NordicBear 11 Skrevet 17. Maj, 2020 https://annoncelight.dk/showad/295539 Hey, nogen der har besøgt hende her? Jeg forsøgte at skrive til hende første dag, hvor jeg bare lige skulle høre om priser og således. Det gik fint. Anden dag var hun meget nøjsommelig med at svare mig, efter at jeg skrev pænt til hende. Jeg har en fornemmelse af hun ikke er så god til engelsk. Men derfor er hun stadig lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigolomidt 7 Skrevet 30. Juni, 2020 Hun er helt vild lækker Jeg har en 2 timers aftale med hende på torsdag, så håber lidt på at hun er ligeså fræk som hun er lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minverden 16 Skrevet 30. Juni, 2020 Hvor befinder hun sig. Syntes hun nævner en del byer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BSfunstuff 40 Skrevet 3. Juli, 2020 gigolomidt skrev, den 30.6.2020 at 15:22: Hun er helt vild lækker Jeg har en 2 timers aftale med hende på torsdag, så håber lidt på at hun er ligeså fræk som hun er lækker Hvordan er hun så, gigolomidt, har du noget at kunne fortælle fra torsdagen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NordicBear 11 Skrevet 8. September, 2020 Genopliver lige den her tråd. Hun er her nemlig stadig. - Nogen beretninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg