Jesper8600 56 Skrevet 6. Maj, 2020 https://annoncelight.dk/showad/295567 Har nogen mon været forbi? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK8K 62 Skrevet 6. Maj, 2020 Jesper8600 skrev, for 15 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/295567 Har nogen mon været forbi? Har du talt eller skrevet med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK8K 62 Skrevet 6. Maj, 2020 Jesper8600 skrev, for 22 minutter siden: niks Tror du at det er hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 7. Maj, 2020 AK8K skrev, for 9 timer siden: Tror du at det er hende på billederne? Jeg skrev med hende i går om et møde i eftermiddag i dag. Det var helt i orden - hun er, eller var(?) på motellet i Hadsten. Sød at skrive med, men der opstod lidt tvivl om hun overhovedet vil være der i dag. Nu kan jeg så konstatere, at hendes annonce er væk. Harkigget under både Jylland, Østjylland og Århus. Nix, ingen annonce! Hmmm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 7. Maj, 2020 Linket virker da fint til hendes annonce nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 7. Maj, 2020 knold skrev, for 29 minutter siden: Linket virker da fint til hendes annonce nu Ja, det gør det, men bemærk at annoncen sidst er opdateret den 6.05! Og har lige skimmet igennem igen - nul annonce! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 7. Maj, 2020 Og så er hendes annonce tilbage. Så må jeg formode aftalen stadig gælder. Det bliver lidt spændende, men jeg er osse parat til at vende om på hælen i døren, hvis fotos er fake. Der er heldigvis to alternativer samme sted, hvis hende her er fuld af løgn med billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 7. Maj, 2020 Forhåbentlig deler du din oplevelse med os brødre, når du har været på besøg hos “prinsessen” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 7. Maj, 2020 (edited) bigfoot skrev, for 10 minutter siden: Forhåbentlig deler du din oplevelse med os brødre, når du har været på besøg hos “prinsessen” Jeps, det gør jeg - hvis altså... du ved. Hvis fotos er fake, hvad i annoncen er så ikke osse fake, you know?! Godtnok er hun ikke i den dyre ende med prisen - 1300 for en time med alt - men de penge skal ikke bare smides ud af vinduet! Redigeret 7. Maj, 2020 af doctor who 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 7. Maj, 2020 Jamenda, altså! Så textede jeg til Sasha for at bekræfte, at jeg nu er på vej - en time før aftalt møde. Ingen respons! Nåja, tænkte jeg, afsted, hun er nok bare optaget. Ankommet til Hadsten 20 minutter før mødetid, skriver jeg igen. Igen nul,0 respons! Underligt, det var da ikke så svært i går, snarere tværtimod. Hun havde bedt mig om kun at texte, når jeg var tæt ved, men jeg tænkte: "Faneme nej, jeg ringer op"! Den gik efter lidt tid på svarer. "Fuck it!" Så vendte jeg skosnuderne modsat og tog hjem igen. Fandens ærgerligt at spilde tid og penge på sådan noget, men kan så "trøste" mig lidt med, at det er jeg ikke den eneste af os, der har oplevet. GRR! 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 7. Maj, 2020 doctor who skrev, for 55 minutter siden: Jamenda, altså! Så textede jeg til Sasha for at bekræfte, at jeg nu er på vej - en time før aftalt møde. Ingen respons! Nåja, tænkte jeg, afsted, hun er nok bare optaget. Ankommet til Hadsten 20 minutter før mødetid, skriver jeg igen. Igen nul,0 respons! Underligt, det var da ikke så svært i går, snarere tværtimod. Hun havde bedt mig om kun at texte, når jeg var tæt ved, men jeg tænkte: "Faneme nej, jeg ringer op"! Den gik efter lidt tid på svarer. "Fuck it!" Så vendte jeg skosnuderne modsat og tog hjem igen. Fandens ærgerligt at spilde tid og penge på sådan noget, men kan så "trøste" mig lidt med, at det er jeg ikke den eneste af os, der har oplevet. GRR! Tak for tilbagemeldingen. Kan godt forstå du syntes det er noget øvvv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 7. Maj, 2020 (edited) bigfoot skrev, for 5 minutter siden: Tak for tilbagemeldingen. Kan godt forstå du syntes det er noget øvvv. Det er godt nok 1. gang, jeg er blevet brændt af i de snart 6 år, jeg har dyrket GP'er. Men ja. Det er træls! Som mange herinde kan skrive under på. Derimod har jeg ofte valgt at vende om i døren ved fremmøde, fordi pigen overhovedet ikke levede op til fotos eller ikke anede, hvad der stod i annoncen, at hun tilbød! Så er vi nok ofte ude i bagmænd m/k, og så vil jeg ikke røre det! Redigeret 7. Maj, 2020 af doctor who Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 10. Maj, 2020 Og der er ikke andre, der har hfat mere held med sig? Ud fra billederne ser det ellers godt ud, men der nord for Aarhus plejer de desværre ikke at være ret nøjeregnende med billederne. Intet nyt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 17. Maj, 2020 ChoosyVery skrev, den 10.5.2020 at 09:13: Og der er ikke andre, der har hfat mere held med sig? Ud fra billederne ser det ellers godt ud, men der nord for Aarhus plejer de desværre ikke at være ret nøjeregnende med billederne. Intet nyt? Nord for Århus er en tilsnigelse - det er Motellet i Hadsten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg