Hop til indhold
Guest Valderrama

Bedste sted for massage i Aalborg lige nu

Recommended Posts

Guest Valderrama

Efter et par hårde måneder på jobbet, trænger jeg virkeligt til noget god og seriøs massage, hvor og hvem kan i anbefale i det Nordjyske :?: som er aktive nu.....

Søger god massage som det primære, er der mulighed for ekstra må i gerne skrive det også :P

Jeg kan strække mig fra Randers til Aalborg 

God dag til jer alle derude 

/Valderrama

Redigeret af Valderrama
Tilføjet område

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pølsemanden

Velværecentret (thai) i Priorgade 1, Aalborg kan anbefales. Jeg har været der en enkelt gang, og det var formodentlig ejeren, der masserede mig. Hun er godt oppe i årene men kan virkelig massere. Jeg skriver lige en længere anmeldelse under Anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pølsemanden skrev, for 8 timer siden:

Velværecentret (thai) i Priorgade 1, Aalborg kan anbefales. Jeg har været der en enkelt gang, og det var formodentlig ejeren, der masserede mig. Hun er godt oppe i årene men kan virkelig massere. Jeg skriver lige en længere anmeldelse under Anmeldelser. 

Ifølge Google er de lukket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

De åbner normal mellem kl. 10 og 11.

Prøv at ringe til dem...

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 2 timer siden:

Ifølge Google er de lukket

Helt sikkert ikke lukket.

Jeg bor i nærheden og har set der være lys i open skiltet så sent som i går 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aathai skrev, for 11 minutter siden:

Helt sikkert ikke lukket.

Jeg bor i nærheden og har set der være lys i open skiltet så sent som i går 

Men klinikken er registreret lukket i CVR og hos Google. Lokalerne kan så blive brugt af andre - måske den samme tidligere ejer - udenom myndighederne. Det er set før.

Hvordan er skiltningen?

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil foreslå Udon massage på Ranzusgade, hvis det er en god dyb massage du går efter. Så vidt jeg ved er der ikke mulighed for ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pølsemanden
Pherros skrev, for 8 timer siden:

Jeg vil foreslå Udon massage på Ranzusgade, hvis det er en god dyb massage du går efter. Så vidt jeg ved er der ikke mulighed for ekstra.

Hos Udon er de rigtig gode massører, der virkelig kan tage fat. De er vist tre, og jeg har været i hænderne hos to af dem under mine tre  besøg.

1. besøg: Super massage overalt - og undervejs, da jeg kom om på ryggen, blev jeg spurgt, om "den" også skulle have massage. Jeg sagde pænt nej tak, da det ikke var formålet med besøget (og massøren var desuden en ældre, kraftig dame, der heller ikke lige tændte nogen gnist hos mig). Hun undskyldte mange gange for at have spurgt. Hun sagde, at mange ønsker ekstra, så de plejer tit at spørge selv.

Besøg 2:  Her mødte jeg en flot, knap 50 årig dame med et udseende (og meget frække fingre), der vækkede den lille, der viste sig at være blevet stor, da jeg skulle vende mig om. De så hun, og for i alt 700 aftalte vi massage og hj - og for 100 ekstra kom brysterne frem til leg, men de var ikke noget særligt, da push-up bh'en med masser af "fyld" kom af. Hun var parat til mere, hvis jeg ville betale. Jeg sagde pænt nej tak og fik et godt hj.

3. besøg: Samme dame som første gang. Igen en virkelig god massage, der kunne mærkes længe efter - på den gode måde. Hun kunne sikkert huske mig og spurgte ikke til ekstra massage. God stil. :)

Massagen og supergod. Massørerne er rigtig søde. Stedet er en forretning og pænt og indbydende. Om man tænder på massørerne og får lyst til mere, må komme an på, hvad den enkelte tænder på, og om der er kemi med massøren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Valderrama

Tak for jeres feedback :)

Har besøgt Vingaardsgade https://annoncelight.dk/showad/286188 som mit første besøg, fik ikke navnet på pigen som masserede, bestilte 60 min massage til 300,-, det var en absolut godkendt massage, jeg blev spurgt om hvor hårdt det måtte være, og da jeg var "ramt" bad jeg hende bare om at give den gas, rigtig god hård massage, der fik løsnet godt op i kadaveret. Hun spurgte inden massagen om jeg ønskede ekstra, det afslog jeg med et pænt nej tak ikke i dag, da det primært var massagen jeg kom for, og hun fik mig ikke i "the mood" da hun spurgte, ellers en pæn, lille og slank pige/dame, og et sted jeg sagtens kunne finde på at besøge igen.

Mit andet besøg blev https://annoncelight.dk/showad/291671 hvor jeg også fik 60 min massage, men for 400,-, det var pigen på billedet der masserede, OG HUN KAN MASSERE, massagen foregik med handsker på, hvilket tog lidt af den rare fornemmelse, men massagen var klart det bedste jeg har fået, afregnede inden massagen, og ingen spørgsmål om mere end massage.

Besøgte hende igen ugen efter for at hun bedre kunne komme helt i dybden med massagen, men denne gang spurgte hun om jeg ønskede ekstra, takkede igen nej tak, men håber hun spørger en anden gang, for en FP med hende vil helt sikkert være på ønskesedlen, hun er en lille smuk pige syntes jeg.

Endnu engang tak for anbefalingerne.

/Valderrama

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...