Jernsvinet 13840 Skrevet 14. Maj, 2020 Og ekspederes hjem til langbortistan: https://viborg-folkeblad.dk/artikel/røvede-prostitueret-og-tvang-hende-til-oralsex-yderligere-tre-mænd-er-fængslet-i-sagen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 14. Maj, 2020 Jernsvinet skrev, for 31 minutter siden: Og ekspederes hjem til langbortistan: https://viborg-folkeblad.dk/artikel/røvede-prostitueret-og-tvang-hende-til-oralsex-yderligere-tre-mænd-er-fængslet-i-sagen enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 14. Maj, 2020 Mon ikke en eller flere af dem får en returbillet til "Kurdistan". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 14. Maj, 2020 Onkel Reje skrev, for 13 minutter siden: Mon ikke en eller flere af dem får en returbillet til "Kurdistan". Det skal du ikke være sikker på, for de er jo traumatiserede og har tisset i sengen som børn. Og i øvrigt står der sikkert en flok, åh så venlige og forstående mennesker, der synes, at det er så synd for de misforståede eksistenser. 2 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 14. Maj, 2020 Sejt... først 3. Indlæg handlede om etnicitet Men nu ved vi jo godt at de sikkert er rødhårede hele banden! Jaja der står godt nok sort hår, men den slags kan farves. Under alle omstændigheder så håber jeg da at de straffes efter sigtelserne, så fremt de findes skyldige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 14. Maj, 2020 Rigtig dejligt at politiet gør en indsats for at opklare den slags. Men selvfølgelig rigtig øv at vi overhovedet har lukket den slags typer ind i landet... Endnu en gang forstår man rigtig godt de piger der fravælger denne type udlændinge!!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 14. Maj, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 52 minutter siden: Sejt... først 3. Indlæg handlede om etnicitet Men nu ved vi jo godt at de sikkert er rødhårede hele banden! Jaja der står godt nok sort hår, men den slags kan farves. Under alle omstændigheder så håber jeg da at de straffes efter sigtelserne, så fremt de findes skyldige. Det er da klart at deres herkomst bliver påtalt når de kommer her til landet og begår kriminalitet. Folk fra Mellemøsten er trods alt overrepræsenterede i statistikkerne over kriminalitet. Rødhårede hele banden? gider du lige forklare hvad du mener med den? Den giver absolut ingen mening … 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 14. Maj, 2020 Onslow skrev, 1 time siden: Det skal du ikke være sikker på, for de er jo traumatiserede og har tisset i sengen som børn. Og i øvrigt står der sikkert en flok, åh så venlige og forstående mennesker, der synes, at det er så synd for de misforståede eksistenser. Ja, det er ufatteligt at der findes folk der er så dumme (naive er for pænt et ord) at de holder hånden over den slags udskud og undskylder det med at det er fordi vi som samfund har svigtet dem og ikke har fået dem integreret ordentligt. Desværre kan man frygte at de får en mild dom og at en evt. udvisning bliver gjort betinget, man kan kun håbe på en hård straf. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 14. Maj, 2020 møgsvinet skrev, for 37 minutter siden: Rødhårede hele banden? gider du lige forklare hvad du mener med den? Den giver absolut ingen mening … Jeg kan ikke lide rødhårede... De ser ikke ud som jeg og er overrepræsenteret når det kommer til hudsygdomme, dermed en belastning for vores ædle sundhedsvæsen, udover det har de ingen sjæl og tendens til pyromani. Derfor bryder jeg mig ikke om dem... Hvad er der ved det som ikke giver mening? 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 14. Maj, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 5 minutter siden: Jeg kan ikke lide rødhårede... De ser ikke ud som jeg og er overrepræsenteret når det kommer til hudsygdomme, dermed en belastning for vores ædle sundhedsvæsen, udover det har de ingen sjæl og tendens til pyromani. Derfor bryder jeg mig ikke om dem... Hvad er der ved det som ikke giver mening? I feel you! Og hvis de sataner samtidigt er "små mennesker", går det helt galt .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Maj, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 3 timer siden: Sejt... først 3. Indlæg handlede om etnicitet Men nu ved vi jo godt at de sikkert er rødhårede hele banden! Jaja der står godt nok sort hår, men den slags kan farves. Under alle omstændigheder så håber jeg da at de straffes efter sigtelserne, så fremt de findes skyldige. Faktum er jo bare at hvis de ikke havde været her, så var voldtægten og røveriet aldrig sket. Dvs en voldtægt og et røveri mindre i Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Maj, 2020 Nu er det jo sådan i Danmark at vi ikke har dødstraf eller andre ubehagelige ting for folk der begår en forbrydelse....men pt har vi Corvid 19 hvor en helt bestemt befolkningsgruppe er overrepesenteret (den var svær at stave) og det er jo selvfølge meget uheldigt....HOST....meget! Og man kan jo ikke forstå at den gruppe er så meget i statistikken….? men det er noget med at de ikke tror på vores system....de læser ikke de danske nyheder...de for deres nyheder fra udenlandske medier og imamer. Den gruppe mennesker står stærkt i Corona tal og i kriminalitet. Jeg mener IKKE vi skal oplyse på arabisk omkring Corvid 19, kan du ikke dansk, så må du lære fra din Iman, og jeg tror helt klart det er billigere i længden at have dem i respirator og i kiste, end på socialkontoret og i fængsel. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 14. Maj, 2020 Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden: Nu er det jo sådan i Danmark at vi ikke har dødstraf eller andre ubehagelige ting for folk der begår en forbrydelse....men pt har vi Corvid 19 hvor en helt bestemt befolkningsgruppe er overrepesenteret (den var svær at stave) og det er jo selvfølge meget uheldigt....HOST....meget! Og man kan jo ikke forstå at den gruppe er så meget i statistikken….? Det kunne jo også skyldes at de er overrepræsenteret i boligområder hvor der er større smitterisiko i elevatorer/vaskekældere osv.. og at de evt er overrepræsenteret i job funktioner hvor de er mere udsat for smitte (læger/sygeplejersker/SOSU'er/rengøring/) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 14. Maj, 2020 Lady Cherie skrev, for 9 minutter siden: Jeg mener IKKE vi skal oplyse på arabisk omkring Corvid 19, kan du ikke dansk, så må du lære fra din Iman, og jeg tror helt klart det er billigere i længden at have dem i respirator og i kiste, end på socialkontoret og i fængsel. Hvis man mener at det er vigtigere at signalere at man skal kunne dansk for at bo i Danmark end det er at komme Covid-19 pandemien til livs, så har du da ganske ret. Så skal vi da for guds skyld ikke oplyse på nogen fremmedsprog. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 14. Maj, 2020 Lady C skrev, for 24 minutter siden: Faktum er jo bare at hvis de ikke havde været her, så var voldtægten og røveriet aldrig sket. Dvs en voldtægt og et røveri mindre i Danmark Efter den logik kan vi jo sige at havde pigen ikke været prostitueret, så var det heller ikke sket... Vi er lidt ude i noget Minority Report her Det er naturligvis stadigt frygteligt og skal straffes (gerne efter en afsagt dom). 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Maj, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 2 minutter siden: Efter den logik kan vi jo sige at havde pigen ikke været prostitueret, så var det heller ikke sket... Vi er lidt ude i noget Minority Report her Det er naturligvis stadigt frygteligt og skal straffes (gerne efter en afsagt dom). Så tror jeg såmænd bare de havde fundet en anden de kunne røve og voldtage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 14. Maj, 2020 Lady C skrev, for 54 minutter siden: Så tror jeg såmænd bare de havde fundet en anden de kunne røve og voldtage. Det er ret hypotetisk, men ja noget kunne tyde på det var formålet den aften for dem. Men så igen for at følge den logik... hvis de ikke var her, så havde nogle andre sikkert gjort det, muligvis nogle af disse rødhårede udlændinge der skænder vores ædle land. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 14. Maj, 2020 Bear skrev, 1 time siden: Det kunne jo også skyldes at de er overrepræsenteret i boligområder hvor der er større smitterisiko i elevatorer/vaskekældere osv.. og at de evt er overrepræsenteret i job funktioner hvor de er mere udsat for smitte (læger/sygeplejersker/SOSU'er/rengøring/) At de er overrepræsenteret i de boligområder skyldes jo i høj grad at de selv søger sammen i de boligområder. Og at de er overrepræsenteret i statistikkerne for smittede skyldes vist mere at de er skide ligeglade med vores samfund og regler, herunder retningslinjerne for hvordan man skal forholde sig i forbindelse med corona, end at de er overrepræsenteret i udsatte jobfunktioner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 14. Maj, 2020 EksilKøbenhavner skrev, 1 time siden: Efter den logik kan vi jo sige at havde pigen ikke været prostitueret, så var det heller ikke sket... Vi er lidt ude i noget Minority Report her Det er naturligvis stadigt frygteligt og skal straffes (gerne efter en afsagt dom). Nåhh ja for der er jo ingen eksempler på at denne befolkningsgruppe er gået efter piger der ikke er prostituerede...... eller noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 14. Maj, 2020 Bear skrev, 1 time siden: Det kunne jo også skyldes at de er overrepræsenteret i boligområder hvor der er større smitterisiko i elevatorer/vaskekældere osv.. og at de evt er overrepræsenteret i job funktioner hvor de er mere udsat for smitte (læger/sygeplejersker/SOSU'er/rengøring/) Kan du henvise til en troværdig kilde der fastslået at indvandre fra mellemøsten, er overrepræsenterede i stillinger som læger og sygeplejersker, OG de personer i disse funktioner har fået covid19, så de påvirker statistikkerne? Eller er det bare noget der eksistere i din fantasi?????? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 14. Maj, 2020 Prinz skrev, for 35 minutter siden: Nåhh ja for der er jo ingen eksempler på at denne befolkningsgruppe er gået efter piger der ikke er prostituerede...... eller noget Jo det er der bestemt, lige som der er eksempler på at rødhårede har begået ildspåsættelse. Tilbage til Island med dem! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 14. Maj, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 45 minutter siden: Det er ret hypotetisk, men ja noget kunne tyde på det var formålet den aften for dem. Men så igen for at følge den logik... hvis de ikke var her, så havde nogle andre sikkert gjort det, muligvis nogle af disse rødhårede udlændinge der skænder vores ædle land. Nu er det vist ved at være ved den tid, hvor du skal have dine piller! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Maj, 2020 Kunne I ikke flytte jeres diskussion, fordomme og fremmedhad over i politik tråden. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 14. Maj, 2020 Sender lige kvinden et knus og varme tanker øv en oplevelse da 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 15. Maj, 2020 Prinz skrev, for 14 timer siden: Kan du henvise til en troværdig kilde der fastslået at indvandre fra mellemøsten, er overrepræsenterede i stillinger som læger og sygeplejersker, OG de personer i disse funktioner har fået covid19, så de påvirker statistikkerne? Eller er det bare noget der eksistere i din fantasi?????? Hvad er det i ordet "evt." du ikke forstår? Du ved godt at det betyder "eventuelt", ik'? I betydningen "som kan tænkes". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg