppede op på adressen og ringe på døren.Fandt ud af hun rejste til Spainen 1 uge efter hun viste hun var gravid vi familien. Hun havde planlægt det hele fra starten og narre mig bigtime. Senere hen sendte hun postkort fra Spainen med sin lille nyfødte til alle familie medlemerne og sagde hun fandt en Spanoler som var far til barnet....men så hende aldrig mere. 

Har prøvet at finde hende tilbage i 1990erne ca 18 år senere og fandt ud af hun var død påkørt af en bil og datteren var føjet fra redden som 16 årige.

Mærkeligt at vide idag at være far til kvinde et sted i verden man ikke kender.

Redigeret af Kim Madsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Kim Madsen skrev, for 11 timer siden:

Mit mødom som uge mand blev taget af en kvindelig familie medlem da jeg var 16 år til en julefrokost på toilet. Hun havde en dejlige ligefrem tone og bestemt en af de livlige kvinder i selskabet. Hun så er godt ud af 40+ årige kvinde i start 1980erne. Lidt buttet store bryster og et dejlig mund/læber og smuk mellemblond kort hår med krøller flot makeup. Da min puptid var i fuld flour og min øjne var lidt tændt på kvinder med store bryster og fik nappet et par snapse uden nogen lod mærke til det flirtede jeg vild med hende. Hun var klar med på legen og skulle derefter op WC. Hun gjorde tegn til at jeg skulle komme med og befandt mig sammen med hende på WCet. Hun overfaldt mig nærmest og voldkyssede mig med tungen og overgramset min pik med sin hånd. Da jeg var solgt bad jeg hende droppe kjolen og hendes flotte bryster væltede direkte i hovede på mig. Hendes øjne gnistede af lyst og smillede fræk.Har du et kondom ellers har jeg spugte hun mig. Hun trak et op og gjore det klar til sex. Der blev suttet pik og fisse på skift og fik puttet hendes kondom på pikken og bollede hendes ret stramme fissehul så jeg fik lov til at tømme min sæd oppe i hendes mega drivvåde fisse der var fuld behåret men bollede videre oppe i hende da jeg var ret viril. Aldrig før var den følelse af nydelse at bolle en moden kvinde blevet oplevet da jeg havde prøve flere ungtøser der ikke ville eller ture gå hele vejen. Hvorfor havde jeg aldrig tændt sådan før.  Hun var stangliderlig og ville mere og mere. Jeg var helt væk og fortrød ikke 1 sec at have min pik oppe i en 24 års forskel kvinde trods alt.Da hun var kommet 3 gang måtte vi stoppe da hun var bange for at blive opdaget. Hendes brystvorter var helt ildrøde af min mundlege og knaldhårde som sten. Hun tog mit kondom som visitkort og minde og puttede det i hendes taske.

Fik hendes adresse og havde et forhold i over 2 år uden nogen viste nået. Hun lærte mig alle de dejlige forbudte ting og var den meste kærlige milf jeg nogensinde har haft sex med med kondom. Oralsex med fuld tømning var hendes klar favorit og nød også flere slugninger da hun nyde mig fuldt ud og viste jeg var vild med det.

Da jeg blev 18 år invittede hun mig ud til hende og ville bede mig om en tjerneste.

Hun havde købt en guldring og et ur til mig af de dyre og ville indgå en aftale om jeg ville gøre hende gravid og jeg ville være hendes sæddonor. 

Hun ville holde det hemmeligt.  Da jeg gik med på det da jeg var faktisk forelsket i hende og havde håber på vi kunne være sammen for evigt(naiv ungdom drøm). Beslutte vi at mødes i en hel uge og bolle 3 gange dagligt så hun kunne blive gravid.

Det lykkes....og pludselig efter jeg var ude i kulden fra hendes side og fik ikke lov til at bolle hende mere. Afviste mig hver gang jeg ringde og enda troppede op på adressen og ringe på døren.Fandt ud af hun rejste til Spainen 1 uge efter hun viste hun var gravid vi familien. Hun havde planlægt det hele fra starten og narre mig bigtime. Senere hen sendte hun postkort fra Spainen med sin lille nyfødte til alle familie medlemerne og sagde hun fandt en Spanoler som var far til barnet....men så hende aldrig mere. 

Har prøvet at finde hende tilbage i 1990erne ca 18 år senere og fandt ud af hun var død påkørt af en bil og datteren var føjet fra redden som 16 årige.

- det er stadig din datter og måske har hun rigtig meget brug for at kende sin far, hvis hendes mor er død. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, den 18.5.2020 at 10:09:

Mega fed historie, med noget af et twist. Det gav da lidt at tænke over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 19 timer siden:

Er det ikke usædvanligt, at afholde julefrokost på et toilet? 

Det har jeg nu prøvet et par gange efter for mange snaps

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, den 18.5.2020 at 10:09:

.... Mærkeligt at vide idag at være far til kvinde et sted i verden man ikke kender.

Du kunne jo prøve, om "Sporløs" kunne hjælpe dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
MrLovaLova skrev, for 1 time siden:

Mega fed historie, med noget af et twist. Det gav da lidt at tænke over.

Historie/eventyr  uden  den  lykkelige  afslutning 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

I mine unge dage var jeg i al beskedenhed en meget dygtig rytter.

Jeg boede på en gård hvor der også var rideskole, og jeg underviste en del for at tjene til kost og logi for mig og mine heste.

Om eftermiddagen havde jeg en del hold af unge piger, og en del af dem øhh belønnede deres ridelære med god sex.

Om aften havde jeg så en del af deres mødre til rideundervisning, m.m. bla fordi deres døtre fortalte hvor dygtig jeg var, altså til at undervise, og det kastede også en del fisse af sig hehe.

Det bedste var faktisk at deres mænd/ fædre betalte mig gode penge for det, og slæbte mig med på herreture og druk når tøserne gjorde det godt til konkurenser.

Det var tider og ren Wim din og Wim.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Misjo1 skrev, den 17.7.2020 at 21:50:

I mine unge dage var jeg i al beskedenhed en meget dygtig rytter.

Jeg boede på en gård hvor der også var rideskole, og jeg underviste en del for at tjene til kost og logi for mig og mine heste.

Om eftermiddagen havde jeg en del hold af unge piger, og en del af dem øhh belønnede deres ridelære med god sex.

Om aften havde jeg så en del af deres mødre til rideundervisning, m.m. bla fordi deres døtre fortalte hvor dygtig jeg var, altså til at undervise, og det kastede også en del fisse af sig hehe.

Det bedste var faktisk at deres mænd/ fædre betalte mig gode penge for det, og slæbte mig med på herreture og druk når tøserne gjorde det godt til konkurenser.

Det var tider og ren Wim din og Wim.:D

Og har jeg ikke ret i at ridepiger bare er de lækreste. De får ikke bare en skøn personlighed de får også en ualmindelig god bagdel af at ride. Og så forstår de de sig også på at give en ridetur i sengen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For rimelig mange år siden knaldede jeg min vens lillesøster på en festival. Han var ikke helt tilfreds....:rolleyes: Men det håber jeg hun var :D

Redigeret af John Travolta

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Rust in Peace skrev, for 8 timer siden:

Og har jeg ikke ret i at ridepiger bare er de lækreste. De får ikke bare en skøn personlighed de får også en ualmindelig god bagdel af at ride. Og så forstår de de sig også på at give en ridetur i sengen. 

Jo, og gode stærke lår og underben, samt en smidig ryg, så du har helt ret:mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor forbudt min relation var til følgende pige var ved jeg ikke, men her er min historie : Som nyskilt oprettede jeg en dating profil, og efter et par mærkelige dates var der pludselig en profil der skrev til mig og fangede min interesse. Det viste sig at være en muslimsk kvinde som var kommet til Danmark fra er rigt barndoms hjem. Her var hun så blevet gift med en sød mand som hun dog ikke elskede. Hendes drøm var dog at prøve sex med en vestlig mand og det blev så heldigvis mig. 
Efter et par diskrete dates blev jeg inviteret hjem til hende mens hendes mand var på job. Rimelig nervøs ringede jeg på døren og hun åbnede i en lang kjole helt nøgen under. Svært at blive helt stiv i starten, tanken om at hendes mand kom hjem sad bagerst i hovedet, men da hun gav mig et langt vådt blowjob hjalp det. Vild god sex på sofaen, og efter blev jeg vasket helt ren og fik en kop skoldhed kaffe. Det stod så på 4-5 gange indtil hun blev gravid med sin mand og så stoppede den der. Mødte hende på Bakken sidste uge med sin mand og hele pivtøjet mens  jeg var der med min søn. 
Kæmpe smil fra hende som min søn bemærkede,  som den eneste heldigvis :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...