Hop til indhold
Svampebob-firkant

Anale anbefalinger i Kbh

Recommended Posts

Hej brødre

Jeg skal til hovedstaden i den kommende uge, og vil virkelig gerne prøve noget af udvalget inden for røve.
Er der nogen anbefalinger til de piger, som er i byen for tiden? Jeg har ikke de store krav udover, at hun skal kunne tage en alm. størrelse pik i røven. Hvis der er nogen, som har anbefalinger til thaipiger, som tilbyder dette, tager jeg også gerne imod.
Har tidligere prøve Viki på Sanseklinikken. Kan se, at hun er i byen, men vil gerne udvide min horisont.

På forhånd tak.

Redigeret af Svampebob-firkant

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svampebob-firkant skrev, for 3 timer siden:

Hej brødre

Jeg skal til hovedstaden i den kommende uge, og vil virkelig gerne prøve noget af udvalget inden for røve.
Er der nogen anbefalinger til de piger, som er i byen for tiden? Jeg har ikke de store krav udover, at hun skal kunne tage en alm. størrelse pik i røven. Hvis der er nogen, som har anbefalinger til thaipiger, som tilbyder dette, tager jeg også gerne imod.
Har tidligere prøve Viki på Sanseklinikken. Kan se, at hun er i byen, men vil gerne udvide min horisont.

På forhånd tak.

Lara, tidligere Clara, Mon Cherie

https://mon-cherie.dk/uncategorized/lara/

Hver tirsdag

En sand mester.

Ved ikke om det er bedst du er helt glatskrabet?

Det er lidt trist at der er så få piger på klinikkerne som tænder på græsk til hende, men sådan er det nu engang her i midten af 2020..

De kunne jo skrive "græsk med forbehold" i menuen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svampebob-firkant skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen anbefalinger til de piger, som er i byen for tiden? Jeg har ikke de store krav udover, at hun skal kunne tage en alm. størrelse pik i røven.

Jeg synes du skal besøge @Anna - fræk og sexet hos pure-passion.dk, det vil du ikke fortryde :-) 

Hun tager imod i Valby Lørdage og Mandage.

Redigeret af Krebs
Tilføjet vagter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, for 1 time siden:

Jeg kan anbefale Den lille Røde.

Hun kan virkelig tage den i 2'eren. Har besøgt hende 2 gange. Og jeg kommer igen.

Har ikke prøvet at kneppe hende, men fik et BJ, og hun har ihverfald ret i at hun kan sprøjte... da jeg legede med hende mens hun havde min pik i munden... det var ret frækt...

Tænker helt bestemt der kommer et gen-besøg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, for 12 timer siden:

Jeg kan anbefale Den lille Røde.

Hun kan virkelig tage den i 2'eren. Har besøgt hende 2 gange. Og jeg kommer igen.

Min oplevelse hos hende var en kvinde som var mest fokuseret på sin telefon, og stramme tidsplan (samlebåndsarbejde).

Der værste var dog hendes dårlige ånde som kunne nedlægge en romersk legionær-eskadron.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...