Liverpool 861 Skrevet 12. Maj, 2020 Alle sine lyster Jeg deltog engang i et gangbang, hvor nogle brugte kondom og andre ikke gjorde. Der var en dyr som konsekvent gik, og ned og slubre-slikkede pigen efter hver fyr. Jeg tænkte på de skraldefisk, som findes i mange akvarier. Jeg gik. Jeg kunne ganske enkelt ikke fungere med det i tankerne. Så selv jeg kan sige nej til fisse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 733 Skrevet 13. Maj, 2020 @Liverpool Liverpool skrev, for 6 timer siden: Så selv jeg kan sige nej til fisse hahaha ja hvis vi er helt derude hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 13. Maj, 2020 Der er ikke noget der ulækkert eller forkert, så længe begge parter er enige om det og finder nydelse ved det. Så enkelt er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. Maj, 2020 (edited) Bananas skrev, for 9 timer siden: hvad i vores genetik som skaber den slags behov. Det er let nok: Vores forestillingsevne og evne til at associere (forbinde to ting, der ikke er forbundet). Begge dele gør os som art vanvittigt dygtige til at lære og tilpasse og, så det er evolutionært et træk, der gør os til vindere. Denne evne, som ligger i neocortex, betyder at vi kan lære at forbinde nydelse med stort set hvad som helst. Men det samme gælder væmmelse. Den enes væmmelse kan derfor være den andens nydelse. Med nogle ting kræver det dog overvindelse af medfødte tendenser, fx at spise afføring: Det er medfødt at væmmes ved afføring. Men det er netop et godt eksempel på menneskets tilpasningsdygtighed, at selv medfødte tendenser kan vi overvinde. Andre overvinder medfødt højdeskræk og springer bungeejump eller faldskærm osv. Redigeret 13. Maj, 2020 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. Maj, 2020 MickeyM skrev, for 9 timer siden: Siger du at alle behov og lyster, direkte eller indirekte, har sit afsæt I genetikken? Behov og lyst er netop ikke det samme. Behov er noget, der sikrer en organismes overlevelse - uopfyldte behov får den til at dø. Lyst er en tendens til adfærd hos en organisme, som kan være knyttet til behov, men ikke behøver at være det. Psykologer og dameblade blander rask væk de to ting sammen, men når vi taler genetik og altså biologi, så er det ikke det samme. Når man bruger behov om lyst er det som regel metaforisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 13. Maj, 2020 Misjo1 skrev, 1 time siden: Der er ikke noget der ulækkert eller forkert, så længe begge parter er enige om det og finder nydelse ved det. Så enkelt er det. Er helt enig, det kræver dog også at parterne er ligeværdige. Ingen tvang, ingen børn, ingen dyr, ellers er der fri leg og lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 13. Maj, 2020 (edited) Hmm hver sin lyst og navnlig smag jeg skider gerne i et glas og sender diskret med GLS eller anden foretrukket bud tjeneste og levere gerne den gode afføring for kun 1000 kroner pr 500 gram i glaszmed tætsluttende låg betaling ved bestilling alt aftale på pb. Redigeret 13. Maj, 2020 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 13. Maj, 2020 (edited) Lauersen skrev, for 10 timer siden: Den eneste regel som jeg ved vi med det her kink har, er at smagen ikke må beskrives. Hvis du vil vide hvordan lort smager er der en, og kun en måde at finde ud af det på. Ikke lige på det økonomiske eller evolutionsteoretiske plan, men jeg føler da at det er specielt en kvindes absolut inderste hemmelighed som hun så vælger at dele med mig. Nysgerrighed, hengivelse, grådighed, følelsen af frækhed over at gøre noget man har fået at vide man ikke må. Det er et par stikord i hvert fald. Det er interessant at du oplever det som en kvindes inderste hemmelighed. Tænker at du sammenkæder det med blufærdighed. Det at skide mens andre ser på eksempelvis. Jeg kan godt forstå hvor du kommer fra når du beskriver det på den måde men selv ville jeg synes at en kvindes inderste hemmeligheder mere ville være i retning af hendes eventuelle barndoms traumer, hendes inderste tanker og følelser, hendes onani fantasier osv. Lort er noget alle kvinder ( mennesker) skal af med - der er vi sgu så ens og anatomisk ens skruet sammen. Men de alkerinderste hemmeligheder såsom de psykologiske hemmeligheder alle gemmer på i større eller mindre grad - er helt unikke og det må da være der man rammer kernen af den person og ser den inderste hemmelighed hvis man ellers formår at finde nøglen ind til deres sjæl. Redigeret 13. Maj, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 13. Maj, 2020 Lady C skrev, for 28 minutter siden: Det er interessant at du oplever det som en kvindes inderste hemmelighed. Tænker at du sammenkæder det med blufærdighed. Det at skide mens andre ser på eksempelvis. Jeg kan godt forstå hvor du kommer fra når du beskriver det på den måde men selv ville jeg synes at en kvindes inderste hemmeligheder mere ville være i retning af hendes eventuelle barndoms traumer, hendes inderste tanker og følelser, hendes onani fantasier osv. Lort er noget alle kvinder ( mennesker) skal af med - der er vi sgu så ens og anatomisk ens skruet sammen. Men de alkerinderste hemmeligheder såsom de psykologiske hemmeligheder alle gemmer på i større eller mindre grad - er helt unikke og det må da være der man rammer kernen af den person og ser den inderste hemmelighed hvis man ellers formår at finde nøglen ind til deres sjæl. Jeg kan godt se hvor du vil hen, men synes ikke du skal undervurdere overskridelsen af blufærdighedsgrænser som en kilde til følelsen af kink og frækhed. Afføring er for det moderne menneske blevet noget der foregår bag en låst dør, gerne med masser af hygiejniske og lugtfjernende tiltag. Det kan medføre skam og social ydmygelse at blive opdaget i at gøre noget udenfor normal procedure med afføring, meget mere end hvad kan retfærdiggøres i forhold til hygiejne og lugtgener. Det er nok også noget der (stadigvæk) er et større tabu ved for kvinder end for mænd. Der er dem der hellere vil holde sig og få ondt i maven fremfor at skide på et offentligt toilet hvor de risikerer at andre vil kunne høre/lugte at de skider. Jeg mener der er langt mere dybtliggende følelser forbundet med afføring end f. eks. at gå ud med skraldespanden. Jeg synes egentligt også at kunne huske at du har nævnt i en anden, ældre tråd, at grunden til at du ikke giver scat er at det er for personligt for dig (og helt fint med det). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 13. Maj, 2020 (edited) Lauersen skrev, for 12 minutter siden: Jeg kan godt se hvor du vil hen, men synes ikke du skal undervurdere overskridelsen af blufærdighedsgrænser som en kilde til følelsen af kink og frækhed. Afføring er for det moderne menneske blevet noget der foregår bag en låst dør, gerne med masser af hygiejniske og lugtfjernende tiltag. Det kan medføre skam og social ydmygelse at blive opdaget i at gøre noget udenfor normal procedure med afføring, meget mere end hvad kan retfærdiggøres i forhold til hygiejne og lugtgener. Det er nok også noget der (stadigvæk) er et større tabu ved for kvinder end for mænd. Der er dem der hellere vil holde sig og få ondt i maven fremfor at skide på et offentligt toilet hvor de risikerer at andre vil kunne høre/lugte at de skider. Jeg mener der er langt mere dybtliggende følelser forbundet med afføring end f. eks. at gå ud med skraldespanden. Jeg synes egentligt også at kunne huske at du har nævnt i en anden, ældre tråd, at grunden til at du ikke giver scat er at det er for personligt for dig (og helt fint med det). Jeg er imponeret over din hukommelse Mht hvad jeg tidligere har skrevet. Respekt for det Og du har ret. Scat er personligt for de fleste - også for mig. Men det jeg reagerede på ved dit indlæg var bare dette : " kvindens absolut inderste hemmelighed" Jeg synes da det er privat at skide men at det skulle være min " absolut inderste hemmelighed" er jeg ikke enig i. Jeg synes der er noget meget mere sårbart og " farligt" ved at dele sine inderste tanker og følelser. At åbne sig op for et andet menneske med fare for at blive såret og afvist. Fortæller man sine inderste tanker, længsler og fantasier har man vist en tillid som er meget mere farlig at sætte på spil end ens lort. Men når det er sagt så kan jeg godt følge dig. Det var bare lige den der sætning jeg lige måtte indvende lidt imod. Redigeret 13. Maj, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 13. Maj, 2020 (edited) Lady C skrev, for 1 time siden: Jeg synes der er noget meget mere sårbart og " farligt" ved at dele sine inderste tanker og følelser. At åbne sig op for et andet menneske med fare for at blive såret og afvist. Fortæller man sine inderste tanker, længsler og fantasier har man vist en tillid som er meget mere farlig at sætte på spil end ens lort. Og der er jeg helt enig, der er ret ultimativt at turde gøre det, men også en tillidserklæring af farmat til dem man betroer sig til. Når det så er sagt vil jeg fastholde min holdning: Der er ikke noget der ulækkert eller forkert, så længe begge parter er enige om det og finder nydelse ved det. Så enkelt er det. Redigeret 13. Maj, 2020 af Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 13. Maj, 2020 Misjo1 skrev, for 5 timer siden: Der er ikke noget der ulækkert eller forkert, så længe begge parter er enige om det og finder nydelse ved det. Så enkelt er det. Til dels enig, men der er vel i dette tilfælde en betydelig sundhedsrisiko. Og det er vel derfor at vi betragter lort som vi gør. Når det er sagt, så har lort jo ikke den samme betydning alle alle kulturer. De gamle romerske rigmænd sad og sked på række i de romerske badeanstalter. Det var åbenbart lagt fra noget personligt og intimit, men derimod en gang rigtig mandehygge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 13. Maj, 2020 Lauersen skrev, for 20 timer siden: Den eneste regel som jeg ved vi med det her kink har, er at smagen ikke må beskrives. Hvis du vil vide hvordan lort smager er der en, og kun en måde at finde ud af det på. Ikke lige på det økonomiske eller evolutionsteoretiske plan, men jeg føler da at det er specielt en kvindes absolut inderste hemmelighed som hun så vælger at dele med mig. Nysgerrighed, hengivelse, grådighed, følelsen af frækhed over at gøre noget man har fået at vide man ikke må. Det er et par stikord i hvert fald. Men når du siger at smagen ikke må beskrives er der så nogle krav til vedkommende der skal levere varen? Jeg tænker på om der skal gives gas aftenen inden med stærk mexicansk mad så der kommer en ordentlig skylle, eller er det mere en gang veganer-fiber-snask der trækker? Smagen varierer vel en hel del der selvom det er "filtreret" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 13. Maj, 2020 Bebop skrev, for 11 timer siden: Med nogle ting kræver det dog overvindelse af medfødte tendenser, fx at spise afføring Jeg er lidt i tvivl om, om du mener at det er en medfødt tendens hos os alle, eller blot hos nogle? Altså, når du skriver medfødt, så mener du at tendensen ligger i generne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 13. Maj, 2020 (edited) Bebop skrev, for 11 timer siden: Behov er noget, der sikrer en organismes overlevelse - uopfyldte behov får den til at dø. Så du siger at "behov" stort set kun er, at få noget at spise, holde en vis kropstemperatur, kunne få luft osv. Men behovet for kærlighed, behov for at indgå i sociale fællesskaber, behovet for intimitet med andre mennesker - faktisk, i virkeligheden, ikke er behov, men derimod 'lyster" - netop fordi man godt kan overleve (fysisk) uden? Redigeret 13. Maj, 2020 af MickeyM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissRose 25 Skrevet 13. Maj, 2020 Lauersen skrev, for 11 timer siden: Jeg kan godt se hvor du vil hen, men synes ikke du skal undervurdere overskridelsen af blufærdighedsgrænser som en kilde til følelsen af kink og frækhed. Afføring er for det moderne menneske blevet noget der foregår bag en låst dør, gerne med masser af hygiejniske og lugtfjernende tiltag. Det kan medføre skam og social ydmygelse at blive opdaget i at gøre noget udenfor normal procedure med afføring, meget mere end hvad kan retfærdiggøres i forhold til hygiejne og lugtgener. Det er nok også noget der (stadigvæk) er et større tabu ved for kvinder end for mænd. Der er dem der hellere vil holde sig og få ondt i maven fremfor at skide på et offentligt toilet hvor de risikerer at andre vil kunne høre/lugte at de skider. Jeg mener der er langt mere dybtliggende følelser forbundet med afføring end f. eks. at gå ud med skraldespanden. Jeg synes egentligt også at kunne huske at du har nævnt i en anden, ældre tråd, at grunden til at du ikke giver scat er at det er for personligt for dig (og helt fint med det). Sgu ikke når man er mor Du får ikke lov til at gøre NOGET SOM HELST bag en låst dør hvis du er på barsel med 2 under 3 år. Sorry for mit useriøse indslag. Kunne ikke lade være... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 13. Maj, 2020 Det kan da godt være at man skal tage lidt mere bogstaveligt når folk siger "damm good shit". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 13. Maj, 2020 MissRose skrev, for 11 minutter siden: Sgu ikke når man er mor Du får ikke lov til at gøre NOGET SOM HELST bag en låst dør hvis du er på barsel med 2 under 3 år. Sorry for mit useriøse indslag. Kunne ikke lade være... Det synes jeg ikke er useriøst overhovedet. Helt relevant betragtning. Men hvordan har du det med offentlige toiletbåse (hvis du er et sted hvor du ikke har børnene med) hvor den der sidder ved siden vil kunne høre hvert et støn og plump. Er det ikke noget der kan røre din blufærdighedsgrænse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissRose 25 Skrevet 13. Maj, 2020 Jo absolut. Jeg fik bare flashbacks til da man ALDRIG havde 1 minut alene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 13. Maj, 2020 MissRose skrev, for 46 minutter siden: Sgu ikke når man er mor Du får ikke lov til at gøre NOGET SOM HELST bag en låst dør hvis du er på barsel med 2 under 3 år. Sorry for mit useriøse indslag. Kunne ikke lade være... Heller ikke, hvis man er far. Men selvom du sidder på toilettet mens dine børn leger omkring dig, så er jeg ikke sikker på at du sidder og laver bummelum, mens din mand står og børster tænder. En tissetår måske - men næppe mere. Har jeg ret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 13. Maj, 2020 TheVoice skrev, for 37 minutter siden: Det kan da godt være at man skal tage lidt mere bogstaveligt når folk siger "damm good shit". Eller når de siger “det smager af lort”... Det kan de jo så kun vide på en måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. Maj, 2020 (edited) MickeyM skrev, for 4 timer siden: Altså, når du skriver medfødt, så mener du at tendensen ligger i generne? Det skrev jeg godt nok (i generne og medfødt er dog ikke det samme), men det er forkert - nu tjekkede jeg op på det, og jeg huskede forkert: Det er noget vi lærer - ligesom så meget andet. Den med frygt for højder er dog god nok. Den er eftervist hos småbørn der end ikke har lært at kravle endnu. MickeyM skrev, for 4 timer siden: Så du siger at "behov" stort set kun er, at få noget at spise, holde en vis kropstemperatur, kunne få luft osv. Men behovet for kærlighed, behov for at indgå i sociale fællesskaber, behovet for intimitet med andre mennesker - faktisk, i virkeligheden, ikke er behov, men derimod 'lyster" - netop fordi man godt kan overleve (fysisk) uden? Min pointe er nok, at der er en skarp og en uskarp måde at tale om "behov" på. Det var @Bananas, der brugte ordet, hvor han tydeligvis mente "lyst". Mange bruger dog ordet på den måde. Det du spørger om nu plejer man at skelne mellem som hhv. "biologiske" og "sociale/psykiske" behov. Man kan diskutere, hvad der tæller som (uskadt) overlevelse - men helt kort: Man kan dø af isolation - især børn er udsat for det. Hvis ikke død, så kan det betyde udviklingsforstyrrelser, som giver handicap. Traditionelt henviste man til eksperimenter med chimpanser, men i moderne tid henviser man til de forsømte rumænske børnehjemsbørn under Ceausescu. Isolationsfængsling kan også skade folk permanent. https://videnskab.dk/krop-sundhed/tidligt-skadede-adoptivboern-har-alvorlige-psykiske-problemer-som-voksne Redigeret 13. Maj, 2020 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissRose 25 Skrevet 14. Maj, 2020 Rust in Peace skrev, for 8 timer siden: Heller ikke, hvis man er far. Men selvom du sidder på toilettet mens dine børn leger omkring dig, så er jeg ikke sikker på at du sidder og laver bummelum, mens din mand står og børster tænder. En tissetår måske - men næppe mere. Har jeg ret? Spot on. Og nu er de så store ar de selv råber “ai moar helt ærligt..” hvis man brager ind til dem. Så nu har jeg fred igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 14. Maj, 2020 Rust in Peace skrev, den 12.5.2020 at 21:31: Ja, ikke fordi der skal være en tråd om, hvad hver enkelt pige tilbyder af ydelser eller hvad vi mænd vil betale for. Men den her overrasker mig nu lidt - og så fra den “kendte” Jessica Serrano: ”Caviar take away (only with apointment ) - 1.500 DKK.” ... Med andre ord kan man få er glas lort med hjem for 1.500 danske kroner? Den har jeg ikke set før, men efterspørgslen må jo være der, siden den ydelse er kommet på “menukortet”. Old News! Merde d'Artiste",, blev skabt af kunstneren Piero Manzoni i 1961. Kunstværket bestod af 99 dåser med hver 30 gram af Manzonis egen afføring, som han prissatte efter den gældende guldpris. Stik den pris! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 15. Maj, 2020 Vil blot tilføje, at har man dette kink, bør man lade sig vaccinerer mod leverbetændelse, Herbatitis b og c En gang colibakterier kan man komme over. Leverbetændelse er for resten af livet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg