Lille-mig 44 Skrevet 11. Maj, 2020 https://annoncelight.dk/showad/296216 Nogen som kan anbefale denne GP'er? Og evt. Komme noget mere data om hendes udseende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 11. Maj, 2020 Det sidste billede er åbenbart før hun fik tatoveret kroppen til. Hvis det ellers er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 11. Maj, 2020 Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden: Det sidste billede er åbenbart før hun fik tatoveret kroppen til. Hvis det ellers er hende. Det er ikke det der bliver spurgt om. Ved du noget eller ved du bare ingenting? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 11. Maj, 2020 weber skrev, 1 time siden: Det er ikke det der bliver spurgt om. Ved du noget eller ved du bare ingenting? Der bliver spurgt ind til hendes udseende og det svarede jeg på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 11. Maj, 2020 Frodige Ida skrev, for 3 timer siden: Der bliver spurgt ind til hendes udseende og det svarede jeg på. Du svarede vist bare ud i luften. Du har jo ikke noget konkret at fortælle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 11. Maj, 2020 Tag dig ikke af Ida. Hun blander sig altid i alt muligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 11. Maj, 2020 issen skrev, for 27 minutter siden: Du en modig mand Hvem af dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 11. Maj, 2020 Ok det er åbenbart kun mænd der kan kommentere i efterlysning.. Nogen der vil forklare deres sure opstød over min kommentar og hvad der er forkert i at nævne at der muligvis er fake fotos i annoncerne.? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 156 Skrevet 12. Maj, 2020 Frodige Ida skrev, for 12 timer siden: Ok det er åbenbart kun mænd der kan kommentere i efterlysning.. Nogen der vil forklare deres sure opstød over min kommentar og hvad der er forkert i at nævne at der muligvis er fake fotos i annoncerne.? Eneste sure opstød er jeg aldrig har krøller lagner med dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-mig 44 Skrevet 14. Maj, 2020 Lille-mig skrev, den 11.5.2020 at 12:55: https://annoncelight.dk/showad/296216 Nogen som kan anbefale denne GP'er? Og evt. Komme noget mere data om hendes udseende? Slet ikke nogen som har besøgt denne GP'er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 14. Maj, 2020 Wow hun ser lækker ud :o Men ok mange penge for et blow... Spændende ;) Jeg skal nok skrive en anmeldelse hvis jeg kommer forbi :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sensei 27 Skrevet 14. Maj, 2020 Ja jeg er også fristet da hun virkelig har en spændstig krop men blow virker meget dyrt som du siger så jeg er i tvivl om jeg vil prøve. Måske hvis du skivemd vil satse på vores andres vegne og siger god for hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VClausV 1 Skrevet 14. Maj, 2020 Hun er også lækker, og mega lækker krop og sindssyg fræk popo.. Men det er jo mit syn. Udover det er hun meget snaksalig og skide cute både i og uden for den 4benet... -) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg