Hop til indhold

Recommended Posts

Viborgvej 337, Bjergby, 7830 Vinderup

http://massage.side6.dk/bjergbypigen

Kørte tilfældigvis forbi stedet - ligner et af de sædvanlige steder med døgnåbnet: mørke gardiner i vinduerne - her var de bare sat fast i karmen, så noget af gardinerne stak ud og blafrede. Det så ellers ud som om man kunne parkere nogenlunde diskret, men selvom massageteksten og navnet Sonja er dansk, vil jeg næsten holde på pigen knapt taler dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tør ikke sige om det er hende på billederne, som bortset fra billede nr. 2 (pga. baggrunden), virker lidt amatøragtige - og så det med blandingen af sort/hvid og farvefotos. Ellers ser hun da meget godt ud med lidt siliconefyld - men 28 år (+ min. 10)?

Teksten vil ellers gerne give indtryk af at der er hendes eget sted: "velkommen til mit frække sted ...". Men jeg tvivler meget på at en dansk glædespige ville arbejde et sted, hvor afdækningsgardinerne hænger ud af vinduerne - og slet ikke i døgndrift.

Når der ikke bliver gjort mere ud af stedet - tvivler jeg på der bliver gjort meget mere ud af sexen, selvom teksten giver indtryk af det.

Stedet er sikkert nemt at finde om natten - der så ud til at være kulørte lamper i vinduet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Viborgvej 337, Bjergby, 7830 Vinderup

http://massage.side6.dk/bjergbypigen

Kørte tilfældigvis forbi stedet - ligner et af de sædvanlige steder med døgnåbnet: mørke gardiner i vinduerne - her var de bare sat fast i karmen, så noget af gardinerne stak ud og blafrede. Det så ellers ud som om man kunne parkere nogenlunde diskret, men selvom massageteksten og navnet Sonja er dansk, vil jeg næsten holde på pigen knapt taler dansk.

Kørte "tilfældigt" forbi, besluttede mig for at prøve stedet, mørkhåret ordinær dame åbnede, spurgte om jeg var til ladyboy eller lady, jeg sagde lady og hun viste mig en prisliste der var et luksus bordel I Paris værdigt, sjakrede prisen ned til et mere jysk niveau for en cocktail, tøjet blev foldet pænt sammen og efter at pjoverten var blevet "afsprittet" fik den tre alt for hårde sut, kondom på, damen steg op ( hun er forresten fra Vensuela ) lidt hoppe hoppe, af igen og hun tog den så i doggy style, kedeligt, uinspirerende og mekanisk, aftøring med køkkenrulle, farvel og tak.

Stedet er snavset, nedlsidt og lurvet, jeg fortrød straks mit besøg og KOMMER ikke der igen.

Interiøret burde være udskiftet for 25 år siden, damen matchede så afgjort interiøret. :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kørte "tilfældigt" forbi, besluttede mig for at prøve stedet, mørkhåret ordinær dame åbnede, spurgte om jeg var til ladyboy eller lady, jeg sagde lady og hun viste mig en prisliste der var et luksus bordel I Paris værdigt, sjakrede prisen ned til et mere jysk niveau for en cocktail, tøjet blev foldet pænt sammen og efter at pjoverten var blevet "afsprittet" fik den tre alt for hårde sut, kondom på, damen steg op ( hun er forresten fra Vensuela ) lidt hoppe hoppe, af igen og hun tog den så i doggy style, kedeligt, uinspirerende og mekanisk, aftøring med køkkenrulle, farvel og tak.

Stedet er snavset, nedlsidt og lurvet, jeg fortrød straks mit besøg og KOMMER ikke der igen.

Interiøret burde være udskiftet for 25 år siden, damen matchede så afgjort interiøret. :geek:

Tænkte nok, det var bedre at spare mine penge til en Tysklands Tour de Sex :D

Havde du læst min advarsel i forvejen? - ellers burde du næsten have et tilskud for "undersøgelsen" :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bjergbypigen er åbenbart udskiftelig: http://massage.side6.dk/bjergbypigen

Pigen på billederne, som nok er ihvertfald 3 -4 år gamle, har jeg set før for år tilbage i annoncer med de samme billeder fra Stadion Allé i Ikast, et sted i nærheden af Billund? m.fl. - og faktisk haft meget lyst til at besøge hende, da hun virker interessant.

Nogen som har besøgt hende og ved om det er hende på billederne - og om hun lever op til forventningerne?

Det undrer mig ihvertfald at en så attraktiv og spændende pige vil arbejde et så usselt sted som i huset i Bjergby m. flagrende gardiner sat i vindueskarmen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Hæ..ja mere end dobbelt så dyrt og mindre end halvt så godt end en ordentlig tur på FKK i Tyskland.

Fatter ikke i gider blive ved med at bruge tid og højt beskattede kroner på de skod steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæ..ja mere end dobbelt så dyrt og mindre end halvt så godt end en ordentlig tur på FKK i Tyskland.

Fatter ikke i gider blive ved med at bruge tid og højt beskattede kroner på de skod steder.

Det er muligt, men en dagstur til det sydlige/syndige udland er ikke for alle lige så nemt, som at afse en kort stund i det lokale glædeshus, for at få lettet trykket.

Nogle tror desværre at jo mindre der er ofret på glædeshuslokaliteterne, jo billigere er det - det modsatte er imidlertid oftest tilfældet fordi udvalget af piger, som frivilligt vil arbejde sådanne steder er begrænset - og disse forhold er generelt også med til at give branchen et dårligt ry og gøre det endnu mere odiøst, både at besøge disse steder og arbejde der = færre kunder og færre sexarbejdere = ringere udbud.

Gennem f.eks Eroguide kan vi være med til at anbefale de steder, hvor både sexarbejdere og kunderne har ordentlige forhold og advare mod de steder, hvor forholdene ikke lever op til almindelig anstændighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://maps.google.dk/maps?q=viborgvej+337&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x464bc55bbf563447:0x543ff8bae1af1834,Viborgvej+337,+7830+Vinderup&gl=dk&ei=c8XNUsiXIanB0gWp4YBo&ved=0CC4Q8gEwAA

http://side6.dk/resultatside/?q=6006 - NB. anvender fake fotos.

http://side6.dk/resultatside/?q=6007 - også fake fotos

Så havde ikke de store forventninger, men var igen idag forbi stedet, som ellers skulle være nemt at finde, men så nu ikke noget husnummer - kun julebelysningen viste vej og så at udbygningerne mest ligner en ruin, idet en del af taget mangler. Rødstenhuset, så nu også stadig ud til at trænge til en større renovering. Må være en af de steder, hvor en vagt kun koster kr. 200,-/dag  :wink:

Indkørslen er noget smattet og man skal gå i centimetertykt mudder for at komme frem til døren og jeg overvejede om jeg ikke bare skulle køre straks igen, fremfor at svine mine pæne sko og bilen til, når jeg skulle ind i den igen - men ifølge telefonsvareren "Skatter"  skulle pigerne være kvalitetsbevidste og servicemindede på høje hæle :idea:  - så det lokkede jo lidt og var de så bare lidt lig dem på billederne :D  "Skatter" havde også lovet at jeg ville blive taget godt og hjerteligt imod af 2 superfrække og charmerende sexgudiner og evt. få udlevet min julefantasi i den hyggelige og velindrettede klinik.

Der var 2 ringeklokker på døren og jeg forsøgte først den ene og så den anden, uden der skete noget eller jeg kunne høre om de virkede - mærkeligt at man ikke bare fjerner den/dem, hvis de ikke virker? - troede ellers nok pigerne, skulle have kunnet høre bilen, da jeg bakkede tilbage for at komme nærmere til døren og komme til at holde, så jeg var sikker på, at kunne komme derfra igen, uden at skulle til at bakke ud på hovedvejen med trailer på. Nå, det måtte de også selvom, hvis de ikke forstår, at lave det mere indbydende med perlegrus, komme ud og åbne døren og som lovet byde mig hjertelig velkommen, kunne det også være ligemeget - så jeg kørte igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...