Guest kenderen Skrevet 6. Maj, 2020 haha en skosælgers drøm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 6. Maj, 2020 Det er jo kun ekstraarbejde, så er der dobbelt så meget “skinke” der skal flyttes for at kunne komme til - ha.. ha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 6. Maj, 2020 (edited) bigfoot skrev, for 18 minutter siden: Det er jo kun ekstraarbejde, så er der dobbelt så meget “skinke” der skal flyttes for at kunne komme til - ha.. ha.. Spørgsmålet han stiller sig går jo ikke på røven, men mere om der er 2, så man kan få fremmed med den samme kvinde! Læste lige, at det havde hun - gang bang med "2" piger. Et mareridt på dansegulvet, sikke muligheder for at træde eller blive trådt over tæerne. Redigeret 6. Maj, 2020 af Onslow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 6. Maj, 2020 Onslow skrev, for 20 minutter siden: Spørgsmålet han stiller sig går jo ikke på røven, men mere om der er 2, så man kan få fremmed med den samme kvinde! Læste lige, at det havde hun - gang bang med "2" piger. Et mareridt på dansegulvet, sikke muligheder for at træde eller blive trådt over tæerne. Jo..jo.., men nu var det lidt svært umiddelbart at se hvordan understellet var modificeret under skørtet - ha..ha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 6. Maj, 2020 Navnet er rigtigt, billedet er ikke. https://en.wikipedia.org/wiki/Myrtle_Corbin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 6. Maj, 2020 Onslow skrev, 1 time siden: Spørgsmålet han stiller sig går jo ikke på røven, men mere om der er 2, så man kan få fremmed med den samme kvinde! Læste lige, at det havde hun - gang bang med "2" piger. Et mareridt på dansegulvet, sikke muligheder for at træde eller blive trådt over tæerne. kald mig optimist men jeg tror der er 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 6. Maj, 2020 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Måske hun ville blive glad for denne fyr - ha.. ha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 6. Maj, 2020 bigfoot skrev, for 4 minutter siden: Måske hun ville blive glad for denne fyr - ha.. ha.. Smart en til hver hul 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 6. Maj, 2020 Happy Hour? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 6. Maj, 2020 Coco Darling skrev, for 15 minutter siden: Smart en til hver hul Ja du har vel 2........... næsebor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 6. Maj, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 1 time siden: Ja du har vel 2........... næsebor. Sit hvornår har du ses en pik i næsen Jeg fortrækker at få pik i F... og r.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 6. Maj, 2020 Coco Darling skrev, for 2 timer siden: Sit hvornår har du ses en pik i næsen Jeg fortrækker at få pik i F... og r.. Kan man have ben i næsen, så kan man vel også have det andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg