Hop til indhold

Recommended Posts

Ellers kedelige ærinder kan af og til også føre noget heldigt med sig.

Jeg kom igennem et kvarter, jeg ellers sjældent færdes i, og her fik jeg i gadebilledet øje på en thaiklinik, som jeg ikke synes at have set før.

Da jeg ikke ser den listet her i Donorregisteret, formoder jeg, at den kan være ret ny. Det drejer sig om "Thai Lanna massage og spa" på hjørnet af Strandboulevarden og Kertemindegade. Den nøjagtig adresse er Strandboulevarden 149, og jeg mener, at der tidligere lå et galleri på stedet.

Jeg standsede op og kiggede lidt diskret. Stedet ser indbydende ud, men jeg kunne i sagens natur ikke kigge længere ind i etablissementet. Priserne ser ud til at være i den absolut høje ende.

Stedet være hermed tippet til Donorregisteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ellers kedelige ærinder kan af og til også føre noget heldigt med sig.

Jeg kom igennem et kvarter, jeg ellers sjældent færdes i, og her fik jeg i gadebilledet øje på en thaiklinik, som jeg ikke synes at have set før.

Da jeg ikke ser den listet her i Donorregisteret, formoder jeg, at den kan være ret ny. Det drejer sig om "Thai Lanna massage og spa" på hjørnet af Strandboulevarden og Kertemindegade. Den nøjagtig adresse er Strandboulevarden 149, og jeg mener, at der tidligere lå et galleri på stedet.

Jeg standsede op og kiggede lidt diskret. Stedet ser indbydende ud, men jeg kunne i sagens natur ikke kigge længere ind i etablissementet. Priserne ser ud til at være i den absolut høje ende.

Stedet være hermed tippet til Donorregisteret.

Mange tak Borende X,

Det er Lanna der pr. 01.10 er flyttet fra Bergensgade.

http://www.thailannawellness.dk/

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der kender en Thai klinik Jernbanegade 8 1.sal 4600 Køge ??????

Den er på listen, med hjemmeside og det hele, men har ikke fundet interesse for at besøge den.

Også en fb-side her:

https://da-dk.facebook.com/WatpoThaimassage?filter=1

Der åbnede en anden i Køge (Toldbodvej 1. 2, sal) for 4 måneder siden, er selvfølgelig også

på kortet, den besøgte jeg, men ikke en jeg synes var så spændende at jeg anmeldte den.

Var i et stort rum på ca. 30 m2 med udsigt over havnen, i rummet var absolut intet andet

end en smal massagebænk med hul til hovedet, ...der blev tilbudt ekstra.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa frisk fyr nsj

Tak for det, har placeret den ca. på kortet, så må vi se om vi kan få fat i den korrekte adresse.

God weekend

-OD

Adressen er Arkonagade 17 i kælderen.

Jeg var forbi i går helt spontant, da min oprindelige plan gik i vasken. Jeg gik igen da der kun var en pige (dame) som ikke lige var min kop the. Hun var lidt for gammel og ikke lækker nok. Jeg havde planlagt en halv times massage og sex og da jeg så hende mistede jeg lidt lysten.

I følge hende kom der en "lækker pige" om en halv time - hun var lige ude og handle nu. Jeg havde dog ikke tid til at vente, så jeg måtte gå med tykke ører igen :(

Jeg udspurgte hende lidt og normalt er de vist 3 piger på adressen i hverdagene og 5 piger i weekenden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, har været hos andaman idag i Østbanegade 11, 2100 Ø. Der var ikke mulighed for ekstra - du kan overveje, om det skal fremgå på kortet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, har været hos andaman idag i Østbanegade 11, 2100 Ø. Der var ikke mulighed for ekstra - du kan overveje, om det skal fremgå på kortet.

Hej AntonH

Tak for det, men jeg har jo også været forbi og havde ingen problemer med ekstra, slet ikke.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ny klinik Fredensgade 7 Sabai Dee tlf 50128812 døgnåbent

Ved ikke om Yanni stadig er der.

Jimbo

Jeg har ændret navn og tlf. nr. mange tak for oplysningen.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej OD,

Var på Hillerød kanten idag og passerede tilfældigt nedenstående adresse.

En af de ærede loge brødre har vist tidligere berettet at stedet var lukket grundet flytning.

Men lige meget med historien; Mook Petersen har stadig sin lille biks på

Frederiksværkgade 13, st. th

3400 Hillerød

Tlf: 50 17 02 76

Åben alle dage ca. 9-20, men se mere på:

http://Www.jomjaimassage.dk

Gedigen massage, tilbud om en hånd, men nej tak :-)

Så er nogen der brug for en der virkelig kan massere, er dette stedet på disse kanter.

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Søgte på google efter Sabai dee, den ovenstående og fandt:

Ann Sabaidee Massage

Søndre Fasanvej 47

2000 Frederiksberg

http://www.annsabaidee.dk

Den er ikke på den ellers så udemærkede liste

Det var IMPOnerende, den har været der i 4-5 år uden at jeg har bemærket det, og kører ofte forbi.

Det må være fordi jeg kigger efter dem der ligger på modsatte side af gaden :)

Tak for det.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej OD,

Var på Hillerød kanten idag og passerede tilfældigt nedenstående adresse.

En af de ærede loge brødre har vist tidligere berettet at stedet var lukket grundet flytning.

Men lige meget med historien; Mook Petersen har stadig sin lille biks på

Frederiksværkgade 13, st. th

3400 Hillerød

Tlf: 50 17 02 76

Åben alle dage ca. 9-20, men se mere på:

http://Www.jomjaimassage.dk

Gedigen massage, tilbud om en hånd, men nej tak :-)

Så er nogen der brug for en der virkelig kan massere, er dette stedet på disse kanter.

/B

Hende der var der tidligere flyttede til Frederikssund, http://dongthongthaimassage.dk/

Tak for det, den er kommet med på listen.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Thai Angel-Wellness, Jyllingevej 77

har skiftet navn til:

New Thai Wellness Massage, Jyllingevej 77

Der er ingen www adr. mere, men de er på massageguide

og har stadig samme tlf. nr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...