Hop til indhold
Oldtimer

Sianna - Seduction Girls, kan ikke få nok

Recommended Posts

Besøgte Sianna for første gang siden Coronakrisens start. Et dejligt gensyn, Sianna er sit dejlige, friske, frække, søde, smukke selv. Havde booket dagens første tid og ankom frisk fra badet. Lidt spændt på hvor meget forandring, der var kommet hos Seduction.

Lad os tage det først:

Første step, håndvask! det måtte foregå i køkkenet, da der ikke er håndvask i badet, endnu.

Andet step, legeværelset. Væk med guldet og en del af pyntet. Værelset fremstår enklere og, sikkert også, lettere at holde rent.

Tredje step, omgivelserne (ambiente). Der er stadig lidt byggerod udenfor og der ikke malet helt færdigt. Håber på en genåbningsfest med frække piger og stive mænd (så kan jeg få lov at knalde alle pigerne, mens i ligger i jeres brandert :mrgreen:)

Lad os så tage fat i Sianna. Altså skrive om hende. Jamen, hun er bare dejlig og da hun så, at det var mig, der gemte mig bag mit navn, lyste hun op i et stort smil og vi glemte alt om at holde coronaafstand. Hun har fået pillet lidt ved brysterne igen, så hun beholdt BH'en på (lidt ærgerligt), men var glad for at det var mig, der skulle pille som den første i dag (hun mener, at jeg er en blid og behagelig mand). Smilet er det samme og hun er en vidunderlig kvinde.

Og så det jeg kom for, sexen:

Jeg elsker jo at slikke Sianna og hun er utroligt smuk med Mini-timeren i munden og hun fik mig næsten helt til "point-of-no-return" flere gange. Det føltes helt naturligt at glide fra det franske op over hendes smukke krop til det danske. Vi kneppede en del tid i missionæren, men så ville jeg også nyde synet af hendes krop fra andre vinkler (fedt med det nye spejl i loftet). Undervejs fik vi vådtet pænt meget inden jeg kom i doggyen. Ups, kondomet gled af, da jeg trak mig ud af hendes vidunderligt stramme fisse. Indholdet blev dog i det. Vi havde måske været en anelse for ivrige, for der kom også en rød stribe (så meget for den blide gentleman)

Jeg havde spillet så megen pik, de sidste dage, så der var næsten ikke tid til hyggesnakken bagefter, før den diskrete kradsen på døren lød. Tak, for den diskrete stille måde det blev gjort på.

Så alt i alt: Sianna er en fænomenal glædespige, der kan give en liderbuk, hvad han vil have, og hun nyder, hvad hun kan gøre ved ham. Det er kvalitetssex på højt plan.

Et enkelt ankepunkt, musikken er lidt for høj i ventetiden, når vi er i gang, lægger jeg ikke mærke til den.

På vej ud blev der fjollesnakket med telefondørpassevaskedamen om ikke der skulle holdes et åbningsparty med nogle udvalgte herrer og Sianna og Tiffany (Stella, som også var der, ville også gerne være med....the more - the merrier). Jeg er lidt forelsket i tanken, bare det bliver en dag jeg kan. Nåhja, jeg er også lidt forelsket i Sianna (og Tiffany og...).

Venligst en glad og yderst tilfreds OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

udvalgte herre synes det skal være på sin plads at alle har ret til at komme og ikke kun nogle såkaldte udvalgte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Oldtimer skrev, for 23 minutter siden:

vådtet

hvad mener du

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, 1 time siden:

Pillet ved barmen? Større? Mindre?

Hun er skæppe skøn.

Der var blevet pillet lidt ved noget ar-væv fra en fjernelse af en forstørrelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
B@tm@n skrev, 1 time siden:

Blev det kysset eller hvordan har hun det med ægte tungekys?

Med mig er det så ægte, det kan blive. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 59 minutter siden:

udvalgte herre synes det skal være på sin plads at alle har ret til at komme og ikke kun nogle såkaldte udvalgte

Undskyld, en indiskretion fra min side. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 45 minutter siden:

Saw her early 2020! Below average service. Add the typical few years and kilos

It takes two to good sex. Sianna gave her part. Troll

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, 1 time siden:

Were you at our session? 

Nope, but you seem to be trolling a lot of positive reviews with your bad comments.

Where you at our?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rosendal skrev, for 8 minutter siden:

Kradset på døren....

Diskret eller ej - viser jo blot. Det er all about money... til dem der står bag.

Ja da, overrasker det? Derfor kan det da godt være rart og hyggeligt. Jeg prøver da også at gøre det hyggeligt, når jeg bruger tid med mine kunder. Og jeg har da kunder, jeg synes om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man tænker på situationen og formålet med dit besøg, lyder det underligt, når du skriver: "og vi glemte alt om at holde coronaafstand"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Rosendal skrev, for 6 timer siden:

Kradset på døren....

Diskret eller ej - viser jo blot. Det er all about money... til dem der står bag.

Det er vel intet galt i at holde tiden. Ligesom det ved lægen er lidt træls hvis man skal sidde 40 minutter i venteværelset fordi de sidste patienter er gået over tid, kunne jeg forestille mig at det samme gælder på bordel. Ingen grund til at vinkle det negativt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 43 minutter siden:

Når man tænker på situationen og formålet med dit besøg, lyder det underligt, når du skriver: "og vi glemte alt om at holde coronaafstand"

Et spagt forsøg på at være morsom over corona, har i min omgangskreds haft flere coronatilfælde, så afstand er en pavlovskreaktion, undtagen ved Sianna.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Det er vel intet galt i at holde tiden. Ligesom det ved lægen er lidt træls hvis man skal sidde 40 minutter i venteværelset fordi de sidste patienter er gået over tid, kunne jeg forestille mig at det samme gælder på bordel. Ingen grund til at vinkle det negativt. 

Patienter ??? Er kunder hos seduction da syge :) syntes det er en fin rammende anmeldelse af et fint sted og dejlige damer så tak til ts 

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Patienter ??? Er kunder hos seduction da syge :) syntes det er en fin rammende anmeldelse af et fint sted og dejlige damer så tak til ts 

Alko

Lovesick hele bundet ;) eller var det lustsick? Lider af liderlighed 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Første besøg hos dejlige Sianna efter den seneste lock-down.

Jamen, hun er da bare en vidunderlig kvinde at dyrke sex med og så er hun altså bare rigtig sød. Jeg får virkelig en fornemmelse af, at hun er glad for at se (og knalde) mig. I dag blev der slikket grundigt, men der blev også knaldet (kun i missionæren) og hvor er hun bare dejlig. Hun har fået pillet ved brysterne igen, hvorfor forstår jeg ikke, men de nye er også dejlige på Sianna.

Der var også tid til hygge-efter-sex-snak. Nøj, hvor er hun bare sød.

De varmeste anbefalinger OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...