Hop til indhold

Recommended Posts

Første besøg i lang tid hos en pige, og da min fridag lige passede med den dag Angelina arbejde hos hvidovre pigerne, var det på tide med et genbesøg efter en del år.

https://www.hvidovrepigerne.dk/angelina/

Og det var lige så frækt, heftigt og skønt som jeg havde drømt om. Angelina er fucking lækker, smukt ansigt, skønne kurver og de bedste bryster. 

Jeg vil ikke udpensle for meget, men jeg fik lige den hotte omgang sex jeg var efter. Angelina er en formidabel elskerinde, energisk og indlevende som få. Der blev gået til den, med både det ene og det andet. Desværre så er jeg i så dårlig sex form at jeg kørte mig selv totalt flad. Så der dømt en rematch inden så længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du beskrive lidt om Angelinas krop? Er hun større i billedet? Altså buttet? Jeg synes i billedet, ser hun slank ud. Jeg er Til buttet kvinder, og store kvinder. Jeg vil ønske Angelina fik taget nogle naturlige billeder af hendes figur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Mr Plask for den fine anmeldelse. Forhåbentlig ses vi snart igen :P

Canelo Saul Alvarez skrev, for 9 timer siden:

Kan du beskrive lidt om Angelinas krop? Er hun større i billedet? Altså buttet? Jeg synes i billedet, ser hun slank ud. Jeg er Til buttet kvinder, og store kvinder. Jeg vil ønske Angelina fik taget nogle naturlige billeder af hendes figur.

Jeg har den figur du ser på billederne. Mere naturlige billeder får du desværre ikke, da jeg ikke ønsker at vise min identitet og den nød ville ikke være svær at knække, når man ser mine kropsudsmykninger :) so what you see is what you get❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 19 timer siden:

Jeg har den figur du ser på billederne. Mere naturlige billeder får du desværre ikke, da jeg ikke ønsker at vise min identitet og den nød ville ikke være svær at knække, når man ser mine kropsudsmykninger :) so what you see is what you get❤️men 

Del dette indlæg

Link til indlæg

M

Angelina Angel skrev, for 19 timer siden:

Jeg har den figur du ser på billederne. Mere naturlige billeder får du desværre ikke, da jeg ikke ønsker at vise min identitet og den nød ville ikke være svær at knække, når man ser mine kropsudsmykninger :) so what you see is what you get❤️

Men Angelina er dine billeder ikke lidt reduceret af din figur?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 23 minutter siden:

M

Hvis det var tilfældet, ville det nok have stået i nogle af de anmeldelser jeg har fået herinde :) men hvis du skal have mig lidt mere curvy end jeg plejer, så skal du nok besøge mig nu inden træningscenteret åbner igen :D

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den 17.5.2020 at 23:55:

Jeg har den figur du ser på billederne. 

Jeg måtte lige ind og lure billeder ;). Er nødt til at sende dig en cadeau! Flotte billeder af en smuk kvinde - med en helt uimodståelig popo :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Sexlover4you skrev, for 32 minutter siden:

Sikke en Skøn krop Angelina har... og de lækre bryster.. .. mon ikke man skulle besøge hende.. kysser hun ?

Ja, det gør hun. Og jo, det burde du

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

Ja, det gør hun. Og jo, det burde du

Den besked jeg fik var at hun ikke kyssede mere pga. Corona, men måske hun bare helst var fri for at kysse mig, så nok bedst hun selv svarer :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Hulbror skrev, for 2 minutter siden:

Den besked jeg fik var at hun ikke kyssede mere pga. Corona, men måske hun bare helst var fri for at kysse mig, så nok bedst hun selv svarer :D

Ja, det er nok bedst hun selv svarer så. Så skal spørgsmålet nok helst stilles til hende og ikke generelt i tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det er nok bedst hun selv svarer så. Så skal spørgsmålet nok helst stilles til hende og ikke generelt i tråden.

I kunne jo ikke vide det, normalt kysser hun jo med tunge ifgl. de annoncer hun har haft, derfor jeg lige gav mit indspark hvis det er vigtigt for "sexlover4you"

@Angelina Angel - Spørgsmål til dig lidt oppe i tråden her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, den 18.5.2020 at 19:01:

M

Nej, kroppen er ikke reduceret. Hendes krop er faktisk smukkere end billederne viser. Så glat, lækker og blød hud. Hun er en ener og SKAL opleves :x 

Jeg er stadigvæk tændt efter mit sidste besøg hos hende :rolleyes:

Redigeret af Des1972

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, den 19.5.2020 at 15:12:

Det er også rigtigt at jeg ikke lige følte for det da jeg var tilbage efter corona :ph34r: men jeg er nu ikke så skræmt over det. 

Men dét med kys skal for mig komme naturligt. Jeg garanterer det desværre ikke, da jeg skal have muligheden for at takke nej ved manglende kemi og/eller ordentligt mundhygiejne, som der også står i min annonce :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Angelina Angel skrev, for 8 minutter siden:

Det er også rigtigt at jeg ikke lige følte for det da jeg var tilbage efter corona :ph34r: men jeg er nu ikke så skræmt over det. 

Men dét med kys skal for mig komme naturligt. Jeg garanterer det desværre ikke, da jeg skal have muligheden for at takke nej ved manglende kemi og/eller ordentligt mundhygiejne, som der også står i min annonce :) 

Du må stadig godt kysses mellem benene uden protest? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Angelina Angel skrev, for 7 timer siden:

Mange tak :wub:

jeg er enig - du står fanme flot :-) MEN, hold nu op hvor er jeres hjemmeside dog elendig når det kommer til at man skal se billeder - det er jo sørgeligt at se sådan noget makværk når vi trosalt skriver 2020...............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alterkul

Jeg plejer jo primært at lade mig lokke af ægte bryster, men har da også liiige været forbi Angelina en enkelt gang eller to. Der var stort smil på fjæset bagefter og kunne sagtens tænke mig en tur til. 

Har ikke været forbi for nyligt, men sidste gang var der da rigeligt villighed til fransk til Angelina. Så hvis man tænder på at give fransk til en pivfræk pige med store bryster efterfulgt af ivrig dansk hvor man må kneppe igennem tænker jeg da ikke at man behøver spilde tiden (med mindre der pt er restriktioner). 

A

Del dette indlæg

Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, den 21.5.2020 at 01:53:

jeg er enig - du står fanme flot :-) MEN, hold nu op hvor er jeres hjemmeside dog elendig når det kommer til at man skal se billeder - det er jo sørgeligt at se sådan noget makværk når vi trosalt skriver 2020...............

Jeg er ikke helt med på hvilken hjemmeside du hentyder til? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, 1 time siden:

Jeg er ikke helt med på hvilken hjemmeside du hentyder til? :) 

Jeg vil gætte på, at det er Hvidovrepigerne, for den er ikke særlig god. Hvor træffes du ellers? Det var med en del besvær, at det lykkedes mig at møde dig hos SG, men hold da op! Det var besværet værd... :)

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, den 21.5.2020 at 01:53:

Gætter på at det er Hvidovrepigernes hjemmeside, men billederne er i et godt format uden fjollede reklametekst henover som på annoncelight

Angelina, du ser sku godt ud og jeg er næsten sikker på at jeg har besøgt dig tidligere, måske under et andet navn, men det finder vi snart ud og ja jeg husker naturligvis diskretionen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er uden tvivl kvinden med den højeste kvalitet, når vi snakker både sex, nærhed, at være til stede i nuet, fræk + dejlig, aldrig kedelig og hun skuffer aldrig ;) 

Og oven i alt det så er hun guddommelig smuk, lækker og helt utrolig køn, med de lækreste former - lige fra hendes uimodståelige flotte bryster, smukke lår og til hendes sindssygt velskabte runde og fyldige kvinde røv, en real Booty :wub:

Øjne så smukke at du kan drømme dig væk i dem, hendes fyldige, flotte og sexede læber rammer plet, især fordi hendes franske(Blow) Egenskaber er det bedste som der findes :-o<3

Og til sidst så er hun utrolig sød og imødekommende :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...