Guest Rust in Peace Skrevet 12. Maj, 2020 Ja, ikke fordi der skal være en tråd om, hvad hver enkelt pige tilbyder af ydelser eller hvad vi mænd vil betale for. Men den her overrasker mig nu lidt - og så fra den “kendte” Jessica Serrano: ”Caviar take away (only with apointment ) - 1.500 DKK.” ... Med andre ord kan man få er glas lort med hjem for 1.500 danske kroner? Den har jeg ikke set før, men efterspørgslen må jo være der, siden den ydelse er kommet på “menukortet”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 12. Maj, 2020 (edited) Måtte lige ind og tjekke. Den er god nok. Så er der måske mulighed for at jeg også kan tjene penge i denne branche ... Redigeret 12. Maj, 2020 af McFarlane 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 12. Maj, 2020 Det er jo ikke så nyt endda, burgerkæden "den gyldne måge" har da praktiseret dette længe. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 12. Maj, 2020 Den ene gang jeg sådan for alvor prøvede caviar som købesex, tilbød pigen mig da bagefter at hun kunne pakke det jeg ikke kunne spise ind til mig, så jeg kunne få det med. Jeg takkede dog nej, da jeg tænkte der kunne komme et forklaringsproblem, og jeg egentlig tænder mest på at opleve pigens proces med at få det ud, og at måtte slikke hende ren bagefter. Jeg har da set en del andre annoncer om at man kan få lort som takeaway eller tilsendt, men det er ikke lige mig uden nærheden med pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RoskFyr41 10 Skrevet 12. Maj, 2020 Føj for helvede... Hvor må man brække sig...:(((( Satme klamt og SYGT 3 1 2 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. Maj, 2020 RoskFyr41 skrev, for 2 minutter siden: Føj for helvede... Hvor må man brække sig...:(((( Satme klamt og SYGT Der findes et meget brugt ordsprog i kink-verdenen: Your kink isn't my kink and that's okay. Caviar er heller ikke lige for mig, men der er da absolut ingen grund til at smide ord som klamt og sygt omkring, bare fordi det ikke er din kop te. Det er meget mere klædeligt ikke at fordømme det man ikke forstår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 12. Maj, 2020 (edited) 1.500kr. Det er sku' de nemmeste tjente penge. I kunstverden betragtes det som kunst Jeg tilbyder mig gerne, som underleverandør til den beskedne pris a 750kr, hvis pigen ikke selv kan følge med. To dages arbejde og jeg har til 1 hel times massage. Mon kunden vil kunne se forskel på en stor overarm fra mig, i mit brugte marmeladeglad fra den "gamle fabrik", og pigens produkt? Jeg har en veninde fra branchen (nu pensioneret), som havde 2 kunder, som løbende kom og købte indholdet af hendes skraldespand, med efterladenskaberne fra en god dags forretninger. Redigeret 12. Maj, 2020 af Liverpool 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 12. Maj, 2020 Liverpool skrev, for 11 minutter siden: 2 kunder, som løbende kom og købte indholdet af hendes skraldespand, med efterladenskaberne fra en god dags forretninger. Uha, den var ikke gået i dag med GDPR-reglementet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 12. Maj, 2020 Jeg er sikker på, at der sker' en masse ting i lille DK, som ikke stemmer med GDPR-registret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 12. Maj, 2020 1500? ... Det var dyrt, når man sammenligner med disse priser.... https://www.loverachelle2.com/product-category/shippables/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 12. Maj, 2020 Uwe Max Jensen har åbenbart inspireret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 12. Maj, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 1 minut siden: 1500? ... Det var dyrt, når man sammenligner med disse priser.... https://www.loverachelle2.com/product-category/shippables/ Aiiiihhhhhhhh! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 12. Maj, 2020 Lauersen skrev, 1 time siden: tilbød pigen mig da bagefter at hun kunne pakke det jeg ikke kunne spise ind til mig, så jeg kunne få det med. Nu er der noget jeg ikke forstår. Bare en lille smule lorte-bakterier kan give virkelig grimme sygdomme, hvilket er hovedårsagen til at vi vasker hænder grundigt efter toiletbesøg. Men du æder det ganske enkelt? Og bliver ikke syg af sådan en overdosis colibakterier? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 12. Maj, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 7 minutter siden: 1500? ... Det var dyrt, når man sammenligner med disse priser.... https://www.loverachelle2.com/product-category/shippables/ Man må sige at hun er kreativ, og i det hele taget en spændende side med clips osv. Jeg tror nu hun kan få mere ud af sit menstruationsblod ved at bruge en kop fremfor tamponer. Der er også en GP der holder til i KBH der laver småkager med "fyld", men hun har ikke en aktiv annonce for tiden. Rust in Peace skrev, for 2 minutter siden: Nu er der noget jeg ikke forstår. Bare en lille smule lorte-bakterier kan give virkelig grimme sygdomme, hvilket er hovedårsagen til at vi vasker hænder grundigt efter toiletbesøg. Men du æder det ganske enkelt? Og bliver ikke syg af sådan en overdosis colibakterier? Jeg havde det fint bagefter, og valgte at løbe en risiko for mit kink den dag (er ellers lige så hygiejnisk som det foreskrives, specielt i denne tid). Jeg kunne forstå på hende at hun stort set aldrig skider på et toilet, da hun hver morgen kan få en åben mandemund at gøre det i. Hun syntes også at jeg var lidt unormal i forhold til at jeg ikke bare kunne spise en hel portion lige som dem der ellers kommer hos hende. Det er så nok noget mere udbredt end man lige skulle tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LMNB Skrevet 12. Maj, 2020 Lauersen skrev, 1 time siden: Den ene gang jeg sådan for alvor prøvede caviar som købesex, tilbød pigen mig da bagefter at hun kunne pakke det jeg ikke kunne spise ind til mig, så jeg kunne få det med. Jeg takkede dog nej, da jeg tænkte der kunne komme et forklaringsproblem, og jeg egentlig tænder mest på at opleve pigens proces med at få det ud, og at måtte slikke hende ren bagefter. Jeg har da set en del andre annoncer om at man kan få lort som takeaway eller tilsendt, men det er ikke lige mig uden nærheden med pigen. EEEEEEWWWWW!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 12. Maj, 2020 LMNB skrev, for 4 minutter siden: EEEEEEWWWWW!!!!! Bare rolig, du bliver mindre sart jo mere du læser her på siden. Du skal nok få det godt en dag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 12. Maj, 2020 Hvad smager det af? og gætter på man har en pæn dårlig morgenånde efter sådan en omgang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 12. Maj, 2020 Lauersen skrev, for 28 minutter siden: Bare rolig, du bliver mindre sart jo mere du læser her på siden. Du skal nok få det godt en dag Sart eller ikke sart, men noget er da gået gal med udviklingen af homo sapiens, når vi er parate at betale for at spise nogen andens lort. Hyperkapitalisme eller i-landsbehov - det skal jeg ikke kunne sige, men skulle gerne ville vide hvad i vores genetik som skaber den slags behov. I der dyrker det har måske nogen teori om hvorfra det stammer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 12. Maj, 2020 Bananas skrev, for 4 minutter siden: ...men skulle gerne ville vide hvad i vores genetik som skaber den slags behov... Jeg tvivler på at det er genetisk... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 12. Maj, 2020 MrLovaLova skrev, for 5 minutter siden: Hvad smager det af? og gætter på man har en pæn dårlig morgenånde efter sådan en omgang Den eneste regel som jeg ved vi med det her kink har, er at smagen ikke må beskrives. Hvis du vil vide hvordan lort smager er der en, og kun en måde at finde ud af det på. Bananas skrev, for 3 minutter siden: Sart eller ikke sart, men noget er da gået gal med udviklingen af homo sapiens, når vi er parate at betale for at spise nogen andens lort. Hyperkapitalisme eller i-landsbehov - det skal jeg ikke kunne sige, men skulle gerne ville vide hvad i vores genetik som skaber den slags behov. I der dyrker det har måske nogen teori om hvorfra det stammer? Ikke lige på det økonomiske eller evolutionsteoretiske plan, men jeg føler da at det er specielt en kvindes absolut inderste hemmelighed som hun så vælger at dele med mig. Nysgerrighed, hengivelse, grådighed, følelsen af frækhed over at gøre noget man har fået at vide man ikke må. Det er et par stikord i hvert fald. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 12. Maj, 2020 MickeyM skrev, Lige nu: Jeg tvivler på at det er genetisk... Ja måske, men noget sted i genetiken må jo behovet have sin grund. Det kan jo ikke opstå fra intet...? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 12. Maj, 2020 Bananas skrev, for 2 minutter siden: MickeyM skrev, for 4 minutter siden: Jeg tvivler på at det er genetisk... Ja måske, men noget sted i genetiken må jo behovet have sin grund. Det kan jo ikke opstå fra intet...? Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dig korrekt. Siger du at alle behov og lyster, direkte eller indirekte, har sit afsæt I genetikken? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Maj, 2020 Bananas skrev, for 2 minutter siden: Ja måske, men noget sted i genetiken må jo behovet have sin grund. Det kan jo ikke opstå fra intet...? Freud ville nok pege på en sammensmeltning af den orale og anale fase. Eller også er det bare ikke alle lyster som man skal forstå og kunne forholde sig til. Ligelænge man ikke skader andre med sine lyster og de er lovlige, må folk gøre som de har lyst til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 12. Maj, 2020 Lauersen skrev, for 2 minutter siden: men jeg føler da at det er specielt en kvindes absolut inderste hemmelighed som hun så vælger at dele med mig. Nysgerrighed, hengivelse, grådighed, følelsen af frækhed over at gøre noget man har fået at vide man ikke må. Det er et par stikord i hvert fald. Tak for svar, og det lyder næsten poetiskt. Men helt ærligt er det ikke nogen inderste hemmelighed over lort, det er bare en funktion som vi er afhængige af for at kunne fungere. Man må heller ikke kaste sten i naboens vinduer..... men nu når jeg tænker på det så ville det faktiskt være lidt sjovt at gøre det. Måske er det et kink jeg kunne udvikle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 12. Maj, 2020 MickeyM skrev, for 3 minutter siden: Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dig korrekt. Siger du at alle behov og lyster, direkte eller indirekte, har sit afsæt I genetikken? Ja, jeg tror at det er det jeg siger.... tror jeg... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg