hubby 61 Skrevet 11. Maj, 2020 (edited) Er der nogen, der kender denne modne kvinde i Toftlund ? Redigeret 11. Maj, 2020 af hubby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sdrjyden15 1 Skrevet 13. Maj, 2020 Nej kender hende ikke men har overvejet et besøg. Men skriv gerne hvis du har været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. November, 2020 Har nogen været forbi endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cippo 120 Skrevet 3. November, 2020 prøv med et link, så kan det være du får flere svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 3. November, 2020 Jeg har besøgt hende, men kommer ikke igen. Det var en skuffelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Topperharley 35 Skrevet 5. November, 2020 Var forbi i dag... Der kommer jeg squ ikke igen. Gråhåret langt tjavset hår. Ikke en kvinde der har gjort noget ud af sig selv siden ruder kongestid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Intimmassøren 5 Skrevet 28. Juli, 2022 Jeg skulle havde læst dette inden. det har ikke ændret sig !! Nok mere tværtimod Har været forbi efter en længere sms skrivning. Fik adressen da jeg var i Toftlund ikke før, men sikke en skuffelse og man kan jo ikke engang sige at man fik det billigt. Bestemt ikke en oplevelse jeg vil gentage. Så hellere køre lidt extra og få en god service til samme penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg