Bebop 9512 Skrevet 28. Maj, 2020 (edited) Bananas skrev, for 2 timer siden: Så klapper i vel i jeres små hænder lige nu når svenskere dør, og håber det ikke vender? Bare der bliver nogle caféer, restauranter og golfbaner kvar som i kan forlyste jer billigt på. Problemet med din sarkasme er, at du sammenblander "danskerne" og "danskerne". Der er "danskerne" som er det store flertal og regeringen. Og så er der "danskerne", som er et lille mindretal, der ikke kan forstå en kollektiv besked, men som gerne vil slå sig løs og nyde godt af, at de netop kun er få og det derfor nok ikke går galt. Som @Lasselarseb foreslår kunne man indføre karantæne ved indrejse - det ville nok få færre til at tage på cafe og shopping i Malmø. Redigeret 28. Maj, 2020 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 28. Maj, 2020 Bananas skrev, for 3 timer siden: Men det er jo også Sveriges fejl. Man kan jo ikke begære at danskere følger restriktioner uden hjælp af lidt svenske forbud vel? Hvis ikke Sverige vil have danskere ind, ja dag må de lykke grænserne Det kan da aldrig være andre end Sveriges skyld Vi kan ikke bestemme over jeres grænser det kan kun i selv Og stop så med det skidt snak Glæd dig over at nogle danskere betaler hård valuta og støtter Skåne Alternativt så skal du stemme anderledes næste gang der er valg i Sverige Husk at vælge et parti der tør mene noget og ikke bare tørre ansvaret af på teknokraterne Bananas skrev, for 3 timer siden: Men det er jo også Sveriges fejl. Man kan jo ikke begære at danskere følger restriktioner uden hjælp af lidt svenske forbud vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17590 Skrevet 28. Maj, 2020 Bebop skrev, for 1 time siden: Problemet med din sarkasme er, at du sammenblander "danskerne" og "danskerne". Der er "danskerne" som er det store flertal og regeringen. Og så er der "danskerne", som er et lille mindretal, der ikke kan forstå en kollektiv besked, men som gerne vil slå sig løs og nyde godt af, at de netop kun er få og det derfor nok ikke går galt. Som @Lasselarseb foreslår kunne man indføre karantæne ved indrejse - det ville nok få færre til at tage på cafe og shopping i Malmø. Nu rettede jeg min sarkasme til @[Boxen], som mener at Danmark ikke vil have svenskere og det er det heller ingen anden som vil. "Sådan har det altid været." 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17590 Skrevet 28. Maj, 2020 Lynet2019 skrev, for 50 minutter siden: Hvis ikke Sverige vil have danskere ind, ja dag må de lykke grænserne Det kan da aldrig være andre end Sveriges skyld Vi kan ikke bestemme over jeres grænser det kan kun i selv Og stop så med det skidt snak Glæd dig over at nogle danskere betaler hård valuta og støtter Skåne Alternativt så skal du stemme anderledes næste gang der er valg i Sverige Husk at vælge et parti der tør mene noget og ikke bare tørre ansvaret af på teknokraterne Igen: det er altså ikke Sverige som ikke vil have danskere. Det er Danmark som ikke vil have at danskere tager frem og tilbage på lystrejser. Og det mener i hvert fald @Connoisseur, er Sveriges skyld som ikke lukker grænserne. Vi har ikke noget imod danskere her ovre, heller ikke jeres valuta. Ligesom der lige nu er rigtigt mange i Kbh som savner svenskernes konsumtion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9512 Skrevet 28. Maj, 2020 Bananas skrev, for 2 minutter siden: Nu rettede jeg min sarkasme til @[Boxen], som mener at Danmark ikke vil have svenskere og det er det heller ingen anden som vil. "Sådan har det altid været." Lisa Nilsson vil vi gerne have. Du må også gerne smide Tove Lo og Zara Larsson med i pakken, men ellers behøver vi ikke så meget fra jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17590 Skrevet 28. Maj, 2020 Bebop skrev, for 26 minutter siden: Lisa Nilsson vil vi gerne have. Du må også gerne smide Tove Lo og Zara Larsson med i pakken, men ellers behøver vi ikke så meget fra jer Bare så du ved: Lisa, Zara og Tove rejser inget sted uden mig. Så i får desværre mig med i købet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9512 Skrevet 28. Maj, 2020 Bananas skrev, Lige nu: Bare så du ved: Lisa, Zara og Tove rejser inget sted uden mig. Så i får desværre mig med i købet. Hvis du tager dem alle tre med, så kan du til enhver tid låne et værelse hos mig uden beregning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 28. Maj, 2020 Bananas skrev, for 49 minutter siden: det er altså ikke Sverige som ikke vil have danskere. Det er Danmark som ikke vil have at danskere tager frem og tilbage på lystrejser. Og det mener i hvert fald @Connoisseur, er Sveriges skyld som ikke lukker grænserne. Netop og der er 4266 - 568 gode grunde til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 28. Maj, 2020 Com on. Jeg elsker svenskere. De er sku Jette bra og kan godt tåle vores humor Det er da vores broderfolk ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 28. Maj, 2020 (edited) Misjo1 skrev, for 1 time siden: Com on. Jeg elsker svenskere. De er sku Jette bra og kan godt tåle vores humor Det er da vores broderfolk ! Svenskerne er vel mere broderfolk til tyskerne mht mentaliteten. Ham Bananen er vel fra Skåne som beboes af besejrede og assimilerede danskere. Forstår ikke det svensker snak. Redigeret 28. Maj, 2020 af Lasselarseb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 28. Maj, 2020 (edited) Håber virkelig i kan se hvor morsom den her tråd er blevet jeg er ihvertfsld godt underholdt Dreng med blå skovl slår dreng med gul skovl i hovedet. . Dreng med gul skovl tager dreng med blå skovls sut og putter den i sin egen mund. Dreng med blå skovl rækker tunge af gul-skovls- dreng og kaster så sandkassesand i hovedet på gul-skovls-dreng. Redigeret 28. Maj, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Maj, 2020 Lady C skrev, for 3 minutter siden: Håber virkelig i kan se hvor morsom den her tråd er blevet jeg er ihvertfsld godt underholdt Dreng med blå skovl slår dreng med gul skovl i hovedet. . Dreng med gul skovl tager dreng med blå skovls sut og putter den i sin egen mund. Dreng med blå skovl rækker tunge af gul-skovls- dreng og kaster så sandkassesand i hovedet på gul-skovls-dreng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 28. Maj, 2020 Misjo1 skrev, for 3 timer siden: Com on. Jeg elsker svenskere. De er sku Jette bra og kan godt tåle vores humor Det er da vores broderfolk ! Ja ,,, fy fan haerliga flickor, og vore svenske broder bananen er da også meget rar, så hellere en sød svensker end en sur tysker speaking of neighbors Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17590 Skrevet 29. Maj, 2020 Lady C skrev, for 10 timer siden: Håber virkelig i kan se hvor morsom den her tråd er blevet jeg er ihvertfsld godt underholdt Dreng med blå skovl slår dreng med gul skovl i hovedet. . Dreng med gul skovl tager dreng med blå skovls sut og putter den i sin egen mund. Dreng med blå skovl rækker tunge af gul-skovls- dreng og kaster så sandkassesand i hovedet på gul-skovls-dreng. De eneste drenge med sut jeg kan se, har rød-hvide skovle som de prøver at slå en distingered gentlemand gul og blå med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 29. Maj, 2020 Hunting for beaver skrev, for 11 timer siden: Ja ,,, fy fan haerliga flickor, og vore svenske broder bananen er da også meget rar, så hellere en sød svensker end en sur tysker speaking of neighbors For ikke at tale om en lille Norsk skovhugger datter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 29. Maj, 2020 (edited) Bananas skrev, for 1 time siden: De eneste drenge med sut jeg kan se, har rød-hvide skovle som de prøver at slå en distingered gentlemand gul og blå med. Jamen Banan, du kan da næppe blive mere gul/blå en du allerede er, ellers kan jeg anbefale et besøg hos @Lady Cherie, hun kan med garanti fremhæve disse farver Redigeret 29. Maj, 2020 af Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 29. Maj, 2020 Ser ud til at vi må undvære svenskerne lidt endnu. For alles skyld må vi håbe tyskerne og nordmændene har lidt kontakter med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 30. Maj, 2020 Nu er grænsebommen hævet lidt eller rettere mindre lukket ned. Nordmænd og Tyskere og Islændinge kan nu mod dokumentation for overnatninger komme til landet Svenskere må vente lidt endnu, vi gider ikke rigtigt stigende smittetryk af covid 19 som vi har betalt dyrt fir at få ned, Svenskerne valgte stcspre eller havde ikke råd til damme strategi som Danskerne de må takke deres politikere og Anders Tegnell for den tilstand. Mmm Norske Jenter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 30. Maj, 2020 Alkoholikeren skrev, 1 time siden: Mmm Norske Jenter... Nej, da for danske piger er sunde - de strutter af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 30. Maj, 2020 Anilingus skrev, for 8 minutter siden: Nej, da for danske piger er sunde - de strutter af... Yup det var tænkt som supplement til de skønne danske kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg