Hop til indhold

Recommended Posts

Er ikke lige skide god til at lægge link ind men i kan finde hende på annonce light og hun hedder rida. Nåede lige denne sag på vej hjem til hovedstaden.

45 min til 1200. Dyrt ja. Og har fået det både bedre og billigere men sådan er det når man glemmer at aftale pris på forhånd. Krop og udseende kunne godt retfærdiggøre en lidt dyre pris. Ok køn og slank og lille fast røv. Massage var nærmest ligegyldig. Blow var godt. Knep uden indlevelse. Så blow igen med ok skud i skuffen dog uden slug. 1200 værd? Nej fatter ikke jeg gav så meget for 45 min. Det bliver sidste gang jeg gør det. 

God bededagsferie i Aarhus drenge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvordan s......  i he...... hu ....... hel.......bærer man sig ad med at stave Århus så forkert :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Men tak for advarslen, og god weekend. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 35 minutter siden:

Hvordan s......  i he...... hu ....... hel.......bærer man sig ad med at stave Århus så forkert :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Åh jo, det er så dem som sitet Eg syntes bedst om :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

Ah ja det gik vist lidt stærkt der. Men z sidder lige under s på tastatur og a ved siden af s, så er nok forklaringen:D

Redigeret af Sensei

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sensei skrev, for 12 timer siden:

Er ikke lige skide god til at lægge link ind men i kan finde hende på annonce light og hun hedder rida. Nåede lige denne sag på vej hjem til hovedstaden.

45 min til 1200. Dyrt ja. Og har fået det både bedre og billigere men sådan er det når man glemmer at aftale pris på forhånd. Krop og udseende kunne godt retfærdiggøre en lidt dyre pris. Ok køn og slank og lille fast røv. Massage var nærmest ligegyldig. Blow var godt. Knep uden indlevelse. Så blow igen med ok skud i skuffen dog uden slug. 1200 værd? Nej fatter ikke jeg gav så meget for 45 min. Det bliver sidste gang jeg gør det. 

God bededagsferie i Aarhus drenge

Jeg kan ikke helt finde ud af, om din anmeldelse er en negativ oplevelse af Rida, eller en negativ oplevelse af at du ikke havde afstemt prisen på forhånd. 

Rida har været i DK i flere år nu, nogle gange alene, nogle gange sammen med andre hvor de også tilbyder trekanter mm. 
Der er adskillige gode anmeldelser af Rida allerede. Bl.a. en jeg skrev i januar, hvor min oplevelse var noget anderledes. Prisen husker jeg ikke, men har det var ikke 1200.
Iøvrigt havde hun ikke hverken skrevet eller lovet at sluge i forbindelse med megaF. Nu ved jeg ikke om du havde aftalt dette med specifikt hende, hvis ikke, synes jeg ikke du kan brokke dig over at hun ikke gjorde det, da det normalt er en ekstraydelse i sig selv. 

Den manglende indlevelse kan jeg heller ikke genkende når jeg genlæser min egen anmeldelse. Men det er jo nogle måneder siden, og sådan noget kan jo ændre sig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Herr autobahn

Jeg fortæller det bare som jeg oplever det men kan godt skære det mere ud. Kort fortalt var det vel en både og oplevelse.

positiv som jeg skrev køn og lækker krop og godt blow. Ingen slug var blot er brugeroplysning der for mig var lidt anerledes fordi hu i et par minutter havde det inde i munden og pludselig spyttede i papir. Besøg hende hvis køn og lækker krop er fedt for dig og du skal have et blow. Du må gerne synes noget andet.

negativ var at jeg synes massage var noget tam og at sex var lidt uden intensitet. Konstatering at jeg synes 1200 var lige i overkanten af hvad oplevelsen var værd. Besøg hende hvis du gerne vil betale det.

disclaimer. Jeg har før besøgt piger der var anmeldt som kønne men hvor jeg ikke synes de var kønne. Jeg har også besøgt piger som andre ikke synes var særlig lækre men som jeg synes godt om. 

Så herr autobahn hvis mine anmeldelser set ud fra mine synspunkter ikke passer til dine, er det jo frit for dig ikke at tillægge det nogen værdi.

autobahn skrev, for 41 minutter siden:

Jeg kan ikke helt finde ud af, om din anmeldelse er en negativ oplevelse af Rida, eller en negativ oplevelse af at du ikke havde afstemt prisen på forhånd. 

Rida har været i DK i flere år nu, nogle gange alene, nogle gange sammen med andre hvor de også tilbyder trekanter mm. 
Der er adskillige gode anmeldelser af Rida allerede. Bl.a. en jeg skrev i januar, hvor min oplevelse var noget anderledes. Prisen husker jeg ikke, men har det var ikke 1200.
Iøvrigt havde hun ikke hverken skrevet eller lovet at sluge i forbindelse med megaF. Nu ved jeg ikke om du havde aftalt dette med specifikt hende, hvis ikke, synes jeg ikke du kan brokke dig over at hun ikke gjorde det, da det normalt er en ekstraydelse i sig selv. 

Den manglende indlevelse kan jeg heller ikke genkende når jeg genlæser min egen anmeldelse. Men det er jo nogle måneder siden, og sådan noget kan jo ændre sig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sensei skrev, den 8.5.2020 at 08:39:

Ah ja det gik vist lidt stærkt der. Men z sidder lige under s på tastatur og a ved siden af s, så er nok forklaringen:D

Undskyld mig.. fair nok, at man rammer de forkerte tasker/taster, men god latin lige at kigge inden man trykker "udgiv".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er ikke lige den store korrekturlæser eller den der taster meget på telefonen

men du er velkommen til at se bort fra mit indlæg :biggrin:

Redigeret af Sensei

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...