Tenderness62 269 Skrevet 8. Maj, 2020 (edited) Så leger min dejlige GP og jeg igen legen, hvor hun binder mig hjælpeløst fast og sexet med andre mænd foran mig. Jeg søger derfor en mand til at at besøge en fræk GP/kvinde/gudinde og have fræk sex med hende torsdag 21/5 på et selvvalgt tidspunkt imellem 9 og 13. Det foregår i København. Du skal eksplicit tænde på setuppet.: Jeg har en aftale med en fræk kvinde, hvor hun binder mig i 3-4 timer på sin klinik. Du kommer og dyrker sex med hende enten i samme rum eller i et andet rum med det indhold, som I aftaler. Jeg kan være blindfoldet, så jeg ikke ser dig, hvis du vil være i samme rum. Du skriver til mig og jeg stiller dig videre til hende, hvis du virker seriøs. Du vælger derefter selv tid, periode og forløb og aftaler det og indhold direkte med hende. Hun en super fræk kvinde. Jeg har prøvet det nogle gange før og det er super frækt. Send mig en PM, hvis du vil vide mere og/eller deltage. /Tenderness Redigeret 8. Maj, 2020 af Tenderness62 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull_dk 0 Skrevet 8. Maj, 2020 Hejsa. jeg elsker at kneppe en q foran hendes mand. Og jeg gør det meget gerne foran dig imens du ser på. jeg har dog lidt svært ved det den 21. Så hvis du søger en anden god gang er jeg meget interesseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 269 Skrevet 8. Maj, 2020 Bull_dk skrev, for 2 timer siden: jeg har dog lidt svært ved det den 21. Så hvis du søger en anden god gang er jeg meget interesseret. Skriv en PM, så husker jeg dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
flemming1428 6 Skrevet 8. Maj, 2020 Hvor er det og hvad er jeres alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 585 Skrevet 8. Maj, 2020 Jeg er også frisk hvis du feks ligger nedenunder imens og kigger ... slikker du evt pik/nosser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 8. Maj, 2020 Hvem er damen som skal kneppes. har hun en annonce herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 269 Skrevet 8. Maj, 2020 @migmanden @bifyr71 @flemming1428 Som skrevet skal I sende en PM til mig, da jeg ikke kan opgive kvindens navn. Så skal jeg nok svare. /Tenderness Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 8. Maj, 2020 Ren nysgerrighed, hvad er prisen for dette setup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg