Hop til indhold
Hunting for beaver

Mors dag

Recommended Posts

Guest Evil twin

Har købt blomster og lille ting og så er der fælles spisning i aften med familien:biggrin: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal konen også have blomster, eller hvordan er det lige det er? 

Min kone er Mor, men er det ikke børnene der skal give hende, og jeg giver min Mor? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 57 minutter siden:

Skal konen også have blomster, eller hvordan er det lige det er? 

Min kone er Mor, men er det ikke børnene der skal give hende, og jeg giver min Mor? 

Er vel ingen lov på området, hvis du vælger at gå mod strømmen og købe blomster til konen din, så bliver hun vel oprigtigt glad, eller er du bange for at hun udbryder " hvad har du NU lavet",,, igen :D

Gør hvad du føler for, men ja det er vel ret beset børn som giver til deres mødre og vi til vores

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var ringet op af min datter og blive sendt til blomsterbutikken, selvom jeg var i fredags og lørdagens med hende rundt på Sjælland hun har "glemt" at give penge til blomster , men derfor har men far :), og selvfølgelig jeg købte bukket blomster på hendes vejene 

Ønsker alle kvinder  en god dag, uanset om de mor eller nej 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, for 19 timer siden:

Jeg var ringet op af min datter og blive sendt til blomsterbutikken, selvom jeg var i fredags og lørdagens med hende rundt på Sjælland hun har "glemt" at give penge til blomster , men derfor har men far :), og selvfølgelig jeg købte bukket blomster på hendes vejene 

Ønsker alle kvinder  en god dag, uanset om de mor eller nej 

Kender godt det der udtryk :  "har glemt"... eller "kan du ikke lige" 

Godt at du så ikke har 4 forskellige børn med fire koner, ex'er

Uden at kende dig kære @Sebmus så kandiderer du da vist til årets far :)

Thumbs UP 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 28 minutter siden:

Kender godt det der udtryk :  "har glemt"... eller "kan du ikke lige" 

Godt at du så ikke har 4 forskellige børn med fire koner, ex'er

Uden at kende dig kære @Sebmus så kandiderer du da vist til årets far :)

Thumbs UP 

Hahaha, det er rigtigt som du skriver, men hun er verdens bedste datter og min bedste ven,  hun har fortjent alt og intet er besværligt for mig til at gjorde for hende 

Tak for din ros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, den 11.5.2020 at 12:21:

hun er verdens bedste datter og min bedste ven

Kære Sebmusen i dag er det jo fars dag ( DIN DAG ),, mon din datter har husket dig :wub:

Knus og god fars dag til alle herinde, mon ikke " VI " nu bliver ekstra godt forkælet ellers må man jo bare selv tage aktion, ja der er flere scenarier :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 38 minutter siden:

Kære Sebmusen i dag er det jo fars dag ( DIN DAG ),, mon din datter har husket dig :wub:

Knus og god fars dag til alle herinde, mon ikke " VI " nu bliver ekstra godt forkælet ellers må man jo bare selv tage aktion, ja der er flere scenarier :)

Gid Fanden havde disse kræmmeropfundne mærkedage.

De er udtryk for en amerikansk kulturimperialisme, som kun blomsterhandlerne og andre kræmmere kan finde gavn i. Jeg har personligt frabedt mig enhver opmærksomhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Gid Fanden havde disse kræmmeropfundne mærkedage.

De er udtryk for en amerikansk kulturimperialisme, som kun blomsterhandlerne og andre kræmmere kan finde gavn i. Jeg har personligt frabedt mig enhver opmærksomhed.

Ja en skam at det politiske forum nu er lukket, håber fanme ikke at det nu skal gå udover de andre fora,, 

God dag Hr. X 

Sagt med et smil på læben,, forstås 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...