Frodige Jeanette 423 Skrevet 20. Maj, 2020 Sidder og filosoferer over morgenkaffen... Er på jagt efter nogle af de Gode røverhistorier med happy ending... eller dem med drama og kaos... -De kan jo altid bruges... griner... Er du nogen sinde blevet forelsket i en GP eller Kender du en som er blevet det og hvor det endte ud med at de “levede lykkeligt til deres dages ende”...?? Og omvendt til GP, er Du nogen sinde blevet forelsket i en gæst, eller kender du nogle som er...?? Ikke fascineret, duperet, tændt på eller bare lidt småforelsket... -Den del har mange nok prøvet... Det skal jonæsten være der... -Elsker når det sker... Elsker at være lidt smålun I smug og lidt fjollet inden i... Lidt mere a’la jeg er din for evigt og sælger huset, afsætter hunden, drukner kanariefuglen og flytter 300km væk fra alt jeg kender, for at blive din, forelsket... Hit me... jeg er nysgerrig.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 20. Maj, 2020 For nogle år siden, flyttede jeg fra Kbh til Aarhus, og opdagede vidunderlige Laura i Samsøgade. Jeg blev "head over heels" forelsket. En umulig romance, selvom vores møder - bildte jeg mig ind - var, mente jeg selv, passionsfyldte. Efter et møde, hvor jeg som sædvanlig havde takket for samværet og rost hendes fantastiske udseende og sind, fik jeg en varm sms tilbage. Var det ærlig ment?? Ved det ikke, men jeg var klar over, at desværre nok var nødt til flere kolde afvaskninger, for forbindelsen, romancen og kærligheden var jo umulig - hvorfor skulle jeg dog være så heldig.... Da hun vendte tilbage, forsøgte jeg at få en aftale hos hende, men det var umuligt - alle de andre tog tiderne .... måske var det godt, måske var det ikke ....... Tankerne om hende, giver mig stadigvæk et sug i maven. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 20. Maj, 2020 (edited) Pogo skrev, for 41 minutter siden: For nogle år siden, flyttede jeg fra Kbh til Aarhus, og opdagede vidunderlige Laura i Samsøgade. Jeg blev "head over heels" forelsket. En umulig romance, selvom vores møder - bildte jeg mig ind - var, mente jeg selv, passionsfyldte. Efter et møde, hvor jeg som sædvanlig havde takket for samværet og rost hendes fantastiske udseende og sind, fik jeg en varm sms tilbage. Var det ærlig ment?? Ved det ikke, men jeg var klar over, at desværre nok var nødt til flere kolde afvaskninger, for forbindelsen, romancen og kærligheden var jo umulig - hvorfor skulle jeg dog være så heldig.... Da hun vendte tilbage, forsøgte jeg at få en aftale hos hende, men det var umuligt - alle de andre tog tiderne .... måske var det godt, måske var det ikke ....... Tankerne om hende, giver mig stadigvæk et sug i maven. Tak fordi du deler... jeg er super nysgerrig.... Der er også mange “forhindringer” allerede fra start af... hvis... Første kæmpe bump må unægteligt være om man som mand kan rumme, hvis pigen nu ønsker at fortsætte sit job.. hvis nu... og er pigen parat til at stoppe med sit virke osv osv.. Tror i laaangt de fleste tilfælde, ville en forening nærmest være umulig... Det er jo virkeligt bare To verdener der mødes, både på godt og ondt.. når/hvis... Det fungere super godt på de vilkår der er sat op, men hvis man rykker på rammerne... hva’ sker der så... gyser nærmest ved alle de skrækscenarier jeg forestiller mig om konflikter der kunne opstå, men det er samtidigt også “lidt ærgeligt” at det er såån... Redigeret 20. Maj, 2020 af Frodige Jeanette 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg har generelt den irriterende egenskab, at jeg bliver småforelsket i kvinder der giver mig mere fokuseret interesse end normalt. En fysioterapeut, en massør, en samtalepartner ifm med en overstået sygdom etc. Det er et helvede at blive utilsigtet forelsket - for jeg ved jo inderst inde, at det ikke er gengældt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 20. Maj, 2020 @Pogo kan sige 100% sikkert, at hvis jeg sendte sådan en sms, ville den være ærligt ment.. Men om jeg nogen sinde ville turde tro på det ville være rationelt at handle på noget, uanset hvor forelsket jeg blev... Hvis nu...... Det ved jeg godt nok ikke... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 20. Maj, 2020 @Randersand Kan godt lidt følge dig... Det tror jeg i grunden mange gør.. Der er nok bare forskel på om vi “går med den” og bliver frustreret over ikke at kunne få, eller om man kan gå og nyde den lidt i smug, velvidende man er “i live” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 20. Maj, 2020 For mange år siden var jeg blevet hookt på en gp jeg så regelmæssigt, en dag spurgte hun så om jeg ville følge hede op ad kirkegulvet, 1000 sindsyge tanker for gennem mit hoved, indtil hun forsatte, at hendes familie havde slået håndan af hende, og hun nu skulle giftes, og manglede en til at følge hende op, tre svømmepools koldt vand blev tømt over mit hoved lige der Jeg fulgte hende selvfølgelig op af gulvet, og var med til festen, men så hende ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodig kvinde Viborg 59 Skrevet 20. Maj, 2020 Hehe Jeanette Jeg har været sammen med min "kunde" i 6 år nu, og vi har været gift i 4 år d. 11 juni. Han fejede i den grad benene væk under mig, og på trods af flere gode råd om, at han bare er ude efter gratis sex, så det er ikke kærlighed fra hans side, rykkede jeg ud af min bolig og ind i hans. Og det har jeg ikke på noget tidspunkt fortrudt. Og jeg tror faktisk, hvis det er muligt, så er hans kærlighed til mig endnu større nu end da vi mødtes, og det er 100% gengældt. Så Jeanette, you have been hit. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enværebandit 62 Skrevet 20. Maj, 2020 (edited) Det lyder som farligt territorie at bevæge sig på Personligt er jeg ikke blevet forelsket i en GP, men der er alligevel én der har slået benene væk under mig med hendes skønne, skøre, sjove og utroligt direkte væremåde. Grunden til at jeg ikke vil kalde det at blive "forelsket", skal nok findes i at jeg er blevet brændt før, og derfor giver jeg ikke mit hjerte væk. - Men et stort crush? Klart. Hun har også givet mig et væld at komplimenter, men for mig er det umuligt at skelne mellem god service og oprigtige intensioner, og derfor træffer jeg det sikre valg (for ikke at blive såret igen), og vælger at tro hun gør det fordi hun er eminent dygtig til sit arbejde. Redigeret 20. Maj, 2020 af Enværebandit 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg kommer nemt til at holde af, og det har været en lang rejse for mig at lære dette her spil. Har mødt mænd som bare vil kneppe og derefter gå. Kan godt lide at man også kan snakke lidt. Har været forelsket i et par stykker som jeg har leget med for penge, men kender rammerne og respektere disse. Men har flere gange oplevet at jeg troede at vi havde en speciel relation, hvor jeg har lært at det ikke har været gengældt. Har gjort en smule ondt, når at det samvær som jeg har oplevet som værende godt og frækt, hvor jeg efterfølgende har kunne læse mig til at manden har haft en ligegyldig oplevelse i mit selskab og jeg blot har været et hul. (Sorry ordvalget). God sex og dejligt selskab kan være så lækkert og godt at det næsten kan sidestilles med én forelskelse. Forelskelse er en sindsyg lækker tilstand at befinde sig i. Den tilstand skal vi alle nyde så længe den varer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 20. Maj, 2020 Besøgte for nogen år siden en GP og det endte med, at vi blev kærester i en måneds tid indtil hun blev kærester med en anden kunde. Det er dumt, at indlede et forhold med denne type piger. Hvis man bliver lun på en GP, så afbryd al kontakt og find en anden. Selvfølgelig kan det måske ende med et godt og langt forhold, men tror ikke det sker ret tit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg mødte en pige på Sugardaters, hvor jeg havde været i 3-4 år på det tidspunkt. Det udviklede sig og vi blev forelsket og fik (for hurtigt) også et barn sammen. Vi er ikke sammen mere, men snakker naturligvis næsten dagligt, ungen er fantastisk og hun er en utrolig god mor, det vil jeg mene er en "happy ending" :) Nu havde hun selvfølgeligt ikke "GP" titlen, men vil mene det er det samme, jeg betalte hende for at knalde mig... så det gælder :D Min nuværende kæreste startede med at Sugardate for 6-7 år siden, og begyndte senere at arbejde som GP - for som hun siger, det er det samme men som "GP" var kunderne mere afklarede :) hun er ikke længere aktiv og har et helt almindeligt (borderline kedeligt arbejde) så ved ikke om det gælder, når jeg ikke mødte hende som kunde. Men indtil videre er det en "Happy ending" der også :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 20. Maj, 2020 Frodig kvinde Vejle/Viborg skrev, for 2 timer siden: Hehe Jeanette Jeg har været sammen med min "kunde" i 6 år nu, og vi har været gift i 4 år d. 11 juni. Han fejede i den grad benene væk under mig, og på trods af flere gode råd om, at han bare er ude efter gratis sex, så det er ikke kærlighed fra hans side, rykkede jeg ud af min bolig og ind i hans. Og det har jeg ikke på noget tidspunkt fortrudt. Og jeg tror faktisk, hvis det er muligt, så er hans kærlighed til mig endnu større nu end da vi mødtes, og det er 100% gengældt. Så Jeanette, you have been hit. Ejjjj hvor vildt... På den Totalt og helt igennem fede måde..... Så Dejlig historie..... Tak for den.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 20. Maj, 2020 MisterX skrev, for 11 minutter siden: Besøgte for nogen år siden en GP og det endte med, at vi blev kærester i en måneds tid indtil hun blev kærester med en anden kunde. Det er dumt, at indlede et forhold med denne type piger. Hvis man bliver lun på en GP, så afbryd al kontakt og find en anden. Selvfølgelig kan det måske ende med et godt og langt forhold, men tror ikke det sker ret tit Ja... som udgangspunkt kan jeg godt se det er det mest rationelle... Hvis..... -Men skal man nu også det i enhver situation... Tænk nu hvis... Frodig kvinde Vejle er da endt ud med ægte kærlighed... Altså... Er ikke i gang med at tænke vi skal starte en datingkultur... Gp/gæster imellem... filosoferer bare Lidt over, at der må da for pokker ind imellem, være to der pludseligt finder hinanden... og hvis/når det sker... hva’ så... (fik forøvrigt altid af vide som barn, at jeg spurgte fir meget.... ) he he... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg kan, sådan dig tropic på egne vegne sige, at hvis det skete og det var gensidigt, ville jeg være kold som en ispind på Nordpolen omkring hendes videre virke i gp branchen, ved det fungere for mange gp, så hvorfor ikke? Alle mennesker, og med alle mener jeg ALLE skulde/ burde kun beskæftige sig med hvad der giver mening for den enkelte Blot min POV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 115 Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg har igennem årene været lun på flere gp'er. Den gode oplevelse forudsætter for mig en tiltrækning og god kemi - dermed rummer regelmæssige besøg også risikoen/muligheden for at blive stærkt tiltrukket. Den oplevelse havde jeg med en gp sidste år. Det udviklede sig til, hvad jeg opfattede som en tæt og fortrolig relation. Da den skønne kvinde samtidig ved flere lejligheder inviterede mig med til gb uden betaling imod, at jeg optrådte som en art wingmand, fik jeg helt klar indtrykket af, at relationen havde bevæget sig ud over det professionelle køb/salgs forhold. Derfor var min overraskelse stor, da mit forslag om at mødes i en swingerklub blev mødt med total afvisning, beskyldning om at udvise manglende respekt og afbrydelse af kontakten. Her var tydeligvis tale om en kvinde, som jeg ikke kunne læse. Så i vores verden her må man sikkert indstille sig på en hvis flygtighed i kontakten fremkaldt af en i hvert fald ikke for begge parter forståelig adfærd. Konklusionen kunne derfor være, at man ikke skal skabe sig for mange illusioner om et forholds beskaffenhed i dette univers - men skønt og livsbekræftende at læse de forskellige beretninger, som er undtagelser, der bekræfter reglen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 21. Maj, 2020 (edited) Jeg mødte min mand på min massagebriks. Han kom som en hvilken som helst anden gæst og skulle have en 2 timers massage. Der var rigtig god kemi imellem os, men det har jeg med de fleste, så det var der intet underligt i. Det viste sig at vi havde enormt mange ting til fælles og fordi han var for genert til at invitere mig ud i begyndelsen, ja, så kom han bare og fik en ny omgang massage. Der gik noget tid før vi havde vores første date. Og han begyndte at kurtisere mig på helt gammeldags maner. Han var noget så galant på vores første date og var virkelig interesseret i mig som kvinde og menneske. Året efter friede han til mig og endnu et år senere blev vi gift. Det er nu 4 år siden vi mødtes. Han har stor respekt for det jeg laver og den oplevelse jeg ønsker at give mine gæster, derfor er det ikke noget der på nogen måde skræmmer ham og han blander sig ikke i mit arbejde. Der er ingen jalousi fra hans side. Jeg er enormt taknemmelig for at han er som han er, nok ikke mange mænd, der ville acceptere at have en kone/kæreste der er så intim med andre mænd Redigeret 21. Maj, 2020 af Malle Magic Massage 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 21. Maj, 2020 Frodige Jeanette skrev, den 20.5.2020 at 07:10: Sidder og filosoferer over morgenkaffen... Er på jagt efter nogle af de Gode røverhistorier med happy ending... eller dem med drama og kaos... -De kan jo altid bruges... griner... Er du nogen sinde blevet forelsket i en GP eller Kender du en som er blevet det og hvor det endte ud med at de “levede lykkeligt til deres dages ende”...?? Og omvendt til GP, er Du nogen sinde blevet forelsket i en gæst, eller kender du nogle som er...?? Ikke fascineret, duperet, tændt på eller bare lidt småforelsket... -Den del har mange nok prøvet... Det skal jonæsten være der... -Elsker når det sker... Elsker at være lidt smålun I smug og lidt fjollet inden i... Lidt mere a’la jeg er din for evigt og sælger huset, afsætter hunden, drukner kanariefuglen og flytter 300km væk fra alt jeg kender, for at blive din, forelsket... Hit me... jeg er nysgerrig.... For en hel del år siden var der en GP, mener hun kaldte sig Jasmin, der i hvert fald blev lagt mærke til her på EG. Efter nogen tid fortalte hun, at hun var blevet forelsket i en kunde, derefter stoppede hun i branchen. Hvis forholdet stadig holder, må det da være happy ending. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 21. Maj, 2020 warmgun skrev, for 1 time siden: For en hel del år siden var der en GP, mener hun kaldte sig Jasmin, der i hvert fald blev lagt mærke til her på EG. Efter nogen tid fortalte hun, at hun var blevet forelsket i en kunde, derefter stoppede hun i branchen. Hvis forholdet stadig holder, må det da være happy ending. Ja... det må det da siges at være... Hvis... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 21. Maj, 2020 (edited) "Forelsket med Happy Ending" Ja ellers er det da et dårligt forhold Redigeret 21. Maj, 2020 af mignuigen Manglende smily Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 21. Maj, 2020 warmgun skrev, for 4 timer siden: For en hel del år siden var der en GP, mener hun kaldte sig Jasmin, der i hvert fald blev lagt mærke til her på EG. Efter nogen tid fortalte hun, at hun var blevet forelsket i en kunde, derefter stoppede hun i branchen. Hvis forholdet stadig holder, må det da være happy ending. Mener det endte lykkeligt, med bryllup og det hele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 22. Maj, 2020 Hver gang jeg har været på besøg hos Sasha går jeg forelsket derfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bigglesworth 90 Skrevet 22. Maj, 2020 Min hustru har allerede skrevet herinde, men, tænker ikke, at det gør noget, jeg også kommer med min side af historien. Jeg var lige kommet fri af det sidste i rækken af rigtigt uheldige forhold, og gad ikke rigtigt de der kvinder, med deres sygelige jalouxi, deres pludselige vredesudbrud, deres manipulering eller ja,,, jeg havde et par uheldige oplevelser i baggagen. Jeg havde stadig lyst til sex, men, et forhold, nej, det var jeg ikke lige i humør til. Så, købesex synes som løsningen. Jeg besøgte et par piger, og, begyndte at læse og skrive i forummet herinde. Jeg læste nogen foreslå, at man tog en værtindegave med, når man besøgte en pige privat-diskret. Så, næste gang jeg tog ud, var det naturligt, at følge dette råd... Jeg faldt over en annonce for "Frodig kvinde Vejle/Viborg" (hun var dengang i Silkeborg) og syntes hun så sød ud. Vi fik en aftale i stand, jeg slog en smut omkring tankstationen, og købte en æske chokolade til værtindegave. Jeg var nok noget ivrig, da jeg kørte derop, for, jeg kom en halv time for tidligt, selvom jeg holdt 3 rygepauser undervejs. Samtidigt blev hun forsinket med et kvarter, da hun var igang med noget vigtigt. I forvirringen glemte jeg værtindegaven nede i bilen. Vi havde en viunderlig aften sammen, noget af det mest oprigtige og passionerede sex, jeg længe har oplevet, og, først bagefter kom jeg i tanke om værtindegaven der lå i bilen. Heldigvis skulle hun lufte hunden efter vi var færdige, så, det var jo en oplagt mulighed, for at overdrage hende gaven. Jeg kørte hjem, og, ventede på, at situationen skulle lægge sig. Jeg blev dengang ofte lidt "småforelsket"/"facineret" i dagene efter jeg havde besøgt en pige, men, det plejede at lægge sig hurtigt. Men, sådan var det ikke med Helle, jeg kunne mærke, at jeg var nød til, at opleve hende en gang mere. Jeg traf en økonomisk hassarderet beslutning, og bestilte en tid hos hende, få dage efter. Denne gang huskede jeg værtindegaven, og, jeg sørgede også for, at købe hende en pakke cigaretter, da jeg havde bommet et par stykker af hende, ved første besøg. Igen en vidunerlig stund i hendes selskab. Bagefter, mens vi lå og puttede, og vi roste hinnanden for den gode sex vi havde givet hinnanden, måtte jeg så fortælle hende, at hun nok måtte undvære sex med mig i en måneds tid, til jeg igen fik råd, til at besøge hende. Hvortil hun prompte svarede, at det skulle vi nok blive 2 om at bestemme. Det lød ret lovende, så, jeg spurgte hende, hvad hun havde af planer med aftensmaden, ingen svarede hun, så, jeg tog chancen, og indviterede hende på burger king. Vi havde en rigtig hyggelig date. Hun har dog senere drillet mig noget, med mit kullinariske valg. Hun spurgte så, hvad jeg skulle i den kommende weekend, og så måtte jeg lidt panisk forsøge at finde på noget. Hun skulle jo nødig få det indtryk, at jeg bare sad derhjemme og kedede mig i weekenderne. "Til tyskland og handle" fik jeg hurtigt fundet på. Hun ville gerne med, hun havde jo pludselig en del penge på lommen. Begge vores aftaler havde jo været 2timers, til 2000kr stykket. Disse første dates er nu over 6år siden. For 4 år siden blev vi gift, og, vi har det om muligt endnu mere vidunderligt med hinnanden nu. Og, jeg har lært, at indvitere hende ud på nogle lidt mere inspirerende restaurenter end bare Burger King. Der var flere af hendes kollegaer, der advarede hende om, at jeg, som mand, nok bare ønskede gratis sex. Ligesådan, var jeg også opmærksom, da jeg herinde har hørt flere historier, om piger der lader somom de er forelsket i en kunde, for at lokke flere penge ud af ham. Det var derfor vigtigt for mig, at fortælle hende fra starten, at der ikke var så mange penge i mig. Og, på samme måde valgte hun også, at der skulle gå nogen tid, før vi havde sex som kærester med hinnanden. Det var dælme hårdt at vente, og, det tror jeg bestemt også, det må ha været for hende. Jeg ved ikke, om det er fordi Helle er gp'er, eller om det er fordi Helle er Helle, men, det er fantastisk at være i et forhold, hvor jalouxi ikke eksistere, hvor man har mulighed for, at være fuldstændig ærlige overfor hinnanden. Også når det kommer til, hvilke sexuelle lyster og fantasier man har. Jeg tror også samtidigt, at fuldstændig ærlighed er nødvendigt, i sådanne et forhold. Lige som mange andre forhold, er der nu ved at være gået hverdag i den. Og, der kan godt gå nogen tid, mellem at hun har lyst til sex med mig, mens hun jo stadig passer sit arbejde dagligt, og, har mange gode oplevelser med det. Og, der er det vigtigt, at vi kan snakke sammen om det, og kan stole på at vi er ærlige overfor hinnandnen, ellers havde det nok givet nogen gnidninger i forholdet. Til dem af jer, derude, der ønsker at forsøge at gøre os kunsten efter. Giv det et forsøg, men, pas på jerselv, og, sæt jeres grænser for, hvad i vil/ikke vil, for ikke at ricikere at blive snyt. Og, specielt til mændene: Husk nu for pokker, at der er forskel, på liderlighed og forelskelse. Mvh Rasmus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg