solman174 23 Skrevet 14. Maj, 2020 Hej, er ny her. Jeg vil sætte pris på om I kan hjælpe mig! Er der nogen der har prøvet at være sammen med https://annoncelight.dk/showad/291452 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 14. Maj, 2020 Ja hun er en ægte amatørTS God stram og fyldig numse som dog ikke kan tåle mere end 10 - 15 min sex. Hun er ikke så glad for blow, men kysser og er sød og ægte genert og lidt nervøs. 100% dansk og ikke super dyr. Hun var den første trans jeg havde sex med.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zoolander75 0 Skrevet 16. Maj, 2020 Hun ser dejlig ud. Har hun en lækker pik? Er hun også aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 122 Skrevet 16. Maj, 2020 Lidt info om størrelse af udstyr ønskes, det lyder ellers spændende :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1287 Skrevet 17. Maj, 2020 Lyder bestemt spændende, jeg hører gerne lidt om brysterne? er der nogle? Sili- eller hormoner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1287 Skrevet 17. Maj, 2020 Blækspruttemanden skrev, den 14.5.2020 at 15:35: Hun er ikke så glad for blow, Skal det forstås sådan at hun ikke er glad for at give blow? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 17. Maj, 2020 Gammel rotte skrev, for 3 timer siden: Skal det forstås sådan at hun ikke er glad for at give blow? Ja desværre. Og første gang jeg har mødt en trans som ikke elsker blow og sperm .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 17. Maj, 2020 Gammel rotte skrev, for 3 timer siden: Lyder bestemt spændende, jeg hører gerne lidt om brysterne? er der nogle? Sili- eller hormoner? Ingen af delene. Hun er ret ny og er ikke inde i det 100%. Hun er dog buttet, så lidt bryster er der... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 17. Maj, 2020 Zoolander75 skrev, den 16.5.2020 at 08:56: Hun ser dejlig ud. Har hun en lækker pik? Er hun også aktiv? Ved ikke om hun er aktiv. Det tror jeg hun er. Jeg behandler og opføre mig som var hun en pige, så pikken har været gemt væk. Hun er dog rigtig sød så synes man skal prøve hende hvis man ønsker en stram røv 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastpacker 1 Skrevet 31. Maj, 2020 Virkede hun mere mandlig eller mere feminin? Synes billederne kunne gå begge veje? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg