horny69 110 Skrevet 13. Maj, 2020 (edited) Hej. Endte i panik i mandags da min liste med tre PGer ikke kunne. Endte med at have travlt og surfede rundt; fandt Kelly og fik en tid. Billederne er ikke af hende, er faktisk meget afvigende. Også mere ned jeg normalt synes er er i orden. Men var for meget oppe at køre og skulle være gået. Havde bestil en time, men endte ude efter 30 minutter. Gav mig først fransk med gummi (selvom der står OWO i annoncen). Derefter omkring 2 minutter i missionæren, hvor hun lå så jeg ikke rigtig kunne komme helt i bund. Måtte ikke doggy-style, og hun ville ikke ride. Rev kondommet af og og ville kun give HJ eller almindelig massage. Efter 25 minutter sage hun at der var mindre end 10 minuter tilbage. Gik uforløst derfra efter 30 minutter. Sjældent har oplevet det så dårligt. Det må være i top 3 af dårlige oplevelser for mig. Redigeret 13. Maj, 2020 af horny69 Stavefejl 1 7 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sacrecoeur Skrevet 13. Maj, 2020 Lyder som en kedelig oplevelse. Hvad er en PG'er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 13. Maj, 2020 Sacrecoeur skrev, for 2 timer siden: Hvad er en PG'er? Kunne det mon være en helt enkel tastefejl/ombytning... Prøv evt. at bytte om på P og G, og se om det så ikke giver mening... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sacrecoeur Skrevet 13. Maj, 2020 Pinkman skrev, for 24 minutter siden: Kunne det mon være en helt enkel tastefejl/ombytning... Prøv evt. at bytte om på P og G, og se om det så ikke giver mening... Måske...det kunne det være. Det kunne også betyde noget andet, men så er det jo så heldigt at der findes det der hedder et "spørgsmål", så man kan få "svar". Skidesmart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny69 110 Skrevet 13. Maj, 2020 PG, ja der menes GP . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tokku 1 Skrevet 18. Maj, 2020 Hej har haft det samme oplevelse, hun har snydet mig, ikke med pemge med på samme måde fu har oplevet... bare kedeligt.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg