Hop til indhold
MrLovaLova

Fie Laursen

Recommended Posts

Nannas Hjørne skrev, for 40 minutter siden:

Nu følger jeg slet ikke reality scenen - så lidt faktisk, at jeg ikke aner hvem Fie Laursen er. Så jeg tager bare udgangspunkt i artiklen. 

At opfordre unge: Ikke så fedt.

At gøre reklame for sig selv: Totalt fornuftigt og god forretningsplan. Hvis man kigger på instagram er der jo enormt mange sexarbejdere, bare søg på "Domina" og se hvad der kommer frem. Det kan jeg rent generelt set ikke se noget galt i. Problemet her er at hun markedfører sig som familievenlig samtidig med at promovere sugardating mm. 

Kan man vælge om det kun er personer på 18+ som må følge en?

Jeg siger ikke at jeg synes det var et godt eller ansvarligt move at reklamere på den måde når hendes følgere nu engang inkluderer mange unge, som nok ikke  kan overskue konsekvenserne hvis de begynder at sugardate mm. og apropos forretningsstrategi er det også en dårlig strategi, da det jo tydeligvis bliver udskammet. Men det er jo hendes liv og hendes profil og hun lyder måske som en ret distræt person, der heller ikke overvejer hvad hendes handlinger indebærer. For mig lyder mest af alt til, at hun skal skille sig af med sin unge følgeskare eller gøre som artiklen sluttede af med at skrive: holde det clean på instagram og dirty på only fans. 

Men jeg synes ikke man skal udskamme prostitutionsreklame som sådan. Jeg kunne da sagtens finde på at lave en instagram eller tumblr eller whatever og poste nogle mere anstændige billeder og slå op hvornår jeg er i hvilken by osv. Det er synd hvis det skal stigmatiseres. Så længe jeg gør det klart at mine services er forbeholdt voksne.

Det har du din fulde ret til, men der er en verden til forskel for én glædespige der har været i faget i nogle år, og en pige der er blevet kendt ved at dumme sig på tv og har mange tusinde yngre piger som følgere.

Jeg vil formode din målgruppe er et andet køn og alder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sugardating eller bare prostitution.

Hun fylder mig i den grad med væmmelse, hver gang hendes kontrafej dukker op i en artikel.
Ikke kun pga. hendes manglende hjerneaktivitet, men det fortrukne fjæs er da i den grad frastødende.

Uhyggeligt at tænke på den forvandling fra naboens søde datter til et monstrøst eksemplar af menneskeheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
MrLovaLova skrev, for 15 minutter siden:

Det har du din fulde ret til, men der er en verden til forskel for én glædespige der har været i faget i nogle år, og en pige der er blevet kendt ved at dumme sig på tv og har mange tusinde yngre piger som følgere.

Jeg vil formode din målgruppe er et andet køn og alder ;)

Det vil jeg også - og som sagt kender jeg jo intet til Fie. 

Men principielt, hvis hun skulle have lyst til at rebrande sig med fokus på sin sugardating skulle hun vel have lov. Meeeen jeg er godt klar over, at det ikke lyder til, at hun vil af med sine tusindvis af yngre følgere, men bare vil mixe og matche sine to 'karrierespor'. Og til det kan jeg kun sige, at det lyder som en umådelig dårlig plan, hvad end man tænker rent strategisk eller etisk. 

Redigeret af Nannas Hjørne
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/vil-ikke-undskylde/8133486

Overskriften siger nærmest sig selv. Hun har jo fuldstændig tabt sutten? 
Jeg er mest tilhænger af at sådan en person skal ignoreres mest muligt, men mener hun burde stoppes på den ene eller anden måde.

Kæft hendes forældre må være stolte når de læser nyheder.

Og så til sidst en efterlysning, er der én herinde der har benyttet sig af hendes sugardating, altså med hende, og kunne skrive en anmeldelse? Ikke fordi jeg selv har de tanker, men det kunne være interessant at vide om hun selv laver den slags eller “bare” reklamerer for det.

Nu har jeg ikke fulgt med, og hvis hun anbefaler (som i "opfordre"), bør hun naturligvis ikke gøre det.

Hvordan hun iøvrigt har tænkt sig at leve sit liv, er hendes eget ansvar. Og så vil jeg i al fredsommelighed, bare sige, at dem, der peger fingre ad andre, måske er dem, man skulle starte med at udskamme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

Hendes BH er godt fyldt ud sammen med en tom hjerne - det skal sgu nok gi kunder i butikken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis dog bare hun havde stået frem og sagt at hun røg hash morgen, middag og aften....så havde der slet ikke været den store opstandelse. Men sælge sex for penge? På bålet med hende....og det kan da kun gå for langsomt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Jeg skrev at jeg som udgangspunkt er tilhænger af at en sådan person skal ignoreres. I dette tilfælde mener jeg det er værd at tage debatten, da jeg langtfra syntes det er i orden.

Jeg har en datter på 16, der godt nok siger hun syntes Fie er en opmærksomhedssøgende klaphat, men hun har da flere veninder hvor jeg godt kunne forestille mig nogle af dem vil kunne være fristet når man står og skal have den nye iphone, taske, sko osv. som de andre veninder har.

Med hensyn til efterlysningen var såmænd bare at folk vha. denne tråd kan se at hun ikke kun går på fine dinner dates, sælger trusser, men faktisk sælger sex. Jeg ved der er en lang debat vedr. sugardating vs prostitution som jeg ikke gider at gå ind i.

Diskretion? Hvordan dælen kan man snakke om diskretion når hun selv reklamerer for, og nævner at hun benytter sig af sugardating?

Kort og godt, jeg mener det er hamrendes forkert at sådan en tomhjernet gås skal promovere sugardating til unge mennesker ( som jeg går ud fra er 99% af hendes følgere )

Har du fortalt din datter, at du er på eroguiden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advokat1 skrev, for 2 timer siden:

Fie Laursen er aktiv på sugardaters.dk, og det har hun været ihvertfald i over 1 år.

Hun er meget direkte i sin kommunikation - og meldte allerede i anden besked ud om pris og setup (mad, vin og fræk sex). Hun er absolut i den dyre ende - og jeg valgte at takke pænt nej tak :-)

Hvilket pris leje ligger vi ca i? Da du siger den dyre ende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Boon Lott

Jeg ved ikke rigtigt om jeg synes det er i orden at en offentligt kendt person risikerer at få offentliggjort intime detaljer om sit privatliv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
anton45 skrev, for 1 time siden:

Har du fortalt din datter, at du er på eroguiden

Jeg har ærlig talt temmelig svært ved at se sammenhængen her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DoctorLove

Lad os kalde en spade for en spade. Sugerdating er prostitution og en hån for kvinder som netop er i branchen og betaler deres Skat ... Det er ligepræsis det sugerdating ikke gør ! Den eneste måde Fie L kan stoppes er jo, at dem som følger hende på Instagram stopper med at følge hende ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Boon Lott skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke rigtigt om jeg synes det er i orden at en offentligt kendt person risikerer at få offentliggjort intime detaljer om sit privatliv?

Er det netop ikke dét hun lever af? Som influencer er det vel netop dét de prøver at sælge illusionen omkring, at hun udstiller hendes helt "normale" private liv. Jeg mener bare at man har et ansvar i den situation, og hvis man er ikke er voksen nok til at håndtere det, så burde der være mulighed for at nogen gribe ind. Der er trods alt en del der bliver påvirket af det, deraf hendes jobtitel

Redigeret af MrLovaLova
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 33 minutter siden:

Er det netop ikke dét hun lever af? Som influencer er det vel netop dét de prøver at sælge illusionen omkring, at hun udstiller hendes helt "normale" private liv. Jeg mener bare at man har et ansvar i den situation, og hvis man er ikke er voksen nok til at håndtere det, så burde der være mulighed for at nogen gribe ind. Der er trods alt en del der bliver påvirket af det, deraf hendes jobtitel

En kobling mellem rigtigt navn og profilnavn er ikke i orden. Diskretion gælder alle, også kendte. Bemærk, at Keeper hurtigt fjernede linket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der en skønne dag afholdes DM i hykleri, må Eroguides medlemmer (med en fint udgangspunkt i denne tråd), uden tvivl være blandt de nominerede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 22 minutter siden:

Hvis der en skønne dag afholdes DM i hykleri, må Eroguides medlemmer (med en fint udgangspunkt i denne tråd), uden tvivl være blandt de nominerede. 

Kan du ikke lige forklare? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fi(ss)e Laursen er desværre en typisk repræsentant for et segment i ungdommen, der bevidst dyrker "realitets"verdenen og ikke er bange for at prale af egen uvidenhed. Det er sørgeligt, at et sådant nul kan slå sig op som meningsmager og blive taget alvorligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Fi(ss)e Laursen er desværre en typisk repræsentant for et segment i ungdommen, der bevidst dyrker "realitets"verdenen og ikke er bange for at prale af egen uvidenhed. Det er sørgeligt, at et sådant nul kan slå sig op som meningsmager og blive taget alvorligt.

Vi 2 dinosaurer må nok desværre se i øjnene, at verden er forandret i en grad, vi aldrig havde troet muligt.
Hvor vi er vokset op med, at intelligens og integritet var det skelsættende, så er det nu vendt 180°.

Dumhed og flokmentalitet er blevet Gud for store dele af befolkningen, bevares, folk, der interesserede sig for kongehuset og kendis, har altid eksisteret, ellers ville damebladene jo aldrig være kommet til verden, , men hvad det har udviklet sig til, er i den grad skræmmende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at have læst samtlige indlæg i tråden (mange af dem jeg har læst, er fornuftige og velskrevne, selv om jeg ikke altid er enig) ser jeg et større og bagvedliggende problem: Hele denne følgerkultur, der er resultatet af "sociale medier". Vi har jo, generelt, ytringsfrihed i vores del af verden og tak for det. Det gør jo, at man må ytre sig indenfor meget frie rammer. Når en Fie ytrer sig om et emne, der er kontroversielt, springer det hele i luften og der kommer ubehagelige udmeldinger om at begrænse denne ytringsfrihed ("hun skal stoppes").

Det handler vel egentligt om, at vi skal undlade at følge kritikløst. De såkaldte influencere har jo kun indflydelse, fordi de er seje, sjove, spændende. I stedet skal deres følgere måske bruge det forholdsvis store organ, vi alle har mellem ørerne og tænke over de budskaber vi synes er seje, sjove, spændende eller rigtige. Vi skal jo huske, at alle, der ytrer sig offentligt, har en form for skjult dagsorden og derfor skal vi ikke tage alt, hvad de skriver, for gode varer.

Nu kan I jo så spekulere over, hvad min skjulte dagsorden er.

God søndag til jer alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 14 minutter siden:

Uden at have læst samtlige indlæg i tråden (mange af dem jeg har læst, er fornuftige og velskrevne, selv om jeg ikke altid er enig) ser jeg et større og bagvedliggende problem: Hele denne følgerkultur, der er resultatet af "sociale medier". Vi har jo, generelt, ytringsfrihed i vores del af verden og tak for det. Det gør jo, at man må ytre sig indenfor meget frie rammer. Når en Fie ytrer sig om et emne, der er kontroversielt, springer det hele i luften og der kommer ubehagelige udmeldinger om at begrænse denne ytringsfrihed ("hun skal stoppes").

Enig! Jeg er også stærkt bekymret for de angreb der er på grundloven i disse tider - ytrings- og forsamlingsfriheden er under pres fra venstreorienterede partier, og det skabagtige følge af liberalister.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mickey Maus

Jeg har en profil på onlyfans.com hvor hun så også har oprettet en profil. Jeg følger og betaler for 4 kvinder jeg også følger på Twitter. De smider mange billeder og videoer på deres profiler, uskyldige, onani og sex. Det giver jeg 3-10 $ pr måned for. Fandt Fies profil og hun er bestemt i den dyre ende med 50 $.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mickey Maus
Plaskeren skrev, for 43 minutter siden:

50? Ret vildt når man tænker på hvor mange ekstremt sexede ladies der er på onlyfans der tager væsentlig mindre. 

Lige præcis. Der er rigtig mange, til 3-10 $$

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 timer siden:

Hvis dog bare hun havde stået frem og sagt at hun røg hash morgen, middag og aften....så havde der slet ikke været den store opstandelse. Men sælge sex for penge? På bålet med hende....og det kan da kun gå for langsomt. 

Jeg tror du misforstår. 

Kritikken går på at hun har tusindvis af følgere, som er børn. Det i sig selv er vildt bekymrende. Men det viser at Fie er dybt uansvarlig, og kun tænker i opmærksomhed og kun på sig selv. Hvis hun pralede af at hun røg hash, morgen, middag og aften, ville ramaskriget og dumheden være den samme. 

Jeg synes hun er frastødende, både pga. af det kunstige og mislykkede udseende, og pga. hendes betydelige dumhed. Havde hun så blot holdt det for sig selv, eller i en mindre lukker kreds, så bevares og Guds fred. Men når hun forsøger at overføre sin dumhed på børn og unge, som, gud hjælpe det, ser hende som forbillede, så er det dybt problematisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 2 timer siden:

Det handler vel egentligt om, at vi skal undlade at følge kritikløst. De såkaldte influencere har jo kun indflydelse, fordi de er seje, sjove, spændende.

Prøv at forestille dig at et medie, som henvender sig til børn, opfordrer til at sælge børnetrusser og dyrke sugardating. 

Det vil være ulovligt og dybt forkert. Argumentet om at børn jo bare kan lade være med at læse bladet, vil næppe blive brugt.

Hvorfor skal ytringsfriheden være ubegrænset fordi samme idioti kommer fra en dum, selviscenesættende, pengegrisk, influencer? 

Redigeret af anon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
kenderen skrev, for 22 timer siden:

Hendes BH er godt fyldt ud sammen med en tom hjerne - det skal sgu nok gi kunder i butikken

Det  er  synd  at mange  kan  se  en  stjerne  i  en  person  som  fremstår  så meget  uvidendende  som  Fie,  det  er  næsten  pinligt. 

Især  når  unge  mennesker,  ser  hende  og  andre  som  forbilleder. 

Men  er  det  desværre  ikke  også  en  tendens  indenfor  købesex,  det  er  ligemeget  hvor  dum  "gåsen" er,  bare  hun  ser  lækker  ud  og  er  billig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...