Hop til indhold

Recommended Posts

Søgning på telefonnummer gav denne:

Det er en gammel svend, men også tæt på banegården, så mon ikke det er samme sted. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg kender ikke pigen, de skifter jo tit :) 
Men jeg har faktisk fået fin, fin betjening på stedet et par gange. Altså et sted hvor tiden overholdes og indgåede aftaler ligeledes. Men som sagt den lille spinkle sag du linker til kender jeg ikke. 
Jeg synes du, med din store expertise ud i thaimassagens kunst, skulle lave et research besøg og udgive en rapport, efterfølgende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kender ikke pigen, de skifter jo tit :) 
Men jeg har faktisk fået fin, fin betjening på stedet et par gange. Altså et sted hvor tiden overholdes og indgåede aftaler ligeledes. Men som sagt den lille spinkle sag du linker til kender jeg ikke. 
Jeg synes du, med din store expertise ud i thaimassagens kunst, skulle lave et research besøg og udgive en rapport, efterfølgende. 

Sorry to say. Det er ikke massage jeg er efter pt. Derfor efterlysning. ^_^ Jeg har været hos leelek engang og det var en ældre trunte. Så jeg søger nok mod en af de mere sikre såter. 
8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været en tur hos Bebe. Kunne godt være hendes billeder.  Jeg fik en time massage til 300kr.  Bebe er en sød og pæn pige.  Men mit humør og omstændigheder gjorde at jeg ikke valgte mere. Bebe lagde heller ikke meget op til sjov. 
8000

Er for gammel til bløde madrasser på gulvet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg havde igår truffet aftale om at mødes med Bebe idag. Der var imidlertid ingen i klinikken, ud over de evigt vinkende katte i vinduet. 

En SMS førte heller ikke til noget. 

Jeg fandt så et andet vandingstrug som var åbent. 

Små 3 timer efter den oprindelige aftale, indløber der en SMS om at jeg kan komme nu?  Ingen undskyldning. 

Så hun er på den sorte liste, sammen med et par andre der ikke overholder aftaler. :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 17 timer siden:

Jeg havde igår truffet aftale om at mødes med Bebe idag. Der var imidlertid ingen i klinikken, ud over de evigt vinkende katte i vinduet. 

En SMS førte heller ikke til noget. 

Jeg fandt så et andet vandingstrug som var åbent. 

Små 3 timer efter den oprindelige aftale, indløber der en SMS om at jeg kan komme nu?  Ingen undskyldning. 

Så hun er på den sorte liste, sammen med et par andre der ikke overholder aftaler. :mad:

3 timer efter dit andet vandingstrug.  Der burde du da være klar igen :biggrin:

Hun er ellers køn. 
8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 3 timer siden:

3 timer efter dit andet vandingstrug.  Der burde du da være klar igen :biggrin:

Hun er ellers køn. 
8000

Det var jeg sådan set også. Men dels var jeg udenfor byen igen, dels var jeg temmelig irriteret, for nu at udtrykke mig pænt.

Jeg kan se på billederne at hun er en køn sag. Det var derfor jeg ville besøge hende. Det kommer når jeg ikke bliver muggen af at tænke på den tid jeg spildte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...