Hop til indhold
Tenderness62

Søger en mand til at have sex med GP imens jeg er bundet

Recommended Posts

Så leger min dejlige GP og jeg igen legen, hvor hun binder mig hjælpeløst fast og sexet med andre mænd foran mig.

Jeg søger derfor en mand til at at besøge en fræk GP/kvinde/gudinde og have fræk sex med hende torsdag  21/5 på et selvvalgt tidspunkt imellem 9 og 13.

Det foregår i København.

Du skal eksplicit tænde på setuppet.:

Jeg har en aftale med en fræk kvinde, hvor hun binder mig i 3-4 timer på sin klinik. Du kommer og dyrker sex med hende enten i samme rum eller i et andet rum med det indhold, som I aftaler. Jeg kan være blindfoldet, så jeg ikke ser dig, hvis du vil være i samme rum.

Du skriver til mig og jeg stiller dig videre til hende, hvis du virker seriøs. Du vælger derefter selv tid, periode og forløb og aftaler det og indhold direkte med hende. 

Hun en super fræk kvinde. Jeg har prøvet det nogle gange før og det er super frækt.

Send mig en PM, hvis du vil vide mere og/eller deltage.

/Tenderness

Redigeret af Tenderness62

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa. 

jeg elsker at kneppe en q foran hendes mand. Og jeg gør det meget gerne foran dig imens du ser på. 

jeg har dog lidt svært ved det den 21. Så hvis du søger en anden god gang er jeg meget interesseret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bull_dk skrev, for 2 timer siden:

jeg har dog lidt svært ved det den 21. Så hvis du søger en anden god gang er jeg meget interesseret. 

Skriv en PM, så husker jeg dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...