Jonze 346 Skrevet 27. Maj, 2020 https://annoncelight.dk/showad/294911 Er der nogen der har været forbi hende og kan udtale sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 27. Maj, 2020 (edited) Ikke under det navn, men da hun kaldte sig Nancy besøgte jeg hende og lavede en anmeldelse. Hun har mindst brugt 3 forskellige navne nu, bla. Pim, og man skulle tro at hun fik vanvittig dårlige anmeldelser siden hun skifter navn som andre skifter tøj. hendes krop er super skarp Redigeret 27. Maj, 2020 af Mr1time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 28. Maj, 2020 Tak for din info. Jeg ringede til hende for noget tid siden, men hun lød lidt som en dårlig dag og talte med mad i munden. Så jeg valgte en anden. Men derfor kan hun jo være et besøg værd alligevel, og antallet af annoncer på Fyn er jo ikke overvældende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keiro 98 Skrevet 5. August, 2020 Jeg har forsøgt at skrive med hende for, at få en aftale. Efter første besked fik jeg et "hej" tilbage. Derefter var der total radiotavshed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg