Hop til indhold
Guest bkg1394

Efterlysninger / oplysninger af 3 piger

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

og det var så fire.. :lol:

Danna Darling er der en del om herinde. Søg og du skal finde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jo tak; det har jeg set ( opfordrede hende til at få renset sin pc ), men der er ikke en egentlig anmeldelse..? ( så vidt jeg kunne se ) Og det var det jeg ledte efter...

At Danna læser og skriver med her inde, og er en forholdsvis ivrig debatør er helt fint, men er der nogle af jer der faktisk har besøgt hende og vil fortælle lidt om oplevelsen???

Og hører så i øvrigt gerne om de andre... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

At Danna læser og skriver med her inde, og er en forholdsvis ivrig debatør er helt fint, men er der nogle af jer der faktisk har besøgt hende og vil fortælle lidt om oplevelsen???

Og hører så i øvrigt gerne om de andre... ;)

Her er den eneste anmeldelse på EG om Danna -

viewtopic.php?f=7&t=3817

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bkg!

Der er skam liv i dig endnu. Jeg kender jo efterhånden dine svagheder. Men jeg synes ikke, jeg ser "regnvejr" hos nogle af de efterlyste. Kan det nu være rigtigt?

Jeg tror, at din lykke ville være gjort, hvis du fandt en kvindelig brandmand (brandkvinde?) :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X, som du er også jeg glad for at se at der er liv i bkg, og jeg synes nu han har beholdt prioriteterne korrekt: Store kasser. :lol::lol: Jeg holder i øvrigt øje med strengen, da jeg selv har kigget meget på ana-bel... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for link BigDick; det lyder som en spændende oplevelse - en hel wee?

Ja, jeg har også på fornemmelsen at Danna er en dejlig pige, og den røv.. hjææælp

det er guf.... Men resten ser heller ikke "værst" ud :D

Men det er jo over et år siden? Er der virkelig ingen ( herinde ) der har besøgt hende i mellemtiden?

Og tak for velkomsten "tilbage" til mine venner Mr. X og Gammel rotte. Jeg er ligesom ukrudtet -

det kommer sgu også altid tilbage! :lol::lol:

Men jo; det er stadig liv i gamle Bkg, men rejseri + at jeg røg ned med en forkølelse af

dimensioner ( varede over en måned ) har gjort, at jeg ikke har fået besøgt nogle af dejlighederne.

Ville jo ikke smitte pigerne, og ligefrem møde op med maske for munden og en rød Rudolf tud, og sætte

en skræk i livet på dem, det

ville jeg alligevel ikke udsætte dem for - det er slemt nok i forvejen o:) ( er dog aldrig blevet afvist

pga uheldigt udseende, men alligevel; det kunne så sagtens blive første gang! )

Ja, jeg har en svaghed for de gyldne dråber, og napper det selvfølgelig gerne med når lejlighed byder sig,

men "almindelig" sex er jo ikke at fornægte ;)

Har haft kærester on and off, men det holder sjældent ret lang tid ad gangen pga rejseriet ( eller måske det er mig?)

og i de forhold jeg har haft, er der ikke nogen af dem der ligefrem har yndet denne lidt

specielle form, men kunne da godt være, at jeg skulle indrykke en annonce på en eller anden

datingside: Brandkvinde med slukningsudstyret i orden søges.. :lol:

Men som Gammel rotte skriver, ja så er store kasser jo altid en fryd ( og lidt fylde gør heller ikke noget -

Veronica virker dog, ud fra profilen og billeder, måske til at være lidt for fyldig, men hvis hun ellers er sød og udseendet og service er i orden, sååå ) og så er

Ana-Bell's annonce inaktiv pt, men hun er ikke altid "på" så det er sgu noget af puslespil at få det hele

til at gå op i en større enhed

Men Ana-Bell og Danna er førsteprioriteterne på listen, så håber at høre lidt ( men selvfølgelig også omkring de to andre )

Help please - ellers må jeg jo springe ud i det, og håbe det bedste! En skal jo være den første....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...