bigfoot 1045 Skrevet 11. Maj, 2020 (edited) Hej logebrødre Har i dag besøgt @SASHA til en 1/2 times dejlig hygge https://annoncelight.dk/showad/274565 Aftalte besøget i går via PM her på EG, og der var hurtig responce retur med bekræftelse af aftalen. Mødte i dag op på den anviste adresse i Vejle, og der blev jeg mødt af en storsmilende og smuk kvinde. Billederne i hendes annonce er 100% retvisende. Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten, men vil sige at hun kan altså noget med den tunge og der er fuld indlevelse hele vejen, med masser at kys og øjenkontakt. Oven på en dejlig tur rundt på lagnerne, var der tid til lidt pillow talk, det er lige i min ånd Sasha får mine bedste anbefalinger bigfoot Redigeret 11. Maj, 2020 af bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 151 Skrevet 13. Maj, 2020 1000 tak Det var bestemt et dejligt besøg, så her får du også mine bedste anbefalinger Knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 13. Maj, 2020 SASHA skrev, for 10 timer siden: 1000 tak Det var bestemt et dejligt besøg, så her får du også mine bedste anbefalinger Knus Du skriver Vejle V i annoncen. Er der ikke gang i den mere nede hos sukkerpigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 151 Skrevet 14. Maj, 2020 lovingboobs skrev, for 12 timer siden: Du skriver Vejle V i annoncen. Er der ikke gang i den mere nede hos sukkerpigerne? Jeg har valgt at flytte til P/D 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 14. Maj, 2020 SASHA skrev, for 4 minutter siden: Jeg har valgt at flytte til P/D Hvad betyder P/D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sss 17 Skrevet 14. Maj, 2020 reknas skrev, 1 time siden: Hvad betyder P/D Privat/diskret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg