Hop til indhold
Sanne

HASTER- Motel eller privat sted søges i Vejle idag

Recommended Posts

Jeg har annonce i EB til vagt diskret i Vejle/Thyregod idag, men dem der havde lejet sommerhus har brændt mig af.

Kender du et sted hvor man DISKRET kan modtage gæster idag tirsdag d. 9 April ?

Send gerne en PM eller en sms til mig på 24489258

Knus Sanne

P.S. Jeg er ikke interesseret i at leje et privat hus eller lejlighed. Kun hvis det normalt bliver brugt som udlejning til denne branche.

Del dette indlæg

Link til indlæg

motel hedegård i vejle eller motel ved transport center lige ved siden af motorvejen også vejle

Del dette indlæg

Link til indlæg

DTC motellet er lukket for et halvt års tid siden desværre.

Hvad med Motel Hedegård, kan gæsterne gå ubeset hen til værelet der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er da øv Sanne. Stakkels mænd der måske går glip af en skøn stund med dig:

Good Luck :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg har annonce i EB til vagt diskret i Vejle/Thyregod idag, men dem der havde lejet sommerhus har brændt mig af..

Altså Sanne, det er så en sandhed med modifikationer. Du ville ind kl. 1030 og nøglen kom så først kl. 12 i dag, det er vel næppe at brænde dig af.......... Både Trine og jeg er rigtig kede af, at du ikke ville komme alligevel, men det er jo dit valg at du ikke ville vente til kl. er 12.

Hav en dejlig dag Søde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel at blive brændt af når aftalen var at jeg kunne komme ind kl. 9 og pludselig får jeg at vide at jeg altså først kan komme ind kl 12. Da er jeg får det at vide er jeg vel og mærke kørt hjemmefra og har allerede taget imod den første tidsbestilling kl. 10.30.

Så jo jeg føler mig brændt af, når de aftaler der er lavet ikke bliver overholdt. Nu ved jeg godt det ikke betyder så meget for jer at åbne senere, da I skal være dernede de næste 3 uger. For mig var det et enkelt visit og så er det irriterende at jeg ikke kan overholde de aftaler jeg har lavet gennem telefonen.

Du har helt ret i at det er mit valg ikke at komme og det står jeg ved. Jeg ved heldigvis at der er stor hjælp at hente herinde og det lykkedes mig at finde et andet sted.

Så tak for hjælpen drenge ;)

Pia - Synes iøvrigt ikke at denne samtale kommer alle andre ved. Jeg har ikke hængt jer ud ved navn overhovedet, men du må jo føle dig truffet siden du reagerer. Skal vi ikke istedet ta resten over pm, så de andre ikke keder sig ihjel. Tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Pia - Synes iøvrigt ikke at denne samtale kommer alle andre ved. Jeg har ikke hængt jer ud ved navn overhovedet, men du må jo føle dig truffet siden du reagerer. Skal vi ikke istedet ta resten over pm, så de andre ikke keder sig ihjel. Tak :)

Jeg er ked af, du føler dig trådt på Sanne, men nej, vi kan ikke tage den over pm, når du starter med at sige, at du er brændt af og nævner stedet og privat/diskret, hvis den får lov at stå alene, så tror folk jo at vi, Trine og jeg slet ikke har åbent. Jeg blev faktisk først opmærksom på din tråd, da en kunde ringede og spurgte om det var rigtig at der var lukket. Og ja, jeg er rigtig ked af du tog sådan på vej, for jeg synes ellers du er en kanonsød pige. Dagen i forvejen havde jeg fået oplyst at ejeren af huset var der allerede om aftenen, så vi kunne starte tidligt, men på selve dagen viste det sig så at ejeren først ville komme og åbne kl. 12. Det var lidt surt, men alt i alt så skal man jo se på det positive = at vi overhovedet kan få lov at være der.

Du ville jo heller ikke lade den stå alene, hvis jeg oprettede en tråd som ku få dine kunder til at tro, at der var lukket på dagen. Jeg er selvfølgelig helt sikker på, at det ikke har været din intention :)

Hav en fuldstændig fantastisk dag Sanne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg ikke mod eller admin... for ellers havde jeg lukket tråden nu...

Søde piger, syntes i skulle tage den i PM nu... nu har i begge udlagt jeres side og hvordan i ser på det, og så er der ingen grund til at vi andre bliver indraget mere end vi allerede er...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Nu er jeg ikke mod eller admin... for ellers havde jeg lukket tråden nu...

Søde piger, syntes i skulle tage den i PM nu... nu har i begge udlagt jeres side og hvordan i ser på det, og så er der ingen grund til at vi andre bliver indraget mere end vi allerede er...

Jo Søde, det har du helt ret i :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja strengen her er kørt lidt af sporet, i forhold til at det er en efterlysning, så pigerne kan forsætte over PM.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja strengen her er kørt lidt af sporet, i forhold til at det er en efterlysning, så pigerne kan forsætte over PM.

Sådan skal det være Moderator, når de ikke selv kan finde ud af det så er det rart at Administrationen kan lede dem på rette spor.

Me like

Del dette indlæg

Link til indlæg

Allerede i formiddags skrev jeg til moderator og bad ham slette tråden, så må vi se hvornår han imødekommer mit ønske :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...