Guest Alterkul Skrevet 12. Maj, 2020 Hej, Er der nogen der har besøgt Alba? Sød pige? Passer alderen osv? Pft - A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jnpzx457 127 Skrevet 12. Maj, 2020 Jeg har også overvejet at besøge Alba her inden længe, men det kunne være rigtigt fedt at høre en anmeldelse. Der må være nogle brødre derude der har besøgt hende. Jeg tror hun er branchens højeste pige lige pt. Med stiletter på kommer hun op i nærheden af 190 cm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emma-Alba Skrevet 12. Maj, 2020 I skal være hjertelig velkommen Også til at sende mig en besked her inde . kys Alba Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alterkul Skrevet 13. Maj, 2020 Emma-Alba skrev, for 9 timer siden: I skal være hjertelig velkommen Også til at sende mig en besked her inde . kys Alba Tak for det Alba. Kan se du også er på Romantica, så jeg kommer inden længe for at tjekke ud, om der er grobund for en god sund vane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg