Fisse slikkeren 3 Skrevet 22. Maj, 2020 Hvilken thai klinik giver super france Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hexxx 126 Skrevet 22. Maj, 2020 Endnu har jeg ikke prøvet at få super fransk af en klinik.... Du vil på din tur rundt opleve flere thailandske piger/kvinder, der yder den service du efterspørger - og at muligheden til tider opstår i situationen. Det er mange steder op til den enkelte massør hvordan de enkelte services udføres - herunder om BJ er uden (og om BJ tilbydes i det hele taget). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 23. Maj, 2020 Runaldo skrev, for 14 timer siden: Aces. Hvad er det for en klinik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldguy49 260 Skrevet 23. Maj, 2020 Fisse slikkeren skrev, for 15 timer siden: Hvilken thai klinik giver super france stort set alle vil jeg mene. jeg har da efterhånden besøgt en del, og der var det muligt at få SF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2758 Skrevet 23. Maj, 2020 oldguy49 skrev, for 54 minutter siden: stort set alle vil jeg mene. jeg har da efterhånden besøgt en del, og der var det muligt at få SF ikke enig. min erfaring er max 10% tilbyder SF. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldguy49 260 Skrevet 23. Maj, 2020 sweetstone skrev, for 2 minutter siden: ikke enig. min erfaring er max 10% tilbyder SF. tjaaa, måske har jeg så bare været heldig, så jeg vil bestemt ikke være uenig med dig. naturligvis har jeg da også fået afslag om SF når jeg har skrevet til dem, men det er godt nok ikke fra ret mange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1581 Skrevet 25. Maj, 2020 Fisse slikkeren skrev, den 22.5.2020 at 15:53: Hvilken thai klinik giver super france Hvis ikke "de fleste", så ihvertfald "en stor del", MEN..........Det kræver oftest at du har besøgt stedet 2-3 gange, og gerne den samme pige, før hun evt kaster sig ud i SF. Det er blot den erfaring jeg fik da jeg turede rundt diverse steder i hele Stor København. Det skete som oftest under B2B for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg