Angelina Angel 1766 Skrevet 16. Juni, 2020 Louis85 skrev, den 25.5.2020 at 13:37: Ja hun er uden tvivl kvinden med den højeste kvalitet, når vi snakker både sex, nærhed, at være til stede i nuet, fræk + dejlig, aldrig kedelig og hun skuffer aldrig Og oven i alt det så er hun guddommelig smuk, lækker og helt utrolig køn, med de lækreste former - lige fra hendes uimodståelige flotte bryster, smukke lår og til hendes sindssygt velskabte runde og fyldige kvinde røv, en real Booty Øjne så smukke at du kan drømme dig væk i dem, hendes fyldige, flotte og sexede læber rammer plet, især fordi hendes franske(Blow) Egenskaber er det bedste som der findes Og til sidst så er hun utrolig sød og imødekommende Taaaak søde du vi ses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 16. Juni, 2020 (edited) warmgun skrev, den 23.5.2020 at 10:21: Jeg vil gætte på, at det er Hvidovrepigerne, for den er ikke særlig god. Hvor træffes du ellers? Det var med en del besvær, at det lykkedes mig at møde dig hos SG, men hold da op! Det var besværet værd... Jeg er privat/diskret i Vanløse Redigeret 16. Juni, 2020 af Angelina Angel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louis85 76 Skrevet 16. Juni, 2020 Angelina Angel skrev, for 10 timer siden: Taaaak søde du vi ses Hold kæft hvor er du bare fantastisk på alle tænkelige måder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg