Hop til indhold

Recommended Posts

Der er jævnligt tråde med tilsvarende efterlysninger. Måske du kunne søge nogen af dem frem?

Jeg har ikke rigtigt fingeren på pulsen. Men en helt uundgåelig, som altid kommer op i disse tråde er Tiffany Diamond. 

Hun er på SG og Pussygalores. Jeg kan ikke forestille mig, at du kan finde en sort kvinde i DK, der giver en bedre oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Jackboots skrev, for 7 timer siden:

Hvis du tager en tur ned af Istedgade efter midnat kan du nemt finde sådan nogle. Du kan faktisk næsten ikke undgå dem.

Nu brugte trådstarter ordet “god”, og mig bekendt, er der ingen af dem på Vesterbro der bare er i nærheden af “god”. ;)
Tamara i Søborg får gode anmeldelser. Har desværre  ikke selv nået forbi endnu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ungfyr1995 skrev, for 17 timer siden:

Davs alle gode mandfolk herinde. 

Nogen der kan anbefale en god sort kvinde? Gerne uden for indre kbh, fx vestegn eller Nordsjælland. 

Syns du skulle prøve Black Rachel i Tåstrup..

Hendes annonce er på annoncelight, og hun har giga store patter.;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 2 timer siden:

Syns du skulle prøve Black Rachel i Tåstrup..

Hendes annonce er på annoncelight, og hun har giga store patter.;-)

Og inden du spørger ,nej billederne er ikke af hende, men de giver en (god)ide om hvad der venter - hvad angår krop og bryster - dejlig dame

Del dette indlæg

Link til indlæg
Leglover skrev, for 18 timer siden:

Der er jævnligt tråde med tilsvarende efterlysninger. Måske du kunne søge nogen af dem frem?

Jeg har ikke rigtigt fingeren på pulsen. Men en helt uundgåelig, som altid kommer op i disse tråde er Tiffany Diamond. 

Hun er på SG og Pussygalores. Jeg kan ikke forestille mig, at du kan finde en sort kvinde i DK, der giver en bedre oplevelse. 

Synes bare jeg har læst, at der skal ret meget moms på alder og billeder? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 11 timer siden:

Tamara i Søborg får gode anmeldelser. Har desværre  ikke selv nået forbi endnu. 

Har du et link til hendes side? 

Redigeret af ungfyr1995

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_T skrev, for 3 timer siden:

Synes bare jeg har læst, at der skal ret meget moms på alder og billeder? 

Forstår ikke helt denne fokus på alder? Tiffany er smuk, fræk, sutter godt og er et godt knald...og så er hun blandt de morsommeste man kan være sammen med. Billederne er særdeles vellignende, men selvfølgelig gennemgået en hvis processering..

Der er helt sikkert også andre lækre chokoskønheder derude, søg og du skal finde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 22 timer siden:

Tamara i Søborg får gode anmeldelser.

Det er sjovt. Jeg har ledt og ikke fundet nogle endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Harran skrev, for 2 timer siden:

Det er sjovt. Jeg har ledt og ikke fundet nogle endnu.

Her er der da ihvertfald én der har givet hende gode ord med på vejen, og du var selv en del af tråden ;)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/116806-super-hot-søborg/?tab=comments#comment-1106453

Del dette indlæg

Link til indlæg
Leglover skrev, den 10.5.2020 at 22:58:

Syntes bare det er langt mellem hun har vagt begge steder?

Men der er en anden mørk pige Tiffany hos PG hver søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Gammel rotte skrev, den 12.5.2020 at 14:19:

Hvad med Paris Passion hos http://www.pussygalores.dk/ Og holder billederne?

Billederne passer meget godt - dog er det mange år siden jeg har set hende. 

Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men hun ser måske ikke helt så voksen ud som hun gør på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sacrecoeur skrev, for 6 timer siden:

Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men hun ser måske ikke helt så voksen ud som hun gør på billederne. 

:-) Ja, det kan jeg så ikke lige greje hvad du mener med? Ser hun ung ud, eller hvad mener du? :-)))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

:-) Ja, det kan jeg så ikke lige greje hvad du mener med? Ser hun ung ud, eller hvad mener du? :-)))

Haha, ja det er vel det jeg mener. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chucknorris
Sacrecoeur skrev, den 13/5/2020 at 14:59:

Kan du fortælle lidt mere om om hendes udseende?

TAK! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Chucknorris skrev, for 6 minutter siden:

Kan du fortælle lidt mere om om hendes udseende?

TAK! :)

Fuck, det er så lang tid siden. Som jeg husker det stemmer brysterne dog. De var dejlige...og hendes ansigt er sådan lidt babyface agtigt, men smukt. Det er det bedste jeg kan komme med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chucknorris
Sacrecoeur skrev, for 1 minut siden:

Fuck, det er så lang tid siden. Som jeg husker det stemmer brysterne dog. De var dejlige...og hendes ansigt er sådan lidt babyface agtigt, men smukt. Det er det bedste jeg kan komme med. 

Jeg siger mange tak! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...